Hallo allemaal,
Citaat van: Wim op zondag 01 april 2018, 17:08:57
Je schiet lekker op...
1 dag in de week zagen moet kunnen..
ik ken ook buren die elke dag met de deuren gooien...
Hoi Wim,
De buurman plaagt maar een beetje, heel veel troep komt er niet vrij bij het zagen van de platen.
Ik heb aan beiden kanten fijne buren en we hebben nooit trammelant.
Citaat van: peterke33 op zondag 01 april 2018, 17:37:13
Peter
Zo dat word indrukwekkend, jij zal ook blij zijn denk ik dat alle sporen op hun plek liggen.
Heb jij een set van LUX peter (stofzuiger & rolwagon), want ik denk dat je dat wel goed kan gebruiken als ik de foto's zie met al de sporen die er nu liggen.
Hoi Peter,
Het zou fijn zijn als alle sporen op hun plaats liggen, gelukkig kom ik steeds een stapje verder.
Ja ik heb een Lux setje om de baan proper te houden.
Citaat van: ÖBB op zondag 01 april 2018, 20:19:08
Jonge jonge mega wordt dit. Straks mooi landschapje erop. Top.
Gr henk
Hey Henk,
Ik kom steeds dichter bij het maaiveld, echter zal dat nog wel even duren want als de schaduwstations klaar zijn ga ik de spiralen met elkaar verbinden en dan zal er eerst uitgebreid getest gaan worden.
Citaat van: PietB op zondag 01 april 2018, 20:29:10
Indrukwekkend allemaal Peter.
En je moet je niet te veel van de buren aantrekken............laat ze ook een leuke hobby zoeken, iets met modeltreinen of zo.
grt Piet.
Hey Piet,
Laat deze buurman nu ook met treinen bezig zijn
Hij plaagt maar een beetje.
Citaat van: Jørg op zondag 01 april 2018, 21:30:44
-Peter:
Ziet er weer allemaal heel strak uit,
Ik vermoed dat je rechts gaat rijden?
Hoi Jorg,
Klopt er wordt straks rechts gereden, op verzoek van Saskia wordt het een Nederlandse baan waar ook buitenlandse treinen op gaan rijden
Citaat van: wila op zondag 01 april 2018, 21:49:10
Hi Peter,
Wat een rails, man.
Hoeveel treinen moet een mens hebben om zo een schaduwstation te hebben?
Ziet er geweldig uit, ben benieuwd naar de bovenverdieping(en).
Gr.Wim
Hoi Wim,
Je moet op de toekomst voorbereid zijn dus een lekker groot schaduwstation zodat we zo af en toe een reden hebben om naar Houten af te reizen
Ik las dat jij er ook weer over denkt om te gaan bouwen, ik zeg doen
Citaat van: Haradigi op zondag 01 april 2018, 22:19:08
Hi Peter,
Dat ziet er (weer) imposant uit
groet
Harald
Dank je wel Harald.
Citaat van: h0_miessie op zondag 01 april 2018, 22:34:59
Je gaat lekker Peter nog eventjes en de eerste treinen gaan rijden over je prachtige baan.
Groet Michel
Hoi Mies,
Voorlopig rijd het alleen zo af en toe heen en weer om te testen, rondrijden is de volgende stap.
Citaat van: GWS op maandag 02 april 2018, 08:34:11
-Peter,
Met al het gedoe rondom jouw modelbaan, moet ik toegeven, dat er idd een positief puntje uitspreekt en dat is dat het 'gezin' blijkbaar niets te kort komt! Jij doet voorkomen dat ons dat niet interesseert, maar zijdelings haalt jij dit toch wel aan! Dat geeft te denken! Gaat het allemaal deze richting op?
Hoi Gerard,
Het is altijd een balans tussen het gezin en de hobby, nu vind Saskia het leuk als ik met de hobby bezig ben en dat is natuurlijk een voordeel.
Mijn dochters vinden er daar in tegen geen bal aan
Mvg,
Peter Degeluidsman