Bedankt voor alle leuke reacties mannen!!
Ondertussen een kleine update: Op 5 juli heb ik een gesprek bij de GGD over de (ik dacht) de indicatie voor het beschermd wonen traject, hier in Lelystad. Afhankelijk van of ik in aanmerking kom (gaan ik wel van uit) en hoe lang de wachtlijst is, zóú het ná de zomervakantie weleens heel snel kunnen gaan, of niet.... dat is even afwachten. Irriteert me wel, want hoe langer ik moet wachten, hoe meer ik er uiteindelijk tegenaan gaan hikken (EN IK HAAT DE HIK!!!
). Dus stiekem hoop ik eigenlijk dat het na de zomervakantie heel snel gaat, zodat er geen lange trajecten moeten lopen waar ik weer moeite mee zal hebben....
Ik heb dit ook aangegeven, maar meer doen dan er naar luisteren kan er niet gedaan worden. De wachtlijst kan 2 maanden zijn, maar ook zomaar 2 jaar.... ja dat is natuurlijk niet iets waar ik op zit te wachten, en ik vrees mijn pleegouders ook niet bepaald.
In ieder geval staat hieronder een zelf getekende plattegrond, van hoe mijn appartement er óngevéér* uit zal gaan zien.
Let wel: je hebt een plattegrond, maar óók een platte grond, dit is een plattegrond
Tot in de pruimentijd! En wie weet anders tot zondag!!!
Gegroet;
The MaSt
Marten
* het is mogelijk dat ik het appartement iets te groot heb getekend, daar ik niet zo'n idee heb van de afmetingen.....