Citaat van: frank-103 op woensdag 09 augustus 2023, 17:16:21Het is dat het droog en warm is bij jou op zolder, anders zouden dit soort demonstraties weer leiden tot overbelasting bij de zorg. Hoewel er nu ook lieden bij het bekijken van de plaatjes om hun hart moeten denken? Heel hachelijk!
Het is dat het vakantietijd is in Michelstadt anders had de zorg het best druk kunnen hebben met deze demonstratie.
Men is toch wel wat gewent tegenwoordig in deze rare wereld Frank ?
Citaat van: wimpietje op woensdag 09 augustus 2023, 17:30:26Ha,ha, ha geweldig Michel
Dank je wel Wim dan vond ik ook eigenlijk wel.
Citaat van: Lobomotion69 op woensdag 09 augustus 2023, 17:42:33Hahaha, die Michel durft wel he. Eerst staat er een BBA bus die hij Zwitsers noemt en dan staat er een BBD bos (Blote Billen Demonstratie) die hij milieuactivisten wil noemen. Als FKK'ler kan ik wel beamen dat deze mensen de natuur een goed hart toedragen, maar zo extreem doen ze dat nu ook weer niet.
Maar we weten nu waar Michel graag van droomt, ook al zijn dromen dan bedrog een kleine werkelijkheid kun je er toch van maken.
Ik durf zeker Henk maar de bus met nummer 357 is van de Amsterdamse GVB lijn 39 die in Amsterdam-noord een gedeelte reed waar mijn vrouw vandaan komt dus geen BBA bus.
De bus die aanleiding gaf stond achter de GVB bus zie foto's maar ik heb voor zover ik weet niemand een milieuactivist genoemd en dat ze de natuur een goed hart toedragen daar zijn de meningen over verdeelt zullen we maar zeggen.
En waar ik vaak van droom is voornamelijk van mijn vrouw en de hobby en andere dingen die ik erg leuk vindt maar niet van blote demonstranten geloof me.
Citaat van: FransW op woensdag 09 augustus 2023, 17:53:21Ik krijg het warm van die foto's, pff... my tickyticker....
Sorry Frans alles goed gegaan na het zien van deze demonstranten met je tickyticker ?
Citaat van: Jan22 op woensdag 09 augustus 2023, 18:28:20Citaat van: FransW op woensdag 09 augustus 2023, 17:53:21my tickyticker.
Had er niet een waarschuwing bij moeten staan? Gezondheidsclausule, of zo.
Nee Jan hier in Michelstadt hebben we het niet zo op waarschuwingen we kijken naar buiten en zien dan wat voor een weer het is geen code oranje of andere fraaie kleurenschema's.
Citaat van: FransW op woensdag 09 augustus 2023, 18:42:50Citaat van: Jan22 op woensdag 09 augustus 2023, 18:28:20Citaat van: FransW op woensdag 09 augustus 2023, 17:53:21my tickyticker.
Had er niet een waarschuwing bij moeten staan? Gezondheidsclausule, of zo.
Neen, maar eigenlijk wel een waarschuwing voor de jonge (minderjarige) forum-leden. Zoiets als: "Deze beelden zijn niet geschikt voor jonge kijkers. Ouderlijk toezicht wordt geadviseerd".
Ik vrees dat je jeugd hier niet meer van staat te kijken Frans die zijn al veel verder dan dat wij denken.
Citaat van: Wico op woensdag 09 augustus 2023, 20:47:13Michel,
Met het aankomende mooie weer is het bij die naaktlopers net als met de locjes: regelmatig smeren
.
Groeten,
Wico
Jij snapt het Wico.
Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 09 augustus 2023, 21:36:07
Wat een toestanden bij jou daar op zolder, jij maakt wat mee op je ouwe dag.
Hopelijk zijn al die nakende Preisers weer naar huis gegaan want op dit nette forum geeft dat maar aanstoot om dit te moeten aanschouwen.
En inderdaad wat Henk al benoemde, die bus is niet helemaal Zwitsers, of eigenlijk helemaal niet, in de verste verte niet.
Maar dat is een futiliteit, daar hoeven we het verder niet over te hebben.
Gelukkig was je thuis en kon je dit voor ons vastleggen.
Ik schrok er ook van Dirk-Jan.
Vrees dat ze niet één twee drie weg zullen gaan deze vooral dames zijn vastbesloten en omdat er geen politie is maken ze niet echt aan stalde om te vertrekken.
Scherp van de bus maar die staat netjes te wachten achter zijn voorganger.
Ja zeker dat ik thuis was en gelukkig had ik mijn telefoon bij de hand om dit tafereel op de plaat te zetten.
Citaat van: Dirk59 op woensdag 09 augustus 2023, 21:54:16Schitterend weer Michel
, altijd wel iets te doen daar in Michelstadt.
Dank je Dirk.
Ja er is altijd wel wat hier te doen in Michelstadt.
Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 10 augustus 2023, 08:11:56Michel toch ...
... Dat heeft zo'n jongen als jij toch niet nodig? 
Groeten,
Erik.
Helaas heb ook ik sommige dingen niet in de hand Erik.
Citaat van: Maarten Marklin op donderdag 10 augustus 2023, 16:04:09Tijd voor wat bodypaint werk Michel.
Zou kunnen Maarten maar dan krijg ik last met de buurmannen want die vinden mijn treinbaan ineens heel interessant weet niet hoe dat kan.
Citaat van: Hanzi op donderdag 10 augustus 2023, 16:14:40Zelfs sommige Preisers zijn niet helemaal strak meer
!
Goed opgemerkt Hans dat viel mij ook al op.
Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 10 augustus 2023, 16:43:43Zal wel door de warmte komen. Bij Michel gaat het er schijnbaar nogal heet aan toe.
De temperatuur is inderdaad best warm op zolder Henk +32 graden.
Citaat van: ramdani op donderdag 10 augustus 2023, 17:07:37hopelijk zijn ze niet vastgelijmd, is tegenwoordig ook een hype;
mvg,
Michel
Nee dat zijn ze gelukkig niet Michel daar zorgt Noch hind und kleber wel voor dat ze nog weg kunnen.
Citaat van: Trainspotter op donderdag 10 augustus 2023, 17:15:30Hi Michel,
Was Spencer Tunick soms in Michelstadt voor een fotosessie?
Vrgr,
Wilko
Niet dat ik weet Wilko maar dat zo maar eens kunnen want deze kunstenaar heeft een oog voor mooie foto's van grote blote groepen mensen.
Groet Michel