Na een deels heerlijke vakantie en nadat de temperaturen in de modelbaankamer weer enigszins gezakt waren heb ik de draad weer opgepakt om verder te gaan aan de modelbaan. Module 2 zit inmiddels in de afrondende fase. Voor de kruising bij de spoorwegovergang moest nog bewegwijzering aangebracht worden. Nu kan je hiervoor afwrijfdecals van Busch oid gebruiken, maar die zijn zo Duits dat ik ervoor gekozen heb ze zelf te maken. Ik heb schilderstape op een oud stickervel, waar geen stickers meer opzaten, geplakt en hier de pijlen getekend. Hierna zijn deze uitgesneden en is het tape op het wegdek geplakt en ingeschilderd met witte matte verf. Daarna kon het tape weg en bleek op diverse plaatsen de verf onder de tape gelopen..... Jammer. Hierop het wegdek weer zwart geschilderd, netjes langs de pijlen en daarna weer gedrybrushed met witte verf. Toen dit droog was konden de voertuigen die ik van verlichting had voorzien, op hun plaats gezet worden. Deze zijn vastgelijmd met een drupje houtlijm en nadat dit droog was kon de module op z'n kant gezet worden om de draaden aan te sluiten. Nu alles nog even goed controleren en testen, maar dat ziet u een volgende keer.

Schilderstape aangebracht om de pijlen te schilderen.

De voertuigen zijn geplaatst.

De auto van gemeentewerken is beladen met snoeiafval
De tankwagen van Bos uit Dordrecht moet nu, vanwege de gesloten overweg, even omrijden om bij de BHC te komen.

Dradenwirwar, maar het komt goed en alles is gedocumenteerd.