Zoals ik al eerder vertelde, ben ik van plan na zéééééééér lang nadenken om een baan te maken van 2 niveau's, zoals ik al wel eerder van plan was. Baanloos (Leon) adviseerde mij om jullie om hulp te vragen. Dat zal ik dan ook doen. Ik heb mijn schaduwsporen aangelegd, maar een station is het niet te noemen, maar goed, dat doet er niet toe. Mijn bovenbaan zal uit 2 sporen bestaan, mijn stationsplan voor de IC's en de stoptreinen uit 3 sporen en 1 doodlopend spoortje. Verder komt er een halte voor de stoptreinen, bestaande uit 2 sporen en dus ook 2 perrons. Maar, nu zit ik met het volgende: hoe sluit ik mijn bovenbaan weer aan op mijn onderbaan?
Achteraan, bij de muur, komt de halte voor de stoptreinen, vooraan; waar nu mijn V200 met rijtuigen staat, komt het grote doorgaande station. Maar, waar ik dus mee in de knoop zit, is hoe krijg ik die sporen weer aangesloten via de halte naar beneden?
Mijn foto's zijn helaas - ook via mijn telefoon te groot, dus ik moet even een alternatief verzinnen om te laten zien wat ik bedoel...
Ik hoop dat jullie met mij mee kunnen denken.
Tot in de pruimentijd!
Gegroet;
The MaSt