Hallo allen, hier weer eens een berichtje van mij!
Na een lange zware periode vanaf zomer 2024 tot aan afgelopen zomer 2025 (met heel veel overlijdens, terugvallen in slechte staat van verzorging van mijzelf, huishouden e.d.) heb ik niks meer gedaan aan de hobby, de hobby is momenteel zelfs opgeruimd, de treinkamer is leeg, nee ik ben niet definitief gestopt met de hobby, maar ik woon momenteel sinds een week samen en de treinkamer was nodig voor haar spullen en slaapplek! In minimaal 9, maximaal 11 dagen hebben we alles opgeruimd en leeggetrokken, op 2 wandvitrines na die mochten wel blijven hangen.
De treinbaan - was niet ver gekomen ermee "gelukkig", is afgebroken, alles is opgeruimd en staat nu in de tijdelijke berging buiten (we krijgen ook renovatie dus het had hoe dan ook leeg gemoeten. Zodra de berging beneden geïsoleerd is gaat alles netjes in de inpandige berging!
We weten niet wat de toekomstige situatie gaat brengen, maar voorlopig staat de modelspoorhobby op het rangeerterrein geparkeerd!
Mocht ze blijven en er een relatie ontstaan dan zal het langer duren, maar misschien gaan we dan wel verhuizen naar wat groters, de tijd zal het leren!
Tot in de pruimentijd!
Gegroet;
Mart