Mannen: bedankt voor de leuke reacties! Uiteraard zal ik u tzt nadat ik een beetje geïnstalleerd ben uitnodigen om te komen helpen met de baanbouw (ik vermoedt dat ik best wel wat hulp kan gebruiken.....

) en naderhand de vorderingen te aanschouwen en nadien eens een rijdagje te komen doen! Koffie/thee/fris/lekkers zal altijd klaar staan, uiteraard wel vers

Citaat van: Tony op woensdag 16 november 2016, 22:58:28
Dat wordt extra vuurwerk met nieuwjaar, Marrtin
Vuurwerk in maart?!?! Dat zal wel niet mogen denk ik! Enne, als ik geen vuurwerk koop, kan ik dat geld weer mooi aan iets modelspoorderigs besteden!
Citaat van: Simon BR39 op donderdag 17 november 2016, 00:19:48
Goed om te horen, hopelijk duurt het wachten (ook al ben je nr1) niet te lang!
Ik denk om en nabij maart, hopelijk niet NET met m'n verjaardag... zul je altijd zien.... naja, vier ik hem maar 3 keer. 1 keer in Emmeloord, 1 keer in Lelystad en 1 keer met vrienden (VEEEEEEEEL GELD vragen, voor VEEEEEEEEL treinen

)
Citaat van: RoelMarklin op donderdag 17 november 2016, 11:56:44
de aanhouder wint
Toppie dat je nu mooie vooruitzichten hebt.
succes!
Bedankt Roel! Eindelijk schot in de zaak! Scottisch beer!?! Onee, das een andere schot!

Citaat van: h0_miessie op vrijdag 18 november 2016, 05:54:13
Dat is een leuk bericht om te lezen dat je vanaf half december op nr 1 staat.
Hopelijk ben je dit jaar al verhuist ik zal voor je duimen. 
Bedankt! Ik denk niet, dat het zó snel zal gaan, ik denk (zie boven) dat het nog iet wat langer duurt, maargoed, voorbereiden moeten ook getroffen worden, meubeltjes kopen, enzo.....
Citaat van: Tony op vrijdag 18 november 2016, 12:05:53
Marten hoopt vast, dat degene met de grootste ruimte als eerste vertrekt 

Moet eerst op groep (bleeeeeeeeeeeh) daarna naar appartement (2 kamers), dus ruimte zal dan nóg iets langer duren, hopelijk zijn ze snel genoeg overtuigd dat ik te zelfstandig ben voor groep
Citaat van: frans.m op zondag 20 november 2016, 23:30:04
Wat leuk Marten dat je nu zelf een baan kan gaan maken!
Heel veel succes en plezier

Ja t duurt wel lang genoeg al.... k heb al meermaals gedacht om alles maar weg te doen, gelukkig NIET gedaan....
Jammer genoeg zijn er wel wat dingen (perronpalen enzo) gesneuveld in de doos, maarja we vervangen wel weer....
Zo, nu heb ik jullie allemaal persoonlijk antwoord gegeven, ik hoop dat het een beetje gelukt is!
Tot in de pruimentijd!!
Gegroet;
The MaSt
Marten