Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Michelstadt } Märklin Magazin wagons vitrine compleet.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Re: Michelstadt } Feiertage.

Als het maar Zwitsers is.

@citaat

Dank je wel Michel voor je compliment. :thumbup:
Ja hier geen komkommertijd maar gewoon lekker rijden iedere dag al is het maar een uurtje hoe warm het ook is op zolder. :P
Gisterenmiddag 29,8 gr als je rustig zit en geniet van de langsrijdende treinen valt de warmte best mee. :biggrin:

Groet Michel

Fantasietjes op de baan

Lekker plannen en weer verder bastelen 🤗

Frankfurt (Main) Hbf

Citaat van: h0_miessie op donderdag 13 juli 2023, 06:20:43Gisterenmiddag 29,8 gr als je rustig zit en geniet van de langsrijdende treinen valt de warmte best mee. :biggrin:
Lekker snel voorbij laten rijden: lekker windje en je ziet meer treinen per minuut  ;)  :D

@citaat  @citaat

De plannen zijn er Wim nu de uitvoering nog. ;)  :)
Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen.

@citaat

Leuk idee Eric-Paul maar denk toch dat ik het niet ga doen het kijkplezier zal denk ik toch wel wat minder worden als de treinen voorbij komen racen.

Groet Michel

Hoi Michel wat een prachtige treinen heb je erbij. Die snelle Zwitser Giru meen ik staat ook bij mij hoog op lijstje. Echter eerst maar op vakantie. Op dit moment ligt alles hier stil ivm klussen bij onze dochter. Gr henk

@citaat

Hoi Henk,

Beetje druk met werk veel collega´s op vakaantie vandaar mijn late reractie.

Ja er komt aardig wat bij en er zit nog een aantal dingen in de pijplijn wat betreeft bestellingen zoals de 3 uitbreidingssets van de Giruno en 6 Roco wagons uiteraard Zwitsers materiaal. :P
Je zult geen spijt krijgen van die snelle Zwitser geloof mij maar. ;)
Kijk dat zijn de mooie vooruitzichten vakantie geniet er maar lekker van voor je het weet is het weer voorbij de vakantie.
Het kost wat hobbytijd klussen bij de dochter maar die glimlach en bedanktje maakt altijd een hoop goed. :)

Groet Michel
Michelstadt } Reuring bij het station.

Michelstadt } Reuring bij het station.
Terwijl alles lekker doorrijd en iedereen zijn ding doet in Michelstadt was er in eens wat reuring bij het station van Michelstadt want de nieuwe diesel La Post bus had toch wat voeten in den aarde.
Een aantal Preisertjes uit naburige gemeenten hadden er wat moeite mee dat het geen elektrische bus is geworden wat men wel graag wil zien.
En om de demonstratie wat kracht bij te zetten werden de kleren verwijderd van de demonstranten want dat schijnt de demonstratie aantrekkelijker te maken. :P
En omdat de politie/ME druk bezig is bij de voetbalwedstrijd hebben zij hun kans schoon gezien en houden zij de bussen tegen die langs het station weg willen rijden naar overal en nergens.

De plaatselijke fotograaf heeft alleen de achterkant en zijkant van de demonstranten gefotografeerd omdat het misschien wat aanstootgevend kan zijn voor sommige kijkers. ;)

Hopelijk is deze demonstratie snel voorbij want de Preisertjes willen graag naar huis toe met het goed geregelde openbaarvervoer van Michelstadt.

Groet Michel

Klimaat demonstratie.jpg
Klimaat demonstratie-1.jpg
Klimaat demonstratie-2.jpg
Klimaat demonstratie-3.jpg 
Re: Michelstadt } Reuring bij het station.
Het is dat het droog en warm is bij jou op zolder, anders zouden dit soort demonstraties weer leiden tot overbelasting bij de zorg. Hoewel er nu ook lieden bij het bekijken van de plaatjes om hun hart moeten denken? Heel hachelijk!  B)

Fantasietjes op de baan

Ha,ha, ha geweldig Miche  B)  :thumbup:

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Hahaha, die Michel durft wel he. Eerst staat er een BBA bus die hij Zwitsers noemt en dan staat er een BBD bos (Blote Billen Demonstratie) die hij milieuactivisten wil noemen. Als FKK'ler kan ik wel beamen dat deze mensen de natuur een goed hart toedragen, maar zo extreem doen ze dat nu ook weer niet.
Maar we weten nu waar Michel graag van droomt, ook al zijn dromen dan bedrog een kleine werkelijkheid kun je er toch van maken.

zonder fantasie ook geen creativiteit

Ik krijg het warm van die foto's, pff... my tickyticker....   8o

Dwarsliggers op de rails sporen niet

Citaat van: FransW op woensdag 09 augustus 2023, 17:53:21my tickyticker.
Had er niet een waarschuwing bij moeten staan? Gezondheidsclausule, of zo. 8)

zonder fantasie ook geen creativiteit

Citaat van: Jan22 op woensdag 09 augustus 2023, 18:28:20

Neen, maar eigenlijk wel een waarschuwing voor de jonge (minderjarige) forum-leden. Zoiets als: "Deze beelden zijn niet geschikt voor jonge kijkers. Ouderlijk toezicht wordt geadviseerd".  :-)

Swiss rail .. what else?

Michel,

Met het aankomende mooie weer is het bij die naaktlopers net als met de locjes: regelmatig smeren >:-D.

Groeten,
Wico
Speciale Gast

8o Wat een toestanden bij jou daar op zolder, jij maakt wat mee op je ouwe dag. :-)
Hopelijk zijn al die nakende Preisers weer naar huis gegaan want op dit nette forum geeft dat maar aanstoot om dit te moeten aanschouwen.:o)
En inderdaad wat Henk al benoemde, die bus is niet helemaal Zwitsers, of eigenlijk helemaal niet, in de verste verte niet. >:-D
Maar dat is een futiliteit, daar hoeven we het verder niet over te hebben. O:-D
 :o) Gelukkig was je thuis en kon je dit voor ons vastleggen. :thumbup:

Niets laat meer sporen na dan een trein.

Schitterend weer Michel :P, altijd wel iets te doen daar in Michelstadt.

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Michel toch ...
... Dat heeft zo'n jongen als jij toch niet nodig? :roll:

Groeten,

Erik.
Tijd voor wat bodypaint werk Michel.

BLIJ dat ik analoog RIJ

Zelfs sommige Preisers zijn niet helemaal strak meer >:-D !

Zal wel door de warmte komen. Bij Michel gaat het er schijnbaar nogal heet aan toe.
hopelijk zijn ze niet vastgelijmd, is tegenwoordig ook een hype;

mvg,
Michel
Hi Michel,

Was Spencer Tunick soms in Michelstadt voor een fotosessie?

Vrgr,
Wilko

Citaat van: frank-103 op woensdag 09 augustus 2023, 17:16:21Het is dat het droog en warm is bij jou op zolder, anders zouden dit soort demonstraties weer leiden tot overbelasting bij de zorg. Hoewel er nu ook lieden bij het bekijken van de plaatjes om hun hart moeten denken? Heel hachelijk!  B)

Het is dat het vakantietijd is in Michelstadt anders had de zorg het best druk kunnen hebben met deze demonstratie. ;)
Men is toch wel wat gewent tegenwoordig in deze rare wereld Frank ? :D

Citaat van: wimpietje op woensdag 09 augustus 2023, 17:30:26Ha,ha, ha geweldig Michel  B)  :thumbup:

Dank je wel Wim dan vond ik ook eigenlijk wel. ;)  :thumbup:

Citaat van: Lobomotion69 op woensdag 09 augustus 2023, 17:42:33Hahaha, die Michel durft wel he. Eerst staat er een BBA bus die hij Zwitsers noemt en dan staat er een BBD bos (Blote Billen Demonstratie) die hij milieuactivisten wil noemen. Als FKK'ler kan ik wel beamen dat deze mensen de natuur een goed hart toedragen, maar zo extreem doen ze dat nu ook weer niet.
Maar we weten nu waar Michel graag van droomt, ook al zijn dromen dan bedrog een kleine werkelijkheid kun je er toch van maken.

Ik durf zeker Henk maar de bus met nummer 357 is van de Amsterdamse GVB lijn 39 die in Amsterdam-noord een gedeelte reed waar mijn vrouw vandaan komt dus geen BBA bus. :P
De bus die aanleiding gaf stond achter de GVB bus zie foto's maar ik heb voor zover ik weet niemand een milieuactivist genoemd en dat ze de natuur een goed hart toedragen daar zijn de meningen over verdeelt zullen we maar zeggen. :)
En waar ik vaak van droom is voornamelijk van mijn vrouw en de hobby en andere dingen die ik erg leuk vindt maar niet van blote demonstranten geloof me. 8o  ;)

Citaat van: FransW op woensdag 09 augustus 2023, 17:53:21Ik krijg het warm van die foto's, pff... my tickyticker....   8o

Sorry Frans alles goed gegaan na het zien van deze demonstranten met je tickyticker ?  ;)  :)

Nee Jan hier in Michelstadt hebben we het niet zo op waarschuwingen we kijken naar buiten en zien dan wat voor een weer het is geen code oranje of andere fraaie kleurenschema's. :mrgreen:

Citaat van: FransW op woensdag 09 augustus 2023, 18:42:50

Neen, maar eigenlijk wel een waarschuwing voor de jonge (minderjarige) forum-leden. Zoiets als: "Deze beelden zijn niet geschikt voor jonge kijkers. Ouderlijk toezicht wordt geadviseerd".  :-)

Ik vrees dat je jeugd hier niet meer van staat te kijken Frans die zijn al veel verder dan dat wij denken. ;)

Citaat van: Wico op woensdag 09 augustus 2023, 20:47:13Michel,
Met het aankomende mooie weer is het bij die naaktlopers net als met de locjes: regelmatig smeren >:-D.
Groeten,
Wico

Jij snapt het Wico. ;)  :P  :thumbup:

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 09 augustus 2023, 21:36:078o Wat een toestanden bij jou daar op zolder, jij maakt wat mee op je ouwe dag. :-)
Hopelijk zijn al die nakende Preisers weer naar huis gegaan want op dit nette forum geeft dat maar aanstoot om dit te moeten aanschouwen.:o)
En inderdaad wat Henk al benoemde, die bus is niet helemaal Zwitsers, of eigenlijk helemaal niet, in de verste verte niet. >:-D
Maar dat is een futiliteit, daar hoeven we het verder niet over te hebben. O:-D
 :o) Gelukkig was je thuis en kon je dit voor ons vastleggen. :thumbup:

Ik schrok er ook van Dirk-Jan. :eek:
Vrees dat ze niet één twee drie weg zullen gaan deze vooral dames zijn vastbesloten en omdat er geen politie is maken ze niet echt aan stalde om te vertrekken.
Scherp van de bus maar die staat netjes te wachten achter zijn voorganger.
Ja zeker dat ik thuis was en gelukkig had ik mijn telefoon bij de hand om dit tafereel op de plaat te zetten. ;)

Citaat van: Dirk59 op woensdag 09 augustus 2023, 21:54:16Schitterend weer Michel :P, altijd wel iets te doen daar in Michelstadt.

Dank je Dirk. :thumbup:
Ja er is altijd wel wat hier te doen in Michelstadt. :D

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 10 augustus 2023, 08:11:56Michel toch ...
... Dat heeft zo'n jongen als jij toch niet nodig? :roll:
Groeten,
Erik.

Helaas heb ook ik sommige dingen niet in de hand Erik. ;)  :)

Citaat van: Maarten Marklin op donderdag 10 augustus 2023, 16:04:09Tijd voor wat bodypaint werk Michel.

Zou kunnen Maarten maar dan krijg ik last met de buurmannen want die vinden mijn treinbaan ineens heel interessant weet niet hoe dat kan. >:-D

Citaat van: Hanzi op donderdag 10 augustus 2023, 16:14:40Zelfs sommige Preisers zijn niet helemaal strak meer >:-D !

Goed opgemerkt Hans dat viel mij ook al op. :thumbup:

Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 10 augustus 2023, 16:43:43Zal wel door de warmte komen. Bij Michel gaat het er schijnbaar nogal heet aan toe.

De temperatuur is inderdaad best warm op zolder Henk +32 graden. :?

Citaat van: ramdani op donderdag 10 augustus 2023, 17:07:37hopelijk zijn ze niet vastgelijmd, is tegenwoordig ook een hype;
mvg,
Michel

Nee dat zijn ze gelukkig niet Michel daar zorgt Noch hind und kleber wel voor dat ze nog weg kunnen.

Citaat van: Trainspotter op donderdag 10 augustus 2023, 17:15:30Hi Michel,
Was Spencer Tunick soms in Michelstadt voor een fotosessie?
Vrgr,
Wilko

Niet dat ik weet Wilko maar dat zo maar eens kunnen want deze kunstenaar heeft een oog voor mooie foto's van grote blote groepen mensen. :)

Groet MichelGVB bus van Artitec.jpgDe nieuwe La post diesel bus.jpg 

Citaat van: h0_miessie op donderdag 10 augustus 2023, 18:23:00maar de bus met nummer 357 is van de Amsterdamse GVB lijn 39 die in Amsterdam-noord een gedeelte reed waar mijn vrouw vandaan komt dus geen BBA bus.
Geen idee of jij je dat nog kan herinneren of er überhaupt herinneringen aan hebt. Maar in de zestiger jaren waren alle stadsbussen in heel Nederland die kleur rood en van DAF of van VanHool En aangezien ik in mijn jeugd meestal in BBA bussen zat en niet de Adamse GVD is het voor mij logischerwijs BBA.

@citaat GVD is toch iets anders dan het GVB ... :roll:

Groeten,

Erik.

The meaning of life is to give life meaning!

Hallo Mies,

Heb jij nog wel wat te vertellen op jouw eigen baan?  8o

Jouw opstandige bevolking houdt jou en ons dus wel bezig! :D

@citaat  @citaat
In Adam niet.

@citaat Hmm, ik heb m'n hele jeugd daar doorgebracht en daarbij de stad veel op de fiets doorkruist.
Voor de middelbare school wel vaak en veel het openbaar vervoer gebruikt.
Het GVB had het destijds prima voor elkaar, in vergelijk met andere steden waar ik kwam :wink:
Maar een Amsterdammer loopt al te vloeken als ie de tram heeft gemist en wel 6 minuten moet wachten ... :roll:

Groeten,

Erik.

Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 10 augustus 2023, 18:32:16
Citaat van: h0_miessie op donderdag 10 augustus 2023, 18:23:00maar de bus met nummer 357 is van de Amsterdamse GVB lijn 39 die in Amsterdam-noord een gedeelte reed waar mijn vrouw vandaan komt dus geen BBA bus.
Geen idee of jij je dat nog kan herinneren of er überhaupt herinneringen aan hebt. Maar in de zestiger jaren waren alle stadsbussen in heel Nederland die kleur rood en van DAF of van VanHool En aangezien ik in mijn jeugd meestal in BBA bussen zat en niet de Adamse GVD is het voor mij logischerwijs BBA.

Tot mijn 14de levensjaar bestond mijn wereldje uit Amsterdam-Oost en soms een andere buurt / wijk pas eind jaren '70 begon ik de wijde wereld in te trekken met de plaatselijke voetbalclub en nee toen zijn die bussen mij niet echt opgevallen ondanks dat ik er toen best in veel zat sorry.
Daar ben ik best wel vaak de mist in mee gegaan met dat logischerwijs. ;)

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 10 augustus 2023, 19:44:24@citaat GVD is toch iets anders dan het GVB ... :roll:
Groeten,
Erik.

Scherp Erik heel scherp opgemerkt dat GVD. :thumbup:

Citaat van: Narwal op vrijdag 11 augustus 2023, 16:16:52Hallo Mies,
Heb jij nog wel wat te vertellen op jouw eigen baan?  8o
Jouw opstandige bevolking houdt jou en ons dus wel bezig! :D

Gelukkig heb ik op de baan genoeg te vertellen op en rond en over de baan Marcel. :P
Ja men houd mij wel bezig maar ja dat houd de boel levendig hier zullen we maar zeggen. ;)

Citaat van: Lobomotion69 op vrijdag 11 augustus 2023, 16:31:28@citaat  @citaat
In Adam niet.

:eek:

Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 11 augustus 2023, 19:20:14@citaat Hmm, ik heb m'n hele jeugd daar doorgebracht en daarbij de stad veel op de fiets doorkruist.
Voor de middelbare school wel vaak en veel het openbaar vervoer gebruikt.
Het GVB had het destijds prima voor elkaar, in vergelijk met andere steden waar ik kwam :wink:
Maar een Amsterdammer loopt al te vloeken als ie de tram heeft gemist en wel 6 minuten moet wachten ... :roll:
Groeten,
Erik.

Ook ik heb vaak in de buurt gefiest later op de Kreidler en nog wat later met de auto die mijn vader al had gekocht voor als ik mijn rijbewijs had gehaald maar inderdaad het openbaar vervoer was top zeker bij ons in Oost waar vele begin en eindhalte's waren dus had ik geen klagen als we gingen zwemmen in het heilige bad op de heiligeweg in de binnenstad.
Maar we dwalen af straks heb ik ook een cafe topic ipv een modelbaan topic. :mrgreen: 

Groet Michel
Haha Michel ziet er grappig uit dat opstandige volkje.
Gr henk

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Michel,

Citaat van: h0_miessie op woensdag 09 augustus 2023, 17:11:01De plaatselijke fotograaf heeft alleen de achterkant en zijkant van de demonstranten gefotografeerd omdat het misschien wat aanstootgevend kan zijn voor sommige kijkers. ;)

Wat maakt dat nou uit?
De voorkant is even bloot als de achterkant.  >:-D  >:-D

Citaat van: h0_miessie op woensdag 09 augustus 2023, 17:11:01Hopelijk is deze demonstratie snel voorbij want de Preisertjes willen graag naar huis toe met het goed geregelde openbaarvervoer van Michelstadt.

Toen wel ja, toen wist de dienstegeling van tramlijn 1 en 2 uit mijn hoofd.
En buslijn 23 reed ik regelmatig mee.

Henk

@citaat  @citaat

Ja Henk het ziet er zeker grappig uit. :P
Mijn kleinzoon is nog nooit zo vaak op zolder geweest want normaal vindt hij de hobby niks aan nu schijnbaar wel. :D

@citaat

Ja dat wel andere Henk maar de voorkant heeft toch meer persoonlijke delen dan de achterkant. ;)
Inderdaad toen was alles makkelijker te onthouden zelf telefoonnummers wist ik uit mijn hoofd nu alleen mijn eigen telefoonnummer omdat ik die al jaren heb. :)

Groet Michel

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

@citaat

020-177833 (ouders)
020-111968 (schoonouders)
020-100011 (eerste amro-kantoor waar ik werkte)

Telefoonnummers bestaan al jaren niet meer.

Henk

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

Die demonstratie heeft niet veel om het lijf.
Gedoe altijd weer met demonstranten het is net als met het weer.
Als het warmer wordt kan je in je blote kont gaan staan maar het blijft warm.  :-)  :)

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

Citaat van: Trainhenk op zondag 13 augustus 2023, 14:45:01@citaat

020-177833 (ouders)

Henk

Telefoonnummer van mijn ouders rond 1955 was 010-75770.
Bestaat ook niet meer net als mijn ouders.
Compleet ongeloofwaardig, die foto met blote mensen. Die toerist met rugzak staat de andere kant op te kijken. Echt ?, dat gelooft toch niemand ?  :D

Citaat van: Trainhenk op zondag 13 augustus 2023, 14:45:01@citaat
020-177833 (ouders)
020-111968 (schoonouders)
020-100011 (eerste amro-kantoor waar ik werkte)
Henk

Knap dat je nog steeds weet Henk. :thumbup:
Ik weet alleen nog 020-694 en dan houd het op. :)

Citaat van: iTom op zondag 13 augustus 2023, 15:49:44Die demonstratie heeft niet veel om het lijf.
Gedoe altijd weer met demonstranten het is net als met het weer.
Als het warmer wordt kan je in je blote kont gaan staan maar het blijft warm.  :-)  :)

Jij vat het in één berichtje goed samen Tom. :thumbup:  :thumbup:

Citaat van: iTom op zondag 13 augustus 2023, 15:52:14Telefoonnummer van mijn ouders rond 1955 was 010-75770.
Bestaat ook niet meer net als mijn ouders.

Maar de herinnering blijft Tom en dat is toch het belangrijkste. :favorite:

Citaat van: Timelord op zondag 13 augustus 2023, 23:22:12Compleet ongeloofwaardig, die foto met blote mensen. Die toerist met rugzak staat de andere kant op te kijken. Echt ?, dat gelooft toch niemand ?  :D

Ik wel want ik heb het zelf gezien en de demonstranten hebben wel hun fluisterschoenen aan vandaar dat de toerist niet omkijkt ? :D

Groet Michel
Michelstadt } Insiderwagon (2023) is binnen gekomen.

Michelstadt } Insiderwagon (2023) is binnen gekomen.
Net als bij vele Insiderleden is ook hier gisteren met de post de prachtige Insiderwagon van 2023 (48173) binnen gekomen.
De prachtige blauwe met de gele reclame die er mooi uitspringt gaan de vitrine zeker kleur geven waar hij in komt te staan.
Ditmaal mede door tijdsgebrek en de hoge parkeerkosten in Utrecht heb ik hem ditmaal oplaten sturen prima service en binnen een dag was de wagon binnen mijn complimenten voor de winkel. :thumbup:

Ditmaal 1 foto want deze prachtige wagon is al genoeg en mooier gefotografeerd en op het forum geplaatst door medeforumleden. :P
En zojuist weer een kleine mijlpaal in Michelstadt behaal 1 miljoen 775 duizend (1.775.000) duizendste (schaal) kilometers zijn er gehaald met het mooie programma koploper op naar de 1,8 miljoen. ;) Insiderwagon 2023 (48173).jpg

Groet Michel
Re: Michelstadt } Insiderwagon (2023) is binnen gekomen.

Meet (kijk, voel, luister) en weet

Hi Michel,

Ik had hem ff voor je kunnen ophalen (op de fiets  :) ) en meennemen naar houten o.i.d.

groet
Harald

Fantasietjes op de baan

Prachtig stuk , Miche  :thumbup:
Citaat van: h0_miessie op zaterdag 19 augustus 2023, 15:25:33hem ditmaal oplaten sturen
Een prima alternatief voor

Citaat van: h0_miessie op zaterdag 19 augustus 2023, 15:25:33de hoge parkeerkosten in Utrecht

@citaat  @citaat  @citaat

Ik zal het in gedachten houden Harald voor de volgende bestelling(en). :thumbup:
En dan wordt het geen Houten maar dan kom ik het bij jouw thuis ophalen kan ik meteen naar je toekomstige baan kijken of jij komt langs in Michelstadt krijg je meteen een rondleiding achter de schermen van Michelstadt. :P
Bedankt alvast voor je aanbod.

@citaat  @citaat

Dat is het zeker Wim. :)  :thumbup:

@citaat

Zeker een goed alternatief Bas en altijd leuk als forumleden elkaar zo kunnen helpen. :thumbup:

Groet Michel
Michelstadt } aanwinsten uit Zwitserland.

Michelstadt } aanwinsten uit Zwitserland.
Afgelopen vrijdag was ik samen met mijn (forum)vrienden Erik (erik01) en Frank (frank-103) en Rene (voormalig lid Lokkie) naar het altijd wonderschone Zwitserland geweest om een historische treinenevenement in Olten te gaan bezoeken.
Voor watRoco 46396.jpgRoco 46506.jpg   foto's van de trip zie de topic Franks slaapverwekkende plaatjes

Uiteraard moest er natuurlijk wel wat souvenirs gekocht worden in Pratteln werd er een mooi Roco wagon (46396) gekocht met een bedrukking van Schindler waggon erop en in Olten zelf bij de treinenwinkel een mooie groene Roco wagon (46506) met Der Decibello erop iets met testen van de trommelremmen.
Beide gaan uiteraard meerijden in één van de goederen slepen die Michelstadt rijk is.

Verder zijn er vele foto's en filmpjes genomen in Olten en omgeving waar ik er soms een paar van zal plaatsen.

Groet Michel
Re: Michelstadt } aanwinsten uit Zwitserland.

@citaat
Sorry voor de tekst die boven en onderaan de foto's staat kan nog steeds niet wennen aan deze forumlayout wat betreft foto's plaatsen. :twisted:

Groet Michel
Citaat van: h0_miessie op dinsdag 15 augustus 2023, 17:11:33Knap dat je nog steeds weet Henk. :thumbup:
Ik weet alleen nog 020-694 en dan houd het op. :)

Goh Michel, het valt mij nu pas op. 😇
Tot 2003 had ik een interne blauwe telefoongids die vol stond met 4 getallen achter deze cijfers.
Voor collega's op en rond Schiphol.

Vrgr,
Wilko
Mooie aankopen had je gedaan Michel, al zal je ze wel ruim moeten voorzien van graffiti, zoals ze dat in het eens zo schone Zwitserland tegenwoordig ook doen!
 B) Mooie wagons heb je gescoord en ongetwijfeld een erg leuk uitstapje gehad met de jongens. :thumbup:
 :o) En Karin ook effe rust, vind ze vast wel prettig. :P

Ha Michel,

Leuk om hier de wagens te zien.
Mooi souvenir van een geslaagde trip.

Dat ze maar veel spoor kilometers op je baan mogen maken.

Swiss rail .. what else?

Michel,

Mooie aanwinsten :thumbup:. En een reisje naar Zwitserland is natuurlijk altijd leuk :).

Groeten,
Wico
Leuke aanwinsten Michel, die gaan schitteren in Michelstadt

Luc

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.