Ondanks alles vandaag de goederenloods op zijn plaats gezet.
Tevens de servo's en binnenverlichtingen aangesloten, gaat de linker deur open dan gaat het licht aan de straatkant langzaam aan en gaat de rechter deur open dan gaat langzaam de verlichting aan de spoorkant aan. Het kantoortje links heeft ook verlichting wat op verschillende tijden/momenten aan en uit gaat.
Om eventueel bij storing de baan niet op te tillen of er onder te gaan liggen kan ik een groot dele onder de goederenloods kwijt.

De loods moet natuurlijk wel vast komen te staan, momenteel moet ik dit deel nog weleens op zijn kant zetten en om de loods er dan niet af te laten flikkeren wordt deze met 2 schroefjes vast gezet, daar zie je later niets maar van. Bij calamiteiten kan de loods er af.

Het laadperron is inmiddels aardig gevuld.

Linker deur open voorste binnenverlichting gaat aan.

Rechter deur gaat open, achterste binnenverlichting gaat aan.

Deuren dicht, binnen verlichting gaat lanzaam uiyt alleen op kantoor gaat af en toe nog verlichting aan.

Nu moet het dak er nog op en in de verf gezet worden, gaat de zelfde kleur krijgen als het lagere deel en ga ik nog niet met de airbrush doen anders heb ik 2 totaal verschillende daken.

Even voor het oog, de boom heeft wel een goede hoogte denk ik. Rechts van de goederenloods komt een verffabriek van Kibri en daar weer rechts van richting haven komt de gashouder van Faller.
De plannen voor de bouw liggen klaar naast de fles zonnebrandolie

Van het karton ga ik wegen maken, denk van klei.
Wil deze rol bestellen en daar eens mee aan de gang gaan misschien zijn er hier forumleden die hier inmiddels wat ervaring mee hebben.
KLIK