Hallo,
@ Mies; hierbij alvast een eerste blikje in de toekomst van toen

@ Wim; eigenlijk hoop ik stiekem wel op wat afleiding voor Carl & Matz........en na wat zoekwerk blijk ik welgeteld één Jouef-loc te bezitten

@ Hans; dat heb je goed gezien

Ook ben ik blij, dat je de betreffende WOSA-paragraaf gevonden hebt

Dat zou anders ook wat zijn; al die 2-railers die van de WOSA uitgesloten zouden zijn

@ Leen; de plastieken bielzen mogen gelukkig ook van de WOSA ! Die Pressappschienen kende ik nog niet. Maar ik heb ze op het web gevonden !
https://www.altemodellbahnen.de/t31203f121-Fleischmann-Presspappschienen.html @ Dirk-Jan; het is je vergeven

Zeker met die fraaie kangourous van je ! Ik heb ooit de fraaie railkraan "Villeneuve" van Jouef gehad; erg mooi, maar flikkerde wel uit de bochten

Heb ik tegen wat personenwagens geruild met iemand die er een diorama mee maakte. Allebei blij ! Enne, het WOSA-handboek is ook niet bedoeld voor grote mensen

Er is weer wat vooruitgang geboekt hiero !
En er is een wijze les geleerd; gekleurd zaagselstrooisel leent zich niet écht om te ballasten.....had ik al wel verwacht, maar wilde het tóch op zijn oldskools proberen....... uiteindelijk wel gelukt, maar na veel pielen....absoluut niet aan te raden dus.
Voor dit kleine stukje ging het nog wel en er hoeft ook niet echt op gereden te worden.
Volgens Herbert gaat het wel extra WOSA-punten opleveren 
Of dat zo is, weet ik niet.
Het leverde wel 3 foto's op vandaag !
En zin om verder te rommelen 
Grtz Tony