Citaat van: ikke650 op maandag 22 mei 2017, 18:04:05
En ben benieuwd hoe je de brug gaat plaatsen.
Dag Erwin,
Een vraag over de brug kan ik natuurlijk van jou wel verwachten.

Nog even een foto van de situatie erbij gepakt.
Aan de onderkant zie je verbinding van het schaduwstation (waar dat dioramaatje op staat).
Daar komt een houten overkapping over heen zodat de treinen daar uit het zicht kunnen rijden.
Mijn uitgangspunt is om geen C-rails in het zicht te hebben en dit gaat bijna helemaal lukken.
Op een andere plek in de baan zal dat wel gaan gebeuren maar probeer ik de rails zoveel mogelijk in te bedden.
Op het dak van de overkapping komen dan de peilers die naar de twee bruggen zullen gaan lopen.
De peilers zullen (gedeeltelijk) in het water komen te staan en links en rechts van de peilers zal de rotswand redelijk steil omhoog gaan lopen.
Misschien wel zelfs in een soort van halve O-vorm om een goede aansluiting op de brug te krijgen.
De houten plaat waar nu een brug op ligt zal uiteraard verdwijnen.
Citaat van: iTom op maandag 22 mei 2017, 20:34:47
Indrukwekkende gebeuren.
Ga dit vanaf nu natuurlijk volgen.
Dank je Tom, je begrijpt natuurlijk nu waarom ik zo geinteresseerd was in je potje Mod Podge.
Zal wel nog een tijdje duren voordat ik dit ga maken want ik moet nog een hoop rails aansluiten op de terugmelders en de voeding en dat krijgt voorrang boven de scenery.
Tevens moet het hele zaakje tzt in iTrain ingevoerd worden.
Alle volgers:
Ik had gemeld dat ik de blauwe platen zou gaan verven maar na ampele overweging toch besloten om eerst de helix voor niveau 3 en 4 te gaan maken.
Daar heb ik nog een plaat hout voor liggen dus dat ruimt dan weer lekker op.
Dan heb ik voor mijzelf ook een beter beeld hoe alles er uit gaat zien.
Dit heeft tot gevolg dat ik de komende weken wat minder actief met mijn draadje zal zijn waarbij ook de weersvooruitzichten een rol zullen spelen.