En nu maar hopen dat je radius overeenkomt met je rails 
Dat gaat wel goed komen Hans. Het kale frame heeft al een tijdje in de baan gelegen en er is dus ook al treinverkeer overheen geweest, zie de foto en het filmpje hieronder.

Er kan altijd Flex-rails op Hans.
Flex-rails is niet nodig Peter. Er komt C-rails 24912 op met aan de rechterzijde een 24530 die op de overgang ligt van land naar viaduct, zie de bovenstaande foto.
Dirk,
Wat een schitterend gezicht om je bouwwerken te zien op de tafel. 
En ja de omvang is groot maar zal op je baan niet overheersen denk ik.
Ben benieuwd wanneer ze op hun definitieve plek komen te staan.
Het is wel een flink object maar overheersen zal hij denk ik niet Michel. Het wordt wel de blikvanger bij binnenkomst van de treinkamer, maar dat gaat nog even duren.
Dit ziet er straks heel goed uit als het gevoegd en op kleur is gebracht.
Daar gaan we wel van uit Tim. Ben er alleen nog niet helemaal uit wat de kleur gaat worden 🤔.
Je bent ff zoet, maar dan heb je ook wel wat. Ziet mooi uit.
Hoe groot zijn de gewone stenen? En hoe breed is de voeg?
Ik ben er lekker mee bezig Martin. De steentjes zijn niet op schaal 😊, wel een proef stukje geprobeerd met steentjes op schaal maar dan wordt het echt monnikenwerk en zijn de steentjes eigenlijk niet te hanteren. Bij de tunnelpoorten heb ik dezelfde maat gebruikt als nu bij het viadukt en dat staat niet verkeerd dus daarom deze maat hier ook gebruikt.
De grote van de steentjes is rond de 4mm dik en hoog en rond de 11 mm lang. De voeg schommelt rond de 1mm.