Citaat van: GWS op vrijdag 23 juni 2023, 07:03:14-MICHEL<
Hartelijk gefeliciteerd met jouw verjaardag. Nog vele jaren erbij in goede gezondheid met jouw Karin en kinderen, kleinkinderen en vooral jouw vader!!
Dank voor je felicitatie Gerard.
Ik ga mijn best doen met de gezondheid zit bijna in mijn groene BMI dus op mijn streefgewicht nog 1,2 kilo afvallen.
Helaas is mijn vader overleden dus deze verjaardag was best apart eerlijk gezegd mijn eerste verjaardag zonder ouders gelukkig had ik steun genoeg op mijn werk en van mijn vrouw en dochters en kleinzoon.
Citaat van: wimpietje op vrijdag 23 juni 2023, 07:22:35Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Miche, geniet van je dagje
Dank je wel Wim voor je felicitatie.
Ondanks dat ik moest werken heb ik genoten van mijn verjaardag.
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 23 juni 2023, 07:30:16
Goedemorgen jongeman, van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van.
We zien de eventuele trein gerelateerde cadeaus hier wel verschijnen.
Kijk dat begint al goed Dirk-Jan met jongeman.
Ook jij bedankt voor je felicitatie.
Helaas heb ik nog geen treinen gerelateerde cadeaus mogen ontvangen maar wel wat geld dus wie weet kom ik zelf ergens op het net wat leuks tegen dan gaat Miessie die meteen bestellen zeg maar een verjaardagscadeau met terugwerkende kracht.
Citaat van: Hanzi op vrijdag 23 juni 2023, 07:59:09En alweer een jaartje erbij
!
Gefeliciteerd met je
58ste
verjaardag Michel.
Dank je wel Hans voor de felicitatie .
En voor het groot neerzetten van mijn huidige leeftijd zodat ik die niet snel kan vergeten wat ik voor de rest trouwens wel doe vergeet heel veel tegenwoordig en de briefjes met wat ik moet doen leggen overal om mijn laptop heen.
Citaat van: Wico op vrijdag 23 juni 2023, 08:43:23Michel,
Ook vanuit het zonnige Zeeland de beste wensen en een hele fijne verjaardag gewenst!
Groeten,
Wico
Wico, bedankt voor je zonnige felicitatie groet uit het mooie Zeeland.
Citaat van: Rudibeer op vrijdag 23 juni 2023, 08:57:46van harte gefeliciteerd
Dank voor je felicitatie Ruud.
Citaat van: Dirk59 op vrijdag 23 juni 2023, 09:45:50Michel, van harte gefeliciteerd 🍰 .
Ook jij bedankt voor je felicitatie Dirk.
En dat stukje taart was een tompouce waar ik er gisteren meerdere van op had moest op mijn werk trakteren dat werden tompoucen en thuis had ik ook tompouce en hij blijf lekker heel lekker.
Citaat van: ramdani op vrijdag 23 juni 2023, 16:14:19gefeliciteerd met je verjaardag;
mvg,
Michel
Naamgenoot heel erg bedankt voor de felicitatie.
Citaat van: Lobomotion69 op vrijdag 23 juni 2023, 16:43:16Mies.
Hartelijk gefeliciflaptaart. dat er nog maar vele mogen volgen in gezondheid. Cheers.
Henk, heel erg bedankt voor de felicitatie groet en voor de foto van de heerlijke taart.
Citaat van: Trainspotter op vrijdag 23 juni 2023, 17:08:23Gefeliciteerd Michel, maak er vanavond een feestje van.
Vrgr,
Wilko
Dank je wel voor de felicitatie Wilko.
Het feestje nouja feestje is vanavond als de kinderen en kleinzoon langs komt de flessen Cava en hapjes staan al koud in de ijskast heb er nu al zin in.
Citaat van: RoelMarklin op vrijdag 23 juni 2023, 18:04:20Michel,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid met je dierbaren toegewenst
Roel
Dank je wel Roel voor de felicitatie groet.
Zeker met de dierbare is belangrijk in deze rare tijden waar we in leven daarom genieten we altijd als we elkaar weer zien of horen.
Citaat van: Kelderspoorder op vrijdag 23 juni 2023, 19:59:41Gefeliciteerd Michel,
58 jaartjes jong. je bent nog in de fleur van je leven...
Dank je wel Freddy voor de felicitatie.
Ik voel mij zeker in de bloei van mijn leven geestelijk nog 18 lichamelijk soms 80 maar zie er goed uit en men geeft mij niet 58 dat doet de bloei goed heel goed.
Citaat van: eddyflame op vrijdag 23 juni 2023, 20:20:47ook van uit hier gefelicitaart
Gr Ed
Bedankt Ed voor je felicitatie groet.
Citaat van: Trainhenk op vrijdag 23 juni 2023, 21:16:22Hoi Michel,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog ene fijne dag toegewenst.
Henk
Dank je wel Henk voor de felicitatie en met de fijne dag is het helemaal goed gekomen.
Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 24 juni 2023, 00:12:09Dag Michel.
Van harte proficiat met jouw verjaardag
Net iets te laat, maar daarom niet minder gemeend!
Groeten en felicitaties,
Erik.
Dank je wel Erik voor de felicitatie.
En beter laat dan nooit.
Verder gebeurt er weinig in Michelstadt rij iedere dag één deze dagen tik ik de 1,75 miljoen (schaal)kilometer aan met koploper alles rijd lekker de nieuwe hogesnelheidstrein "Giruno" rijd geweldig fluisterzacht en zeer mooi hopelijk komt mijn favoriete treinenmerk snel met de 3 uitbreidingen zodat ik er nog meer van kan genieten.
Helaas eet ik dit jaar veel plakjes cake omdat er helaas veel familie en vrienden weg vallen hopelijk komt er nu voorlopig een eind aan kan geen cake meer zien.
Afgelopen donderdag afscheid genomen van een forum lid en stamtafellid Chris (Chris1200) die na een kortziekbed helaas mij / ons ontvallen is zijn humor en kennis op het gebied van treinen zal gemist worden door mij en de stamtafelleden.
Nu even mijn dagelijkse wadeling van 10 tot 15 kilometer doen en ga ik weer heerlijk naar zolder waar de thermometer soms over de 30 graden aan geeft maar dat mag de pret niet drukken zo komt het luie zweet er ook eens uit.
Groet Michel