Vanochtend toen ik het karton weg wilde gooien zag ik iets wat ik wel kon gebruiken op baan.
Meteen naar zolder en kijken weer kijken en toen de schaar gepakt en het 1ste proefmodel voor een tunnel was geboren ja in Michelstadt zijn er in de gemeente geen geld problemen en komt men graag de preisertjes tegemoet .

Het verdere afmaken in beton kleur schilderen of met stenen beplakken dat doe ik wel als ik wat meer ideeën die ik in mijn hoofd heb uitgewerkt.
Rond 11 uur ben ik vertrokken richting HIP in Werkendam omdat Peter (de geluidsman) sommige van mijn wisselaandrijving ging doorsolderen.

(de gene die al was gesoldeerd is toch overleden Peter.

)
Peter bedankt voor je tijd en goede service.

En om aanwezig te zijn om Alex te verrassen met zijn kado bon van MTE.
En Alex was verrast mooi om te zien om iemand eens in het zonnetje te zetten die altijd een ander in het zonnetje zet.

Het is je gegund Alex koop er maar iets moois voor we zien de foto's wel verschijnen.

Alex zijn dochter had voor iedereen die aanwezig was een aardigheidje gemaakt als dank namens Alex een leuk hout locje die al staat te pronken in de vitrine.

Dus weinig aan de baan gedaan maar wel een heerlijke dag gehad leuk weer wat forumleden leren kennen en gesproken en Koos ik kom zeker bij je langs voor info omtrent servo's we houden daarover contact kijk er naar uit.

Verder 2 foto's van de prototype tunnel ingang en van het houten locje.