@Peter (peterke33), ze zijn zeker mooi de loc's.

En ja ik bof zeker met haar maar zij boft ook met mij.

@Frank, dank je wel.

Jammer dat ik je gemist hebt had je graag eens de hand geschud.

Jij ook veel plezier met je mooie aanwinst .

@Tim, dank je wel

ze zijn inderdaad erg mooi.

Wat er in de toekomst achter komt te hangen weet ik nog niet voorlopig niks eerst vandaag na het werk de loc's ijken en lekker veel laten rijden.

@René, dank je wel.

Mijn vriendin reed terug naar huis zodat ik de loc's onder het rijden kom bekijken toen had ik al veel plezier en als ze straks op d baan rijden nog veel meer.

@Peter (de geluidsman), het is dat ze in de aanbieding waren anders was het er maar één hoogstens 2 geweest.

Dank je wel gaat helemaal goed komen met het plezier.
@Laurent, bedankt.

Ja ik zag het dat jij hem had en toen ik hem gisteren in het echt zag viel mij de mooie rode strepen op dus hup mee naar huis.

Bedankt voor de info wat er achter kan hangen zo leer ik ook nog eens wat.

@Hans, dank je wel.

Ook jij bedankt voor de info wat er eventueel achter kan hangen en tja snelle Laurent daar kan niemand tegenop.

@Albert, bedankt en nu foto's van de 36604 en vanmiddag van de ander(e) loc's.
@Wico, Dank je wel.

Ik zocht een mooie Zwitserse loc maar kon die niet echt vinden voor een mooie prijs maar de 36607 komt aardig in de buurt dacht ik zo.

Geinig dat ik een Enkhuizen loc kopt en jij bent er geboren.

Voor Antwerpen hoef ik mijn vriendin niet lief aan te kijken hoor is er nog wel wat geld over om een leuk klein aandenken te kopen.

Trouwens ik kijk haar altijd lief aan.

@Tony, ja dat doen ze slim in de weken dat het vakantie geld binnenkomt.

En aan de drukte te zien had blijkbaar iedereen weer zijn vakantie geld binnen gekregen.

De linkse is inderdaad erg mooi en ja ik zal ze voorzichtig uitpakken.

@Ragoem, koesteren doe ik haar zeker hoor aan aandacht komt ze niks te kort.

Het zijn zeker leuke treintjes en ik ben er heel blij mee dat het loc bestand is uitgebreid met deze mooie locs.

@Jørg, dank je wel

het zijn inderdaad ze schitterende loc's.

En als ze vandaag geijkt zijn gaan ze alle drie meteen de baan op.

@Maarten, bedankt ze zijn zeker fraai.

Leuk dat je toch nog wat heb kunnen meenemen naar huis.

Ik zie je aanwinst wel verschijnen in je topic op je mooie baan.

Ik moet bekennen meestal ga ik meteen naar de stand net voor de winkel waar de mannen van Harlaar staan bij de rest van de kramen kijk ik bijna nooit weet niet waarom eigenlijk.
Volgend jaar over 364 dagen daar ook maar eens kijken.

Aan de andere kant van die 1700 lagen er 3 nadat ik de mijne weg had laten leggen en na ons gesprekje de loc's ging ophalen waren die andere ook al verkocht dus wat is wijsheid.

Lijkt mij gezellig om eens af te spreken hier in Almere stuur maar een pbtje als je tijd hebt om langs te komen weet niet of je mijn telefoonnummer hebt vandaar een pbtje.

En dan nu wat foto's van de 36604 deze mooie loc met zijn rode strepen leuk detail vindt ik het kereltje op de zijkant van de loc.
Voorlopig (dat is de planning

) worden er geen loc's meer gekocht maar rails want van de winter wil ik toch echt aan de nieuwe baan beginnen.

Niet dat ik dan alle rails binnen heb maar wel voor één schaduwstation zodat ik al lekker kan rijden de rest van de rails kan ik er dan inleggen en in koploper erbij zetten.