Jawel jawel jawel! Zowaar een stukje positiviteit in deze tijd!! Twee keer zelfs!
Ik mag op 7 juni aanstaande op het ROC van Amsterdam op intake komen voor de opleiding machinist railvervoer!!
Ik hoop dat ik wordt aangenomen, dan kan ik het ROC in Lelystad lekker vaarwel zeggen en mijn focussen op leukere schooldagen!!
Ten tweede: gister kwam er met de post (tegelijkertijd met de brief van het ROC Amsterdam) een brief van de gemeente Lelystad.
Met daarin de volgende boodschap:
Beste Marten,
Wij hebben een verzoek ontvangen voor de verlening van de plaatsing in een pleeggezin (...) op grond van de Jeugdwet en de Verordening Jeugdhulp 2015, hebben wij besloten om op basis van het verzoek de aanvraag geheel toe te kennen. (...) van 25 juni 2016 tot en met 24 september 2016, pleegzorg van Vitree.
Dit houdt in, dat ik nog een 3tal maanden bij mijn pleegouders kan blijven wonen!! Wel realiseer ik mijn, dat dit wellicht de laatste keer is, dat deze verlening wordt toegekend. Maargoed, ik heb éven wat ademruimte, ik kan even wat rust in mijn hoofd creëren en focussen op school(wisseling), als dat positief uitpakt, kan ik mijn focussen op de volgende stap. Ik ben blij, dat ik deze extra tijd gekregen heb.
Goed. Dan het volgende leuke; ik kan nét aan op de grond zitten en een stukje spoor leggen, ik heb gisteren gebruik gemaakt van deze mogelijkheid (zij het met pijn en moeite), om mijn stationsplan van mijn tijdelijke baanplan (zie boven) eens uit te leggen.
En warempel: Het is gelukt! Hierbij dan enige foto's die ik heb gemaakt.
Er moet nog wel het een en ander gebeuren, zo moet ik 1 perron repareren, deze is stuk gegaan, maar dat is geen probleem, verder moet ik nog even kijken naar de algehele indeling van alles, maar zo even voor een vloerstation ben ik aardig tevreden.
Op spoor 1 van Waldbrunn Bahnhof, staat locomotief 18 478 als trein 678590 (sneltrein) naar Kirchenberg met een 3tal Umbauers gereed voor vertrek
Op spoor 2 (het doorgaande spoor (?) ) passeert railbus 765 als trein 7685 (stoptrein) welke in de zomer is uitgerust met een open goederenwagon voor de fietsen
Op spoor 3 is zojuist trein 567843 (sneltrein), met de eindbestemming Neurenberg binnen gelopen. De trein bestaat uit een postrijtuig en een 2tal Silberlingen
De vierde foto betreft een foto volgens het vogelperspectief, een overzichtje van het sporenemplacement. Net buiten de foto gelegen: het goederenlaadstation
De vijfde en laatste foto, betreft een foto waarop het station van Waldbrunn centraal staat.
Eventuele wijzigingen voorbehouden!
Tot in de pruimentijd!
Gegroet;
The MaSt
Marten