Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Sta er mooi op tijdens evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Shop

aansluiting baan

Gestart door overmarsmarinus maandag 30 december 2024, 20:12:46

aansluiting baan

aansluiting baan
Een goede dag.  Nu ik vrije tijd voldoende heb zou ik graag met een spoorbaan beginnen. Ik heb helaas nog niet veel ervaring hierin. Ik zag een leuke baan en hier heb ik een vraag over. Hoe sluit je deze 2 banen op elkaar aan. Ik zie op de tekening hier niets over staan ( op foto 2  die baan komt onder de eerste ) Wie kan mij helpen. Ik werk met marklin C rails. met vriendelijk groet Leo Overmars
Re: aansluiting baan

Haal linksonder eens een railstuk uit de baan. En schuif in je gedachten dan het onderste plaatje erin.

lijkt of er nog een tekening ontbreekt

lijkt mij ook maar heb geen idee wat  Ik hoop dat iemand het kan oplossen

Windhoven

Waar heb je de tekeningen gevonden? Is een goed punt om te beginnen met zoeken naar de (mogelijk) missende.

Blijkt post #263 te zijn in het topic 'Baanontwerpen voor iedereen. (graag alleen ontwerpen ,discussies op eigen topic)'.

BLIJ dat ik analoog RIJ

Er zijn een hoop boeiender ontwerpen dan dit; mijn advies: kijk nog even verder!
Wat voor ruimte heb je beschikbaar?
Met name "Lapjeskat" heeft de afgelopen tijd een hoop interessante baantjes gepost.

@citaat Eens! Wat maakte dat uit het hele topic met baanontwerpen juist dit baantje eruit sprong?

Het eerste plaatje van de ontwerpen biedt slechts simpel rondjes rijden. Natuurlijk kan er een keerlus aangefabriekt worden, maar dat maakt dit ontwerp toch niet veel beter.