@Peter, dank je wel.

@René, bedankt ben heel blij met de loc vrees dat dit niet de laatste Zwitserse loc is.

En langzaam maar zeker gaat het de goede kant op met de rails voor de schaduwstation(s).

@Piwie, jij ook bedankt.

Met het plezier komt het zeker goed.

@Wico (peetvader), het plezier begon al dat ik hem zag

in de auto op weg huis lag de loc op de voorstoel moest er gewoon steeds even naar kijken.
Inderdaad jouw verzameling en je enthousiasme over de Zwitserse loc's hebben mij over de streep getrokken je foto's van de loc zitten vol passie en liefde voor deze prachtige machines.

Op de beurs zag ik verschillende prachtige Zwitsers materiaal leggen en ik denk wat jij al schreef dat daar wel wat van gaat rijden in Michelstadt 2.0.
Helemaal overstappen naar het Zwitserse gaat helaas niet omdat ik mijn andere Duitse en Nederlandse materiaal ook prachtig vindt rijden en staan op de baan maar er gaat zeker veel ik mag wel zeggen heel veel Zwitser bijkomen in de toekomst.
Ook al komen er geen bergen of dalen in Michelstadt 2.0.(maar zeg nooit nooit hé)
Wie weet heeft Harlaar wel wat moois in de aanbieding volgende week zondag.

Bedankt voor de mooie foto schitterend die heb ik meteen gekopieerd als je het niet erg vindt mooi als achtergrond op de pc boven op zolder.

En het filmpje komt eraan weet alleen niet wanneer.

Wel nu wat foto's van de machinist in deze fraaie loc.

Moest allen wel veel van de benen amputeren mede omdat het stuurwiel erg laag lag in de cabine.

Hopelijk krijg ik geen last met de BVDRVDP.

@Maarten, bedankt dat je hem heb laten liggen voor die prijs kon ik hem niet laten leggen.

Zag ook een Willy Betz wagon maar die vond ik iets te duur want daar wil ik er ook nog een aantal van bij verzamelen.

Deze schitterende loc viel dik onder mij budget dus ik heb nog geld over voor volgende week zondag en gelukkig kan je bij Harlaar ook met de pin betalen.

En als je de kans krijgt deze loc te kopen gewoon doen hij is het plezier zeker waard.

Misschien zie ik je volgende week in de snoep winkel in Badhoevedorp.

@Jørg, heel veel dank van een blijde hobbyist.