Hallo allemaal,
Sorry voor de wat late reactie maar met het mooie weer ben ik meer buiten dan binnen

Citaat van: NL-modelspoor op woensdag 02 juli 2025, 19:04:33Tja misschien duurt het lang. Maar misschien willen ze ook wel zeker weten waar het nu door komt. Er zijn niet veel meldingen van het probleem.
Hoi Johan,
Ik heb nergens gelezen dat er nog meer mensen met dit zelfde probleem waren, maar ik zal vast niet de enige zijn lijkt me.
Wel frappant dat het mij al twee keer overkomen is.
Nu met het warme weer kom ik alleen op zolder om de kattenbak te verschonen en wordt er niet gereden, het is dus niet zo erg dat hij nog niet terug is.
Citaat van: ÖBB op woensdag 02 juli 2025, 20:22:44Hoi Peter denk dat ze daar nu ook minder personeel hebben ivm vakantie. Heb weleens bijna half jaar moeten wachten. Ik weet niet waar je je locs koopt maar ik heb enkele in Gorinchem gekocht en bij problemen meet de winkelier ze even door en kan diagnose meesturen, dit versneld het proces in Duitsland. Is maar een tip voor de volgende. Hopen dat je treinstel weer snel terug is Peter. Gr henk
Hoi Henk,
Ik hoop toch niet dat hij een halfjaar weg blijft, schuift je garantie periode dan ook op?
Ik koop bij diverse bedrijven mijn treinen, of deze door de winkelier nagekeken is denk ik niet omdat het al de tweede keer was en ze zoiets hebben van klusje voor Marklin.
3 x is scheepsrecht hoop ik

Citaat van: Trainhenk op donderdag 03 juli 2025, 19:03:05Peter,
Het zou Marklin sieren als ze, evt via de importeur, een kleine update zouden geven.
Ook al is het een berichtje van we zijn er mee bezig o.i.d.
Als Markln insider zou je op het insider gedeelte een voortgangsrapportage moeten kunnen zien.
Maar een klant 1,5 maand in het ongewisse laten kan toch niet.
Henk
Hoi Henk,
Ik ben bang dat ze hier te groot voor zijn, er zitten te veel schijven tussen.
Natuurlijk zou het fijn zijn als er een update kwam, maar ik ga er vanuit dat hij in de fabriek is en er naar gekeken wordt.
Misschien is het wel een software foutje waardoor de decoder het licht uit zet in een bepaalde richting, wie zal het zeggen.
Citaat van: hermanvk op vrijdag 04 juli 2025, 00:07:44
100% mee eens
Ik citeer:
Maar een klant 1,5 maand in het ongewisse laten kan toch niet.
Hoi Herman,
Ik schreef het hierboven al, te grote organisatie en te veel schijven.
Als ik bv iets naar Esu op stuur krijg je wel informatie en worden reparaties snel opgelost, dan zit er niemand extra tussen en dat scheelt.
Bij Marklin zit de leverancier en de importeur er ook nog eens tussen.
Ik wacht nog maar even af, en als hij er over een maand nog niets bekend is trek ik weer aan de bel.
Mvg,
Peter Degeluidsman