Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer minimaal € 25 euro in onze Stichting 3rail Shop en krijg de 3railforum jaarkalender 2026 gratis!!

Michelstadt } 2x PanGas en Eisenbahn-Romantik muss bleiben!

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Michelstadt } de 36607.

Als het maar Zwitsers is.

Michelstadt } de 36607.
@Wico, dank je wel. :thumbup:
Het is zeker een kleurige loc die hopelijk morgenavond zijn rondjes gaat rijden op de baan. :)
Bedankt voor je compliment wat betreft de mooie foto's gewoon met de telefoon genomen omdat ik te lui ben om de grote camera te pakken. :D

@AlbertJan, het is altijd leuk om een loc aan de verzameling toe te voegen maar 3 helemaal. :D
En je hebt gelijk ze is der gewicht in goud waard. ;) ;)
Ze staat helemaal achter de hobby waar ik meestal nog wat terughoudend ben met kopen zegt zei gewoon kopen je vindt hem toch mooi. :thumbup: :thumbup:
Met het plezier gaat het zeker goed komen bedankt AlbertJan. :thumbup: :thumbup:

@Gerard, ja zo is ze met alles. :P :P
In Duitsland zullen er natuurlijk wel wat aan mijn vingers plakken maar geen loc's meer wagon's. :P
Heb geen route uitgestippeld langs treinenwinkels wel naar Hausach naar de modeltreinbaan aldaar en naar Faller in Gütenbach mede omdat het een heerlijke omgeving is om in te rijden. :P :P
En natuurlijk gaan we ook naar het Märklin museum ben toch in de buurt (80 kilometer). :D
Dank je wel met de lol komt het wel goed hoor. :) :)

@Wico, ik zou nog wel vaker willen hoor. :D :D

@Tim, dank je wel. :thumbup: :thumbup:

@Willem, bedankt. :thumbup:
En reuze bedankt voor het plaatsen van het mooie filmpje waar de ene na de andere mooie trein door het beeld komt rijden. :) :thumbup: :) :thumbup:
Met het plezier gaat het zeker lukken. :) :)

@Gerard, de ideeën worden zo in mijn topic geschreven/gezet. :D :D

@Jørg, helemaal met je eens. :thumbup: :thumbup:

@Laurent, ook jij bedankt voor het plaatsen van de ideeën die ik met mijn "zebra loc" kan gaan doen. :thumbup: :thumbup:

@Alex, dat vindt ik ook. ;)
Niet te gauw verwennen he met een bloemstuk voor je het weet verwacht ze het iedere week of na iedere aankoop en trouwens ik geef al mijn liefde al aan haar en veel ook. ;) :favorite:

@Tony, ook ik vond het een mooie film en heb er heerlijk naar zitten kijken. :thumbup: :thumbup:
Hij is mooi he de "zebra loc".  ;) :P

Nu genoeg geschreven nu wat foto's van de 36607 een prachtige railpool loc die verhuurd is aan de SBB Cargo dus een nichtje van de Cargo familie. :D :D

Wilde de nieuwe loc's vanavond ijken maar helaas is daar niks van gekomen hopelijk morgenavond meer succes. ;)
Re: Michelstadt } de 36607.
@ Michel:

Nog maar eentje dan? Op één been kan je niet staan, tenslotte.
Deze is wel gezocht!

Mvg, Willem.

BLIJ dat ik analoog RIJ

Mooie aankopen gedaan, Michel. Vooral de Cargo-loc vind ik een mooi exemplaar!
-Weer een prachtig filmpje,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Willem, bedankt voor het mooie filmpje van deze prachtige loc. :thumbup: :thumbup:

@Hans, dank je wel. :thumbup:
De Cargo loc is zeker mooi vooral de kleurstelling is fraai en deze loc past mooi bij de andere Cargo loc's. :)

@Jørg, zeker weten dat het een mooi filmpje is. :) :)

Van middag de laatste foto serie van de 1773 "Enkhuizen" gaat nu helaas niet ivm storing Hotmail.
Michel,

Het wagenpark word ook lekker groot bij jou, en je foto's zijn om te smullen hoor.  :thumbup:
Nu lekker sparen voor je rails dat aan je droombaan kan beginnen.  :P

Groeten

Peter

Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen.

Hi Michel,

Mooie oogst weer!!!  :thumbup: zeker de zebra!!!  :P

Geen brug is te ver.

Hallo Michel,

Dat is nog eens een super uitje geweest. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zo is het super om even te gaan winkelen, veel succes met de lok´s. :) :) :)

M.vr.gr. Erwin

trotse M-rail rijder

prachtige lok, wederom veel plezier ermee :thumbup: :thumbup:
Michelstadt } de 1773 "enkhuizen".

Michelstadt } de 1773 "enkhuizen".
@Peter, dank je wel. :thumbup:
Ja het groot lekker ben gek op loc's weet je. ;) ;)
Bedankt voor je compliment voor de foto's ik doe mijn best met mijn telefoon. :)
Ik ga zeker sparen want ik ben er aan toe aan de nieuwe baan. :D :D

@Jeffrey, dank je wel. :thumbup: :thumbup:
Die is zeker mooi als ik weer eens bij je langs kom dan neem ik hem mee kan hij zijn rondjes rijden tussen het Amerikaanse geweld van jouw. :P :P

@Erwin, het was zeker een leuk uitje. :thumbup:
Dank je wel met het succes gaat het wel goed komen. :) :)

@Tim, dank je wel. :thumbup: :thumbup:

En nu wat foto's van de 1773 "enkhuizen" vanochtend lukte het niet want ik had problemen met Hotmail en net voordat ik naar mijn werk ging kwam hij binnen. :thumbup:
Speciaal voor Wico de naam Enkhuizen vergroot. ;) ;)
Re: Michelstadt } de 1773 "enkhuizen".

trotse M-rail rijder

vind ik persoonlijk de mooiste van het 3tal, veel plezier met deze lok. nu nog een keer cabine's schilderen, poppetje en cabine verlichting erin oh nee, dat doe je niet :D

Swiss rail .. what else?

Michel,

Bedankt voor de eervolle vermelding. Ik heb niets met Nederlandse locs (vindt die andere twee ook veel mooier ;)), maar een loc met mijn geboorteplaats er op is natuurlijk wel iets speciaals!

Groeten en tot zaterdag,
Wico

Märklin fahren-ärger sparen

Dat is een indrukwekkende gele telg uit de "Bruine Vloot" uit Enkhuizen, Michel  :P
Ik ben ook niet zo van het Hollands spul, maar aan die is veel te ontdekken !
Nou nog wat haringkarren erachter hangen en het plaatje is compleet  :D

Grtz Tony

Er zijn geen problemen, slechts uitdagingen.

Mooie foto's Michel!!!  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groet,

Jeffrey
-Michel:
Prachtige loc en natuurlijk veel plezier er mee, eens wat anders dan dat moderne spul, maar je hoort me niet zeggen dat dat moderne spul lelijk is hoor,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Memento Vivere!

Mooie lok. Hoewel ik veel duits rij heb ik ook nog wat nederlands spul in de vitrine staan (tja, ik heb er gewerkt) en de 1600/1700 is en blijft een heel mooie loc.

@Tim, dank je wel met het plezier komt het zeker goed. :thumbup:
Het poppetje machinistje zit er al in vanmiddag de loc weer in elkaar zetten of ik de cabine ga schilderen weet ik nog niet misschien een keer op een regenachtige zondag.

@Wico, graag gedaan. :)
Een paar Nederlandse loc vindt ik wel leuk om mee te rijden maar die zullen meer voor het personen vervoer zijn.
Deze loc vindt ik wel mooi door zijn robuustheid wat hij uitstraalt. :thumbup:
En ja tot zaterdag ik kijk ernaar uit. :) :)

@Tony, die haringkaren die jij zo mooi noemt komen er zeker maar wanneer weet ik nog niet heb wel wat in gedachten dus op mijn gemakje ernaar op zoek gaan.

@Jeffrey, dank je wel. :thumbup: :thumbup:

@Jørg, bedankt en het plezier heb ik als ik al naar de loc kijk. :) :)
Hij is niet modern wel robuust dus ook mooi. ;) ;)

@Maarten, het is zeker een mooie loc en ben blij dat hij hier nu zijn rondjes rijd. :thumbup:
Jij heb ze van binnen en van buiten gezien geluksvogel. :) :)
Dan ben je het eigenlijk wel verplicht om er ''en in je vitrine te hebben toch. ;)

Gisterenavond nadat de loc's geijkt waren meteen bij alle drie de machinisten op de bok gezet vanmiddag na het werk de loc's weer in elkaar zetten.

Ook kreeg ik gisteren een pbtje van een forumlid met de link voor aircokasten die je bij deze fraaie loc op het dak kan monteren met bijpassende verf eventueel dus in augustus maar eens kijken of ze in Houten staan zodat ik de aircokasten kan aanschaffen inclusief de verf. :)

Edit: bericht aangepast.
-Michel:
Met die airco kasten gaan de machinistjes zeker tevreden zijn,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Michel

Het stopt maar niet bij jou om al dat moois te laten zien aan ons, en die airco zal zeker van pas komen als het warm weer er aankomt.  :D

Groeten

Peter

Carpe diem

Citaat van: h0_miessie op woensdag 01 juni 2016, 06:52:04Ook kreeg ik gisteren een pbtje van een forumlid met de link voor aircokasten die je bij deze fraaie loc op het dak kan monteren met bijpassende verf eventueel dus in augustus maar eens kijken of ze in Houten staan zodat ik de aircokasten kan aanschaffen inclusief de verf. :)

Michel,

ik weet niet of je deze al gezien had maar kan wellicht als voorbeeld dienen. Is overigens affabriek zo geleverd.

Succes met aanschaf en bouw!

Misschien kun je beter eerst een echte airco op je zolder zetten, Michel  :P

samen staan we sterker

Prachtige aanwinsten weer, Michel,
veel plezier ermee !

Geen brug is te ver.

Hallo Michel,

Let je even niet op en worden er weer 3 facature's vervuld.
Zeer mooie foto's.

Ook voor mij bekend materieel en meerdere materieel werk er nog mee. :confused:
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Als Michel zo doorgaat wordt hij de grootste werkgever van Preiserstad  :)

Mvg,

Peter Degeluidsman

@Jørg, Dat hoop ik wel. :D

@Peter (peterke33), nu stop het even hoor of ik moet iets leuks in Antwerpen zaterdag tegen komen als ik samen met Wico daar ben. :P

@Hans, dank je wel en ja zo moet hij er in de toekomst uit gaan zien. :)

@Ronald, ja dat zijn ze die ik wil bestellen/halen. :)
Bedankt voor het plaatsen van de link. :thumbup:

@Tony, als het te warm is doe ik het raam open voor wat frisse wind. :P :P

@Wim, dank je wel. :thumbup: :thumbup:

@Erwin, ondanks de medische ingreep van het inkorten van de beentjes staan de preisertjes toch te trappelen om zich op te geven voor de vacature van machinist in Michelstadt. :D :D
Dan doe jij mooi werk als je ermee bekent bent en er nog steeds mee werkt. :thumbup:

@Peter (de geluidsman), ik hoor mijn preisertjes op het gemeentehuis afdeling sociale zaken niet klagen eerder juichen omdat er weer wat vacatures vervuld zijn. :D
Nu zijn er gelukkig bijna toch geen werkelozen in Michelstadt. :) :)

Rustaagh 😎

Weer een paar mooie aanwinsten erbij, Michel. Ondanks mijn voorliefde voor Zwitserse treinen moet ik zeggen dat ik de 1600/1700 serie van de NS ook nog steeds erg mooi vind. Veel plezier ermee.
Speciale Gast

:) Nou, ik let effe niet op en er komt weer heel veel moois hier voorbij. B)
Dat zijn hele mooie aanwinsten voor Michelstadt  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Je fotowerk word ook al mooier. B)
Zoals hier al benoemd moet je Jørg maar even bellen voor de bouwtekeningen van de vitrine,
want daar lijk je ondertussen wel aan toe te zijn. :D
En misschien een totaal overbodige opmerking, maar pas je zo nu en dan wel je inboedel verzekering aan, het begint zo ondertussen een hele verzameling te worden.

Dirk-Jan

@Joachim, dank je wel. :thumbup:
Ik was op zoek naar mooie Zwitserse spullen maar kon in de aanbiedingshoek niks moois vinden de 36607 kwam nog het meest in de buurt dus die moest mee. ;)

En de "zebra loc" is gewoon te mooi om te laten leggen.  :) :)
De 1700 kan en mag niet ontbreken op mijn baan dat mooie vierkante model schitterend en een aantal Nederlandse loc's op de baan daar hebben we geen probleem mee in Michelstadt. :D :D

@Dirk-Jan, wel blijven op letten hé. :D
Ja het zijn zeker mooie aanwinsten voor Michelstadt iedereen is ook zeer verheugd op en rond de baan. :)
Bedankt voor je compliment over de genomen foto's de telefoon camera's zijn zo slecht niet meer. ;)
Zal eens een andere lens kopen voor de grote camera kijken of de foto's dan nog iets mooier worden. :thumbup:

Zaterdag gaan Wico en ik bij Jørg naar zijn mooie baan kijken dan komt de vitrine zeker bij de rondleiding te sprake alleen zullen in de toekomstige vitrine bij mij weinig loc's staan want die staan natuurlijk op de baan Michelstadt 2.0 opgesteld. :D :D

De verzekeringsagent komt toch eerdaags bij ons langs om wat te bespreken de modeltreinen hobby staat dan ook op de agenda om besproken te worden.
Geen één tip of opmerking is overbodig want ook ik vergeet wel eens wat. :D

Edit: zin veranderd.

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

-Michel,
Dat dagje "Antwerpen" is zeker niet zo goed geweest. Ik heb nog steeds geen foto van jou zien verschijnen, dat er een nieuwe lok een bestemming heeft gekregen op jouw nieuwe baan! Ach, dan hebt jij je zeker kunnen verlustigen aan die prachtige baan van "Nergensland"!
Toch blijf ik naar die foto('s) uitkijken!  >:-D 8) 8)
Re: Michelstadt } op visite bij Jørg in Antwerpen.

@gerard,het dagje Antwerpen was prachtig en gezellig een loc is het niet geworden maar wel een mooie wagon. ;) :)

Nadat ik mijn eigen had uitgenodigd in Jørg zijn topic Nergensland om eens langs bij hem te komen om naar zijn mooie baan te kijken en Wico daar ook wel zin in had kwam het PB verkeer opgang. :D
En gisteren was het zover we gingen naar mooie Antwerpen. :thumbup:

Om half 8 stapte ik in de auto om eerst te tanken (als het Nederlands elftal speelt is het op die dag 6 cent goedkoper per liter :P) auto vol en hup naar Wico in Waddinxveen.

Even over negen uur stond ik voor de deur en werd hartelijk ontvangen vangen door Wico en zijn vrouw. :thumbup:
We gingen meteen naar de zolder om Wico zijn baan te bekijken en ook deze baan is in het echt veel mooier dan op d foto's en filmpjes die ik er van zag in zijn topic. :)
De rust die deze baan uitstraalt is schitterend net als het mooie materiaal wat er op stond en reed. :) :)
Met bewondering zitten kijken als extraatje had ik mijn G2000 (37202) meegenomen zodat deze Zwitserse loc een paar rondjes kom rijden tussen zijn mede Zwitserse Cargo loc's. :thumbup:

Echter we moesten op tijd weer weg omdat Wico met Jørg had afgesproken dat wij tussen 11 en half 12 zouden arriveren in Antwerpen.

Gelukkig weinig verkeer en klokslag 11 uur stonden we voor de deur waar de deur door een blijde Jørg werd open gedaan.

Na het welkomsdrankje nee nog geen bier maar een glaasje fris gingen we wederom naar zolder maar nu in Antwerpen. :D
Wouw wat een kunstwerk is de baan van Jørg zoveel rails alles loopt door elkaar heen schitterend en na uitleg over de baan gingen er 2 lange Railion treinen rijden. :thumbup: :thumbup:

Nadat ik positie had genomen aan de raamkant want daar kom ik de baan mooi overzien. :)
Jørg reed met zoals ik al schreef met 2 lange treinen 12 a 13 wagons achter de loc en door de vele lagen met rails was ik soms gewoon een trein uit het oog verloren en moest ik "zoeken" waar de trein was prachtig als je zo een grote baan kan aanleggen dat zelf ik het spoor bijster ben. :D :D :D

Nadat we van een lekkere lunch genoten hadden gingen we met het openbaar vervoer (de lijn) Antwerpen in.
In Antwerpen aangekomen ontpopte Jørg zich als een schitterende tourgids en vertelde met passie over (H)antwerpen en liet ons de mooiste straten en pleinen zien en natuurlijk de treinenwinkel. :thumbup: :thumbup:

In deze grote winkel waar we heerlijk rond gelopen hebben moest er ook een souvenirtje mee terug genomen worden voor Michelstadt en dat is de 47126-01 een prachtige witte wagon met schuifoverkapping van de ÖBB geworden.

Toen de tour in de treinenwinkel was afgelopen gingen we naar het plein bij het stadhuis waar we op een terras plaats namen en een lekker Leffe biertje bestelde en onder het genot van de Leffe zaten we heerlijk te kletsen over Antwerpen en onze gezamenlijke hobby de modeltreinen. :thumbup: :thumbup:
De 2de ronde nam ik een colaatje was ik moest tenslotte Wico ook weer veilig thuis brengen. ;)

Net voordat we vertrokken bij het terras kwam er een boom van een kerel langslopen en ik herkende die man het was een oude schoolvriend die ik in geen jaren meer had gezien meteen even snel telefoonnummers uitgewisseld en gingen Wico en ik weer met de tourgids Jørg mee naar de tram om weer het huis van Jørg te gaan.

Nadat we nog een drankje hadden genomen zijn we rond 19 uur weer naar Waddinxveen gereden waar ik Wico veilig voor de deur heb afgezet en ben daarna doorgereden naar huis waar ik klokslag 21.00 binnen stapte.

Het was een heerlijke dag die omvloog en eigenlijk veel te kort was. :D
Wico bedankt voor de gezellige auto ritten je mooie verhael en voor de prachtige .......... waar ik vanmiddag een berichtje over zal gaan schrijven. :P
Jørg heel veel dank voor de gastvrijheid en gezelligheid alleen voortaan wel graag een vlaggetje in uw hand houden want soms waren wij je bijna kwijt tijdens de tour de Antwerpen. :P :P :P :P

Ik zeg  schreef voor herhaling vatbaar. :thumbup: :thumbup:   

Hierbij 3 foto's van de mooie wagon die ik gekocht heb. :thumbup:
De wagon is mooi afgewerkt met handels enz en heeft een mooie frisse kleuren combinatie. :thumbup:

Achter de ÖBB loc die ik in mijn bezit heb staat hij prachtig en ik vrees dat er nog wel een stuk of 6 a 7 bij zullen komen. :D
Ik weet dat er een set is van 3 wagons dus die komt op de (lange) verlanglijst. :D :D

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

-Michel,
Heel mooi verhaal en daarvoor dank; is het wachten wel waard geweest. Ja, die Jørg weet erg veel van A'werpen en vooral van het stadhuis. Uiteraard heeft hij een achtergrond, die de basis vormt van zijn overweldigende kennis van zaken. Die kennis heeft hij ook over zijn eigen "Nergensland". Maar dat was jullie allang duidelijk geworden. Zijn baan is idd heel erg mooi en er is veel werk aan geweest. Via de 3D-animatie volg ik regelmatig zijn werkzaamheden op de baan en dat maakt het voor mij wel wat duidelijker. Hij heeft een 'pracht' van een kamer met - buiten het pronkstuk Nergensland - nog de bekende vitrinekast. Nu nog spreekt jij over dat die vitrinekast niets voor jou is, omdat alles op jouw baan staat, maar ik zie toch in de toekomst dat er nog veel meer loks gaan komen. Let op: jouw volgende bezoek aan Duitsland brengt zeker een 'lok' mee naar Michelstadt. Leuk te vernemen, dat jullie het prima naar de zin hebben gehad. Jouw verhaal is wederom prachtig, evenals jouw aanwinst!
BEDANKT! :thumbup: :thumbup:
-Michel:
Dank voor het uitgebreidde verslag van een zeer gezellig dagje Antwerpen,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
De aankoop bij de treinwinkel is echt een  hele mooie, en misschien wel de aanzet voor een heel stammetje van dezelfde wagons, staat idd zeer mooi achter de rode loc van de OBB.
Dat gidsen is graag gedaan maar wat kort want er zijn nog vele mooie plekjes in Antwerpen te ontdekken.
Michel,

Mooie aanwinst heb je daar gekocht  :thumbup: :thumbup:, had ik het geweten dan had ik de koffie hier ook klaar gezet voor jullie.  :D
Maar denk dat je nog wel eens naar het mooie Antwerpen zal komen.  :help:

Groeten

Peter

Swiss rail .. what else?

Michel,

Fraaie wagon; hij is op de foto nog mooier dan in het echt :). Heel veel plezier ermee (en die sleep die komt er wel!)

Groeten,
Wico
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Leuk verslag en aanwinst Michel, veel plezier ermee.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Mooi verslag en nog mooiere wagon, Michel  :P

Die baan van Jørg heet niet voor nix Nergensland, treinen zijn voor je het weet verdwenen  :D
En je Cargo-loc op Wico's baan, dat moet smullen zijn geweest  :thumbup:

Grtz Tony

trotse M-rail rijder

leuk verslag michel, en je hebt er weer een mooie wagon bij. veel plezier met deze wagon :thumbup: :thumbup:
Michelstadt } loc loods gekregen van Wico.

Michelstadt } loc loods gekregen van Wico.
@Gerard, graag gedaan hoor het verslagje. :thumbup:
Jørg is een perfecte tourgids waar ik zeker nog eens gebruik van ga maken als ik in het mooie Antwerpen ben. :)
De bekende vitrinekast hebben wij ook mogen aanschouwen en hij ziet er schitterend mooi uit waar zijn museum wagons mooi tot hun recht zullen komen. :thumbup: :thumbup:
Straks als Michelstadt 2.0 klaar is dan kunnen de locs die paar die ik nu heb allemaal een plekje daarop krijgen dus voorlopig geen extra vitrinekast voor mij. :D

@Jørg, ik heb het verslag over het bezoek aan jouw met plezier geschreven. :) :)
Het gekochte wagonnetje is zeker een aanzet voor een mooie sleep achter de rode ÖBB loc denk dat een stuk of 7 a 8 wel een aardig gezicht zal zijn. ;)
Dan vrees ik dat ik/we nog eens terug moeten komen voor rondleiding deel 2.

@Peter (peterke33), dank je wel het is zeker een mooie wagon. :thumbup:
Mocht ik weer richting Antwerpen gaan dan houden wij contact want jouw mooie baan wil ik natuurlijk ook in het echt bekijken. :thumbup: :thumbup:
Misschien kan ik dan een combi maken met het bekijken van jouw baan en Jørg zijn baan. :)

@Wico, dank je wel en ja hij is zeker mooi. ;)
Met het plezier zit het wel goed al zit de wagon nu nog lekker in de doos en de sleep ik vrees dat die er wel komt. :D :D

@Peter (de geluidsman), dank je wel :thumbup: en graag gedaan het verslag. :)
Met het plezier komt het wel goed met deze frisse wagon. :) :)

@Tony, dank je wel. :thumbup:
Stond soms echt de trein te zoeken dus de naam nergens doet inderdaad zijn naam eer aan. :D :D
Dat de G2000 zijn rondjes reed op Wico zijn mooie baan was zeker een smulmomentje. ;) :)

@Tim, graag gedaan het verslag van het bezoek aan Jørg.  :thumbup:
Hij is zeker mooi hé daar ga ik zeker veel plezier van beleven zeker als er nog meer van die mooie wagons bijkomen. :D

Voor dat Wico zijn steengroeve ging maken op zijn baan had hij er een mooie loc loods staan.
Waarop ik schreef mooie loc loods om niet te gebruiken en dat heeft Wico onthouden. :thumbup: :thumbup:
Net voordat wij naar beneden gingen om richting België te gaan overhandigde hij mij de bewuste loc loods en zei deze is voor jouw ik voelde mij vereerd zo een mooie loc loods en gekregen ook nog wouw. :) :) :) :)

Vanochtend naar boven en even op de tafel gezet rails erbij en wat loc's erbij en meteen wat foto's maken.
Onder het maken van de foto's kwam ik op het idee mede omdat Wico mijn langzaam maar zeker het Zwitserse loc virus heeft gegeven en door de gift van de mooie loc loods gaat deze loc loods in Michelstadt 2.0 dienen als loods voor de Cargo loc's.

Meteen de loc's die stonden te poseren vervangen door de Cargo loc's en het idee was uitgewerkt en goed bevonden door mij. :D :D

Als de loods zijn definitieve plek gekregen heb zal ik wat SBB Cargo logo's uitprinten en bij de loods neerzetten / ophangen mits ik het weet uit te dokteren hoe ik de juiste formaat uit kan printen wat wat ik nu uitprinten was A4 formaat iets te groot voor de zijkant van de loods  :D :D maar dat gaat goed komen.

Wico heel hartelijk bedankt voor de mooie loc loods die zeker een mooi plekje gaat krijgen in Michelstadt 2.0.

De andere loc loods die ik al heb gaat dan dienen voor de andere loc's dus er komen straks 2 mooie loc loodsen op de baan. :) :)
Re: Michelstadt } loc loods gekregen van Wico.

BLIJ dat ik analoog RIJ

Mooie verhalen hier :thumbup:, mooi materieel ook :thumbup: en tot slot een mooie loods die nu al te klein is om al je Cargo-loc's te herbergen ;)

Swiss rail .. what else?

Michel,

Mooi toch om een ander blij te maken. Ik wist dat hij bij jou een mooi plekje zou krijgen. Mooie foto's en de locs vechten nu al om een plekje :). Stuur me even een PB hoe groot je de logootjes wil hebben, dan regel ik dat ook nog even voor je. Dat maakt het helemaal af!

Groeten,
Wico

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Goeie aktie Wilco :thumbup:
Mooie aanwinst Michel :thumbup:

Groeten,

Erik.
Michel,

Dat is een heel mooi cadeau dat je hebt gekregen van Wicho, staat heel mooi op je baan.  :thumbup: :thumbup:
Wat zie ik is ze al te klein  8o er zal moeten worden bijgebouwd worden  :help:

Groeten

Peter
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail

Hoi Michel,

Mooi verslag van zo te lezen een hele gezellige dag! Mooie aankoop en zeker ook een mooi cadeau wat je zomaar krijgt!
Lekker mooi plekje zoeken op de baan en lekker volzetten met mooie loks.  :thumbup: :thumbup:

Leuk toch, zo'n forum  @citaat

En vooral; aardige forummers  :D

Grtz Tony

NB mooie loods  :thumbup:

doe maar een treintje

CiteerDe wagon is mooi afgewerkt met handels enz
die foto van de hendels op de wagon..lijkt zowat op macro-fotografie
-Michel:
Prachtige loods die je daar hebt gekregen van Wico, de Cargo loc's zien er zeer tevreden uit nu dat ze zich kunnen opstellen in deze mooie loods.
En wat betreft het bezoek aan Antwerpen 2.0 dat gaat zeker lukken dan gaan we een ander stukje ontdekken van deze prachtige stad.
Laat iets weten wanneer er een bezoek aan het shopping center gepland staat dan staat tegen die tijd weer een lekker kopje thee klaar.

Kreis Neuspaß

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 05 juni 2016, 20:54:08
Goeie aktie Wilco :thumbup:
Mooie aanwinst Michel :thumbup:

Groeten,

Erik.
Hier wordt Wic(h)o bedoeld..... O:-D

Swiss rail .. what else?

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wico

@Hans, een gezellige dag levert mooie verhalen op. :)
Hij lijkt nu al te klein maar ze kunnen nog wat naar achteren dus kunnen er nog wel een aantal bij. :D

@Wico, hij gaat zeer een mooie plek krijgen op de nieuwe baan. :thumbup:
Wat betreft het maken van de logo's die heb ik ondertussen al gemaild naar je. :thumbup: :thumbup:

@Erik, zeker een goede actie van Wilco Wico. :thumbup: ze lijken wat betreft naam wel erg veel op elkaar. ;)
Dank je wel ik ben der heeeeel blij mee. :thumbup: :thumbup:

@Peter, het is zeker een mooi kado die inderdaad heel mooi zal staan.
Ik kan van jou mooie loc loods en de ruimte erom heen veel afkijken lees leren. :) ;) :thumbup:
Hij lijkt te klein maar dat valt wel mee hoor en anders komt er nog een spoortje ernaast kan ik weer 1 of 2 loc's kwijt. :D

@Frank, het was zeker gezellig want de tijd vloog om. :)
De wagon is zeker mooi net zoals de mooie gekregen loc loods. :thumbup:
Als Peter (Pjedro) hier heen komt om samen het baanplan voor de bovenbaan te bespreken dan wordt de loc loods dar zeker in meegenomen zodat hij goed in het zicht zal staan. :)

@Tony, zeker een leuk forum met inderdaad aardige forummers. :) :)
Dank je wel. :thumbup:

@Ruud, hopelijk bedoel je het positief dat het op macro-fotografie lijkt. :D
Wilde deze mooie details graag met je/jullie delen. ;)

@Jørg, het is zeker een prachtige loc loods waar ik zeer content mee ben en waar de Cargo loc's graag heen rijden voor een grote beurt. ;)
Antwerpen 2.0 gaat er in mijn ogen zeker weer komen. :thumbup:
En als ik met mijn vriendin ga winkelen in het winkel centrum bij jouw in de buurt dan komen we zeker een bakje thee bij je drinken. :)
Mochten we plannen hebben om die kant op te komen dan laat ik het je bijtijds weten. :thumbup:

@Wilco, scherp hel scherp. ;) :)

@Wico. :thumbup: :thumbup: :thumbup: