Nieuws:

Komen jullie ook naar onze Stichting 3rail Gastendag op zondag 3 maart in leeuwarden? Bestel snel een ticket via onze Stichting 3rail Webshop

Michelstadt } wederom een prachtige mijlpaal bereikt.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Golfer, ericfouga en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } uitbreidingssets 1 & 2 Märklin Giruno

Niets laat meer sporen na dan een trein.

Dat zijn mooie aanwinsten, zeker ook de koersborden. Van harte beterschap.

Swiss rail .. what else?

Michel,

Jij bent toch ook een bofkont met zulke goede vrienden :thumbup:. We wachten ongeduldig af tot Märklin een nieuwe set aan je levert en dan kunnen we de Giruno in volle glorie voorbij zien komen.

Enne beterschap natuurlijk!

Groeten,
Wico
Ha Michel,

Mooie aanwinsten! Heel veel plezier ervan. Nog even wachten op set 3 en dan kun je "los". Ik benieuwd naar de beelden van je complete Giruno. Intussen snelle beterschap!

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Oh ja, jij hebt toch een BMW? Bedacht net dat een aantal jaren geleden BMW een reclamefilmpje de wereld in had geslingerd waarin ze vertelden dat je, na een rit van 500km in een BMW, uitgerust en fris uit de auto stapt. Dus als je je beroerd voelt, gaan met die banaan (oh nee, BMW) en je bent weer zo fris als een hoentje.  >:-D

Fantasietjes op de baan

Veel beterschap Miche, die sets zijn prachtig hoor
Michel,

Mooi bord😍
Vroegah stond ik op de Haagse sporen en zag alleen maar de TEE's naar Parijs en Zürich. De samenstelling van deze heb ik nooit gezien (dan op foto's).
Veel beterschap.

Vrgr,
Wilko
Hoi Michel,

Sneu dat je even moet uitzieken. Ben blij dat je het bordje mooi vindt. Jaloersmakend mooi, als ik het goed begrijp :P  :P .

Groet,
Roel
Hoi Michel,

Mooie aanwinsten weer  :thumbup:  Veel plezier ermee & beterschap

Als het maar Zwitsers is.

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 29 oktober 2023, 13:58:17Oei, dat koersbord is jaloersmakend mooi, Mies! :cool:
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!  :thumbup:
Groeten,
Erik.

Hij is prachtige hé Erik. :favorite:
Dit fraaie koersbord gaat een heel mooi plekje krijgen op zolder en dan maak ik hem zo dat ik hem iedere maand om kan draaien zodat beide kanten bewonderd kunnen worden. :P

Citaat van: Lobomotion69 op zondag 29 oktober 2023, 14:03:34Mooie aanwinsten en heel veel beterschap.

2 x keer dank je wel Henk. :thumbup:

Citaat van: Dirk-Jan op zondag 29 oktober 2023, 14:23:27:) Die Giruno zien we wel als de trein compleet is, we wachten het is alle rust af.
Enne mooi TEE koersbord, die verdient een mooi plekje. B)
En dan maar rustig aan uitzieken, beterschap. O:-D

Kreeg vandaag mail deel 3 is onderweg Dirk-Jan ik ben benieuwd hoe de prachtige Giruno sleep over de baan heen zal rijden.
Die gaat zeker een mooi plekje krijgen op zolder.
Helaas vandaag wel gewerkt mede omdat er vele ..........zieken zijn. :D
Morgen ook weer ondanks het niet 100% goed voelen zei mijn moeder altijd je meldt je pas ziek als je 40 graden of meer koorts hebt daar onder kan je gewoon werken met wat extra kleding aan en dat heb ik dus gedaan lekker gezweet en straks heerlijk weer op de bank leggen.
Dank je wel voor je beterschapswens Dirk-Jan. :thumbup:

Citaat van: RMW op zondag 29 oktober 2023, 14:53:10Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ik wens je daarnaast van harte beterschap toe.
M.v.g.
Maikel (RMW)

Dank je wel Maikel voor je aanwinsten felicitatie en je beterschapsgroet. :thumbup:

Citaat van: Dirk59 op zondag 29 oktober 2023, 15:07:36Dat zijn mooie aanwinsten, zeker ook de koersborden. Van harte beterschap.

Ze zijn zeker mooi Dirk. :)
Dank je wel voor je beterschapsgroet. :thumbup:

Citaat van: Wico op zondag 29 oktober 2023, 16:09:15Michel,Jij bent toch ook een bofkont met zulke goede vrienden :thumbup:. We wachten ongeduldig af tot Märklin een nieuwe set aan je levert en dan kunnen we de Giruno in volle glorie voorbij zien komen.
Enne beterschap natuurlijk!
Groeten,
Wico

Ik mag zeker van geluk spreken met zulke goede vrienden Wico. :thumbup:
Uitbreidingsset nummer 3 is onderweg ik kan niet wachten hopelijk past alles nu wel goed in elkaar en kan het lang verwachte genieten beginnen met deze langste passagierstrein in Michelstadt. :P
En bedankt voor je beterschapswens. :thumbup:

Citaat van: Hans Biere op zondag 29 oktober 2023, 16:12:17Ha Michel,
Mooie aanwinsten! Heel veel plezier ervan. Nog even wachten op set 3 en dan kun je "los". Ik benieuwd naar de beelden van je complete Giruno. Intussen snelle beterschap!

Met het plezier gaat het zeker lukken Hans dat weet ik zeker. :)
Deel 3 is onderweg kreeg ik vandaag te horen van mijn leverancier. :)
De beelden zullen hopelijk spectaculair zijn Hans van deze prachtige snelheidstrein. :P
Langzaam gaat het wat beter maar het houd nog niet echt over en bedankt voor je beterschapsgroet. :thumbup:

Citaat van: Lobomotion69 op zondag 29 oktober 2023, 17:03:46Oh ja, jij hebt toch een BMW? Bedacht net dat een aantal jaren geleden BMW een reclamefilmpje de wereld in had geslingerd waarin ze vertelden dat je, na een rit van 500km in een BMW, uitgerust en fris uit de auto stapt. Dus als je je beroerd voelt, gaan met die banaan (oh nee, BMW) en je bent weer zo fris als een hoentje.  >:-D

Henk, ik heb gedaan wat je schreef ben 82€ lichter aan benzine en voel mijn nog steeds beroerd heb je nog meer goede tips voor mij ?  :P  ;)

Citaat van: wimpietje op zondag 29 oktober 2023, 17:54:07Veel beterschap Miche, die sets zijn prachtig hoor

Dank je wel Wim voor je betersschapgroet. :thumbup:
Ja ze zijn mooi hé. :favorite:

Citaat van: Trainspotter op zondag 29 oktober 2023, 18:06:44Michel,
Mooi bord😍
Vroegah stond ik op de Haagse sporen en zag alleen maar de TEE's naar Parijs en Zürich. De samenstelling van deze heb ik nooit gezien (dan op foto's).
Veel beterschap.
Vrgr,
Wilko

Het bord(je) is zeker mooi Wilko.
Wou dat ik toen naast je stond bij de Haagse sporen want dat leek mij een prachtig gezicht om deze schitterende treinstellen aan te zien komen en weer weg te zien rijden.
Dank voor je beterschapswens. :thumbup:

Citaat van: RoelMarklin op zondag 29 oktober 2023, 20:27:09Hoi Michel,
Sneu dat je even moet uitzieken. Ben blij dat je het bordje mooi vindt. Jaloersmakend mooi, als ik het goed begrijp :P  :P .
Groet,
Roel

Mijn vrouw begon van de week toen dacht ik als ik het maar niet krijg maar op vrijdagochtend sloeg de griep toch toe helaas weinig uitzieken maar dinsdagmiddag vroeg thuis en woensdag vrij dan heerlijk niks doen en heerlijk op de bank onder een deken naar live beelden kijken van Zürich HBF op Youtupe .
Ik ben zeker blij met het koersbord Roel wie zou er niet blij mee zijn met dit puntgave koersbord. :favorite:

Citaat van: brund55 op maandag 30 oktober 2023, 15:06:11Hoi Michel,
Mooie aanwinsten weer  :thumbup:  Veel plezier ermee & beterschap

Jij ook 2 x bedankt Dick. :thumbup:

Zoals jullie al hebben kunnen lezen bij sommige antwoorden is de uitbreidingsset nummer 3 onderweg naar Michelstadt ik ben benieuwd en kan niet wachten om deze schitterende trein over de sporen van Michelstadt te zien rijden vol spanning wacht ik af en kijk steeds naar de GLS app waar de doos is. :)

Groet Michel
Michelstadt } Märklin Giruno compleet

Michelstadt } Märklin Giruno compleet
Afgelopen week kreeg ik ook set nummer 3 weer in huis nadat ik de vorige set terug gestuurd had naar mijn leverancier omdat het niet goed paste op de basisset.

Dus alle 3 de uitbreidingssets aangesloten en dat ging allemaal prima en de trein rijd heerlijk soepeltjes door Michelstadt heen.
Na een aantal dagen heerlijk gereden te hebben met de treinen was het vanmiddag tijd om een kort filmpje te maken van de Giruno die op volle lengte 2 meter en 34 centimeter lang over de rails heen rijd glijd.

Het is een prachtige treinstel waar ik heel erg blij mee ben en een schitterende aanwinst is voor Michelstadt hij past net in het langste stationsblok en houd ik aan iedere kant 2 a 3 cm over dus genoeg.
De trein kan niet stoppen bij een perron dus is hij hij voor doorgaand verkeer en heeft hij geen in en uitlaat gelegenheid in Michelstadt maar dat de pret zeker niet drukken want de schoonheid van deze lange trein maakt alles goed voor mij.

Kijk en geniet met mij mee met dit korte filmpje helaas krijg ik het knippen en plakken van diverse filmpjes niet onder de knie dus doen we het maar met 1 korte film.

Groet Michel

Re: Michelstadt } Märklin Giruno compleet
Dat is een knap treinstel Michel, gefeliciteerd.
Dus wij kunnen nu stoppen met het financieren van jouw aankopen?
Treinstel compleet, geen wensen meer.
Of moet de rest van die opstelsporen ook nog vol?😎

Vrgr,
Wilko

zonder fantasie ook geen creativiteit

Een hele mooie 'slang' heb je daar op jouw baan Michel. Dat je nog lang plezier van je aanwinst mag hebben!

doe maar een treintje

ja moet zeggen, tis een mooi treinstel en ziet er ook gewoon "echt"  uit

gr. Ruud
Schitterende trein, ook mooi door de bocht.

Heel veel plezier
Prachtig,  en zo mooi dat in itrain alle sporen ook efficiënt benut worden.

Fantasietjes op de baan

Ferm stel Miche

Citaat van: Trainspotter op zaterdag 11 november 2023, 20:00:13Dat is een knap treinstel Michel, gefeliciteerd.
Dus wij kunnen nu stoppen met het financieren van jouw aankopen?
Treinstel compleet, geen wensen meer.
Of moet de rest van die opstelsporen ook nog vol?😎
Vrgr,
Wilko

Dank voor je felicitatie Wilko voor deze prachtige treinstel. :thumbup:
Helaas komt het geld van de spullen die ik verkoop van een overleden forumlid/vriend niet in mijn zak te recht maar gaat naar 3 samen uitgezochte goede doelen.
Mijn gekochte materiaal wat ik in mijn topic laat zien zijn verdiend door mijn harde werken en vele sparen en de opstelsporen zijn allemaal bezet maar tijdens het maken van het filmpje reed althans stond alles even stil op de baan.
Verder staat er nog maar 1 reservering bij mijn Duitse leverancier Wilko een 8 delige dubbeldekker treinstel van Roco maar die schijnt 2de kwartaal van 2025 te komen dus tijd zat om het spaarvarkentje weer vol te krijgen. ;)

Citaat van: FransW op zaterdag 11 november 2023, 20:04:56Een hele mooie 'slang' heb je daar op jouw baan Michel. Dat je nog lang plezier van je aanwinst mag hebben!

Als ik deze prachtige 'slang' zoals jij het zo mooi noemt over de baan heen zie rijden dan komt het met het plezier zeker goed Frans. :)

Citaat van: Rudibeer op zaterdag 11 november 2023, 20:06:12ja moet zeggen, tis een mooi treinstel en ziet er ook gewoon "echt"  uit
gr. Ruud

Het treinstel is zeker mooi Ruud en komt zeer goed uit wat betreft afwerking bij het 1:1 model waar ik vaak naast gestaan heb in het prachtige Zwitserland. :)

Citaat van: erik01 op zaterdag 11 november 2023, 22:01:26Schitterende trein, ook mooi door de bocht.
Heel veel plezier

De rijeigenschappen zijn zeer goed van deze trein Erik ook in de bochten is hij haast geruisloos een prachtige aanwinst is erbij gekomen hier in Michelstadt.

Citaat van: Daan op zondag 12 november 2023, 06:25:36Prachtig,  en zo mooi dat in itrain alle sporen ook efficiënt benut worden.

Leuk om te lezen dat je de treinstel prachtig vindt Daan. :thumbup:
In Koploper had ik een wissel op bezet gezet zodat de trein in volle glorie langs de muur kon rijden wat in mijn ogen het kijkplezier voor de film ten goede kwam.

Citaat van: wimpietje op zondag 12 november 2023, 06:36:17Ferm stel Miche

Ja mooi he Wim. :)

Groet Michel

Erg fraai Michel! Gelukkig was de nieuwe uitbreidingsset wel goed!
Citaat van: h0_miessie op zondag 12 november 2023, 08:20:49Helaas komt het geld van de spullen die ik verkoop van een overleden forumlid/vriend niet in mijn zak terecht maar gaat naar 3 samen uitgezochte goede doelen.

Zo zie je maar Michel, je moet ver wegblijven bij aannames. 😅
Ik dacht toch echt dat jij jouw niet Zwitsers materieel verkocht om de aankoop van Zwitsers materieel te financieren.
Excuus.

Vrgr,
Wilko
Speciale Gast

B) Dat is een mooi lang treinstel, veel kijkplezier ermee.
:o) En nou nog effe alle bakken openmaken en er 600 preisers inplakken. >:-D

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Prachtig Michel! :thumbup:  :thumbup:
11-delig als het zo tel?  :eek:
Volgens mij heb je het langste
treinstel van het forum  :cool:

Groeten,

Erik.
Het gaat dus om de lengte >:-D
Mooi, Michel !

Citaat van: frank-103 op zondag 12 november 2023, 08:34:08Erg fraai Michel! Gelukkig was de nieuwe uitbreidingsset wel goed!

Dank je Frank. :thumbup:
Ja deze uitbreidingsset klikte meteen goed vast goede service van mijn Duitse leverancier om binnen 5 dagen en nieuwe thuis af te leveren.

Citaat van: Trainspotter op zondag 12 november 2023, 10:18:55Zo zie je maar Michel, je moet ver wegblijven bij aannames. 😅
Ik dacht toch echt dat jij jouw niet Zwitsers materieel verkocht om de aankoop van Zwitsers materieel te financieren.
Excuus.
Vrgr,
Wilko

Nee geen excusses Wilko je kon dit natuurlijk ook niet weten hoe de vork in de steel zat.
En al rijd ik weinig met mijn niet Zwitsers materiaal verkopen doe ik het niet heb voorbeelden genoeg gezien dat men spijt als haar op hun hoofd hadden dat ze het verkochten nee straks na de uitbreiding kan alles weer rijden nu moet het niet Zwitserse materiaal helaas even aan de kant staan. ;)

Citaat van: Dirk-Jan op zondag 12 november 2023, 10:49:05B) Dat is een mooi lang treinstel, veel kijkplezier ermee.
:o) En nou nog effe alle bakken openmaken en er 600 preisers inplakken. >:-D

Dank je wel Dirk-Jan met het kijkplezier komt het helemaal goed daar kan je wel vanuit gaan. :P
En nee er komen geen 600 Preisertjes in trein blijft lekker leeg op de machinist na dan want die komt er uiteraard wel in. ;)

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 12 november 2023, 14:41:00Prachtig Michel! :thumbup:  :thumbup:
11-delig als het zo tel?  :eek:
Volgens mij heb je het langste
treinstel van het forum  :cool:
Groeten,
Erik.

Dank je wel Erik voor je compliment. :thumbup:
Klopt 11-delig is deze schoonheid.
Of ik het langste treinstel van het forum heb weet ik nog net niet Marc(lin) heeft op 6 januari zijn PIKO RABe 501 Giruno laten zien helaas kan ik geen lengte van deze Piko treinstel vinden maar neem aan dat ze beide rond de 234 cm zijn.

Citaat van: basjuh1981 op zondag 12 november 2023, 15:20:56Het gaat dus om de lengte >:-D

Het gaat altijd over de lengte Bas kijk maar naar mijn antwoord naar Erik toe. ;)  :P

Citaat van: RoelMarklin op zondag 12 november 2023, 17:04:13Mooi, Michel !

Dank je wel Roel. :thumbup:
Ik mag wel zeggen het pronkstuk van Michelstadt. :)

Groet Michel

Swiss rail .. what else?

Michel,

Ben ik even een paar dagen in het buitenland en dan zie ik nu deze fraaie beelden. Prachtige mooie lange trein en rijdt zo te zien heel soepel over de sporen :thumbup:.

Groeten,
Wico

Kijk dat zijn de leuke dingen even naar het buitenland Wico. :thumbup:
De rijeigenschappen zijn erg goed van deze prachtige Giruno soepeltjes beweegt hij zich door Michelstadt heen. :)

Groet Michel
Mooi treinstel Michel! En leuk dat ik het live kon bekijken, het was indrukwekkend!

Koen

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

Zoals ze in Duitsland zeggen, supergeil

@citaat  @citaat

Dank je Koen. :thumbup:
Ja jij zag hem net nadat hij binnen was gekomen een primeur zeg maar. :P

@citaat

Mooi verwoord Bas Barry. :thumbup:

Groet Michel

@citaat
Sorry verkeerde naam geschreven zal het meteen veranderen.

Groet Michel
Dat kan de beste overkomen ;)

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

dat blijkt  :D

@citaat  @citaat

Ja zelfs ik ook dus. >:-D

@citaat

Inderdaad.

Groet Michel

Hoe sneller, hoe mooier!

Echt heel gaaf die lange Zwitsert Michel. Ik heb mij echt moeten beheersen hem destijds ook niet te bestellen.  REE Models belooft echter al vrij lang dat dit jaar de TGV PSE leverbaar gaat worden (geloof ik weinig meer van) en die wordt minstens net zo prijzig als jouw mooie Giruno.

Veel rijplezier toegewenst.

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

Schitterend treinstel, kwam bijna geen einde aan.
Kan er nog steeds van genieten hoor, ook al heb ik geen treinen meer.  :)
Michelstadt } Märklin Magazin wagon 2023

Michelstadt } Märklin Magazin wagon 2023
 @citaat  @citaat

Hij is zeker gaaf deze lange trein Patrick. :)
Ik was eerst afwachtend om hem te bestellen maar na weer een slecht bericht van een van mijn vrienden dacht ik fok it ik ga hem bestellen wil genieten en helaas duurde en duurde het maar hij werd steeds uitgesteld maar nu hij hier rijd is dat allemaal vergeven en vergeten. :D
Hopelijk heb jij snel goed nieuws wat betreft de TGV PSE en kan jij deze toevoegen aan je imposante collectie.
Ja de prijs zelf vond ik nog wel meevallen mede ook omdat ik hem vroeg reserveerde bij mijn Duitse leverancier tuurlijk geld kost het altijd maar welke hobby niet. ;)

@citaat

De trein is zeker lang Tom de langste die ik op de baan heb rijden wat het kijkplezier alleen maar verhoogd zullen we maar zeggen. ;)
Om hiervan te genieten hoef jezelf geen treinen te hebben hoor als ik vrienden op visite heb genieten die er ook van en die hebben totaal niks met de hobby.
Maar ik ben zeer verheugd dat je ervan geniet. :thumbup:  :thumbup:

Verder is afgelopen week de 34ste Märklin magazin wagon binnen gekomen in Michelstadt. :thumbup:
Deze prachtige wagon gevuld met kolen staat zoals alle andere in de vitrine te pronken en voor volgend jaar als de 35ste hopelijk binnen komt zal ik de wagons wat moeten inschikken in de vitrine.
Want deze is al aardig gevuld mede door de onderste laag die vol staat met de Rothaus collectie maar dat is een probleem voor volgend jaar. :P
Gelukkig kan ik afgelopen week al genieten van de Märklin magazin wagon die bij vriend Dirk-Jan was binnen gereden altijd leuk om vast wat voorpret te hebben dus DJ bedankt voor de voorpret. :)  :thumbup:

Groet Michel
Re: Michelstadt } Märklin Magazin wagon 2023

Märklin fahren-ärger sparen

Hoi Mies,

IK liep hier wel heeel er veeel achter, maar ben toch bijgelezen en gekeken.
Ik houd het kort; goe bezig, jochie  :thumbup:

Grtz Tony
 B) Mooie aanwinst voor je Magazine wagons. :thumbup:
Het wordt inderdaad best druk met al die wagons, als we zo nog eens 30 jaar doorgaan wordt het een serieuze verzameling. :D 

@citaat  @citaat

Ik zal het ook kort houden Tony dank je wel ik doe mijn best. :P

@citaat

De vitrine is weer een stukje mooier geworden met de Märklin magazin wagon van 2023 Dirk-Jan. ;)
Volgend jaar zal er wat ingeschikt moeten worden op één na onderste plank voor de wagon van 2024 daarna gaan de Rothaus wagons naar een andere vitrine en heb ik weer voor 10 jaar plek zat.

Groet Michel
Michelstadt } aanwinsten en kerstgroet.

Michelstadt } aanwinsten en kerstgroet.
Afgelopen zaterdag kreeg ik denkelijk mijn laatste bestelling van dit jaar binnen of de Märklin store loc moet nog binnen komen dus zijn deze aanwinsten voorlopig mijn laatste aanwinsten.

Het betreft een prachtige container wagon van Rivarossi (HR6527) en 3 auto's van de firma RM (RietzeautoModelle) een politiebus van de stad Bazel een ambulance van kantonspital Baden en een VW bus van de Gendarmerie van Zwitserland.

Alle waren met een kleine korting dus hup besteld en genieten maar de containerwagon komt in een sleep te rijden met andere containerwagons de 3 hulpdiensten komen her en der op de baan te staan tijdens mijn kerstvakantie daar maar eens wat leuke plekjes voor zoeken.

Verder wensen wij vanuit Michelstadt iedereen fijne feestdagen en een super goed en gezond 2024 toe.

Groet Michel
Re: Michelstadt } aanwinsten en kerstgroet.

Swiss rail .. what else?

Het Zwitserse virus heeft je nog steeds goed te pakken, maar dat is alleen maar gezond :D. Hele mooie aanwinsten weer gescoord en ook nog met korting :thumbup:.

Jij en Karin en de rest van het gezin ook hele fijne feestdagen en een mooi en gezond 2024 toegewenst.

Groeten,
Wico 
Mooie aankopen gescoord Michel. 👍
Vanuit een pittoresk Hoofddorp komt de prettige feestdagen en de beste wensen voor 2024 retour.

Vrgr,
Wilko
Mooie aanwinsten en jij ook fijne dagen  :important:

Niets laat meer sporen na dan een trein.

Ook daar in Michelstadt fijne feestdagen en een gezond 2024 toegewenst.

PS, wat een mooie Zwitserse kerstkaart :)

Meet (kijk, voel, luister) en weet

Hi Michel,

Het is al weer ff geleden dat ik bij je op bezoek was.
Hartstikke leuk, interessant en gezellig.
Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, koffie en de lunch broodjes.

Groeten ook aan de gast vrouw,
Harald

Michel-1.jpg

Mooie lange treinen,
Michel-2.jpg

Het voetbalveld,
Michel-3.jpg

Overzicht,
Michel-4.jpg

Interessante Zwitserse schakelaars,
Michel-5.jpg

BLIJ dat ik analoog RIJ

Mooie plaatjes van je baan, en in 2024 lekker verder met de scenery?
Fijne dagen en maak er wat moois van!

Citaat van: Wico op maandag 18 december 2023, 07:57:09Het Zwitserse virus heeft je nog steeds goed te pakken, maar dat is alleen maar gezond :D. Hele mooie aanwinsten weer gescoord en ook nog met korting :thumbup:.
Jij en Karin en de rest van het gezin ook hele fijne feestdagen en een mooi en gezond 2024 toegewenst.
Groeten,
Wico 

Dit prachtige virus gaat nooit meer weg vrees ik Wico. ;)
Zelf hier in huis komen er nu Zwitserse producten want de kwaliteit is super goed.
Ja erg jammer dat deze Zwitserland materiaal verkoper er mee stopt dus dit was helaas de laatste bestelling bij hem. :-(
Dank je wel voor je kerst en nieuwjaarsgroet uiteraard ook voor jouw en je familie hele gezellige feestdagen en een goed en gezond 2024 toegewenst.

Citaat van: Trainspotter op maandag 18 december 2023, 08:48:40Mooie aankopen gescoord Michel. 👍
Vanuit een pittoresk Hoofddorp komt de prettige feestdagen en de beste wensen voor 2024 retour.
Vrgr,
Wilko

Dank je wel Wilko. :thumbup:
Ook bedankt voor je kerst en nieuwjaarsgroet ook voor jouw en familie in het pittoreske Hoofddorp fijne feestdagen en een goed en gezond 2024 toegewenst.

Citaat van: Sanderz28 op maandag 18 december 2023, 08:53:52Mooie aanwinsten en jij ook fijne dagen  :important:

Dank je wel Sander. :thumbup:
Uiteraard jij en de familie ook fijne feestdagen en een goed en gezond 2024 toegewenst en dat we maar veel update's van je mooie baan mogen bewonderen.

Citaat van: Dirk59 op maandag 18 december 2023, 14:27:25Ook daar in Michelstadt fijne feestdagen en een gezond 2024 toegewenst.

PS, wat een mooie Zwitserse kerstkaart :)

Dank je wel voor je kerst & nieuwjaarsgroet. :thumbup:
Natuurlijk wensen wij vanuit Michelstadt jouw en de familie ook hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2024 toe en dat ik in 2024 maar veel mag wegdromen van je bouwvorderingen aan je schitterende baan. :)
En dank je wel voor je compliment voor de Zwitserse kerstkaart. :oops:

Citaat van: Haradigi op maandag 18 december 2023, 15:24:16Hi Michel,

Het is al weer ff geleden dat ik bij je op bezoek was.
Hartstikke leuk, interessant en gezellig.
Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, koffie en de lunch broodjes.

Groeten ook aan de gast vrouw,
Harald

Harald, heel erg bedankt voor de mooie foto's van mijn baantje. :thumbup:
En ja de uurtjes vlogen zo om toen je gezellig op visite was voor een bezoek aan Michelstadt en zoals we toen al zeiden voor herhaling vatbaar dus gaan we het in 2024 gewoon weer overdoen. :thumbup:
En graag gedaan hoor de koffie en lunch ik heb er zelf ook van genoten van de heerlijke broodjes tijdens de lunch.
Fijne feestdagen en een goed en gezond 2024 toegewenst.

Citaat van: Hanzi op maandag 18 december 2023, 18:46:15Mooie plaatjes van je baan, en in 2024 lekker verder met de scenery?
Fijne dagen en maak er wat moois van!

Ja Hans Harald kan goed fotograferen. :thumbup:
Dat kan ik niet beloven Hans of ik verder ga met de scenery eerst komt de uitbreiding van schaduwstations 4 en 5 aan de beurt want ik zie zoveel prachtig Zwitsers materiaal dat ik rails te kort kom. :(
Gisteren een beginnetje gemaakt met een deel van het frame te maken waar het 4de schaduwstation moet komen zie foto als het frame klaar is wordt alles genummerd en weer verwijderd zodat ik alle bedrading kan gaan omleggen want hier en daar zit het net in de weg.
Dan draad bestellen en de ringleidingen aanleggen rails kopen en neerleggen bezetmelders maken enz enz dus voorlopig zal er geen tijd zijn voor de scenery of toch wel want er staan weer 3 Zwitserse hulpdienstenvoertuigen die een plekje moeten krijgen ergens in Michelstadt. :P

Groet Michel

De foto werd niet verzonden misschien nu wel.

Groet Michel

Fantasietjes op de baan

Dat wordt weer werken vanuit lage positie Miche 🥴😂