Graag gedaan, Marten! En zeg ajb JE tegen U
Zoals ik al schreef waren er nog wel verbeteringen mogelijk, zie onderstaand baanplan The MaSt II
Bovenin heb ik de wisselstraat bij de in-/uitgang van het station aangepast zodat
alle sporen goed bereikbaar zijn, ook bij het station onderin heb ik een dergelijke verbetering doorgevoerd.
De wissels in de hoofdbaan vlakbij de halte heb ik weggehaald, het is per slot van rekening een
nebenbahn en met die wissels had het spoor vanaf het onderste station niet veel nut.
Ik realiseer me dat er inmiddels best veel wissels inliggen, en hoewel M-rails en -wissels heel betaalbaar zijn kan 't financieel toch nog wel oplopen
Om de kosten te spreiden kan je een aantal wissels in het begin vergeten, en in een later stsdium toevoegen. Ik heb geen idee hoeveel wissels en rails je hebt, ik raad je wel aan om even goed naar de types te kijken en in één wisselstraat geen wissels uit de 5100-serie te gebruiken in combinatie met die uit de 5200-serie! Als je meegebogen wissels hebt dan kunnen die uiteraard ook gebruikt worden, kwestie van beetje schuiven met wissels en aanpassen baanplan.
Laat t allemaal even rustig op je inwerken, en als je nog vragen hebt dan hoor ik dat wel!