Het is een spannende tijd.
Gisteren (02-02-26) naar een appartementje wezen kijken.
Er was best veel animo voor, wij stonden op plaats 7 van de 58.
Echter zag ik gistermorgen dat we ineens op plek 4 waren gekomen.
Enkele zoekers hadden of zich afgemeld of inmiddels wat anders gevonden.
Nou prima hoor.
Het was best een beetje spannend en toen we het appartementje binnen kwamen hoorden we dat we alweer een plek gestegen waren, dat geeft de burger moed.
Van plek 4 naar plek 3 dan hoeven er maar 2 NEE te zeggen en dan zijn wij aan de beurt,
Bezoeker nr 1 had nogal wat noten op haar zang, ik heb ze een beetje geholpen om alles wat erger te maken zoals er zit geen aansluiting voor een vaatwasser en dat het uitzocht op de oliebollenkraam op het parkeerterrein van het WC ook niet de schoonheidsprijs verdiende.
Familie met nr. 2 zagen er niet echt geïnteresseerd uit. Ik dacht nog als die vroeger mijn winkel in waren gekomen was dat zonder het idee iets te kopen. Dus virtueel stonden we ineens op de 2e plaats.
Hoop morgen of overmorgen wat meer te horen en anders wachten we op een volgend aanbod.
Het appartement zag er goed uit, eigenlijk kunnen we er zo in.
Inmiddels ben ik wel wat verder gegaan met mijn baantje, gaat niet snel maar dat is ook niet de bedoeling.
Wat rails gelegd en voorzien van massa en bezetmeldersdraadjes.
Onderkant draden netjes weer in de bindruggen geleid en enkele al vast aangesloten op verdeel blokjes voor de massa.
De YaMoRC Centrale met S88 gemonteerd en de 1e bezetmelders aangesloten.
Wel de massabedrading en de bezetmelderbedrading gescheiden gemonteerd.

Morgen eerst eens wat dingen inpakken en klaar maken voor verzenden.
Dat geeft ook weer ruimte en hoeft straks niet mee verhuist te worden.