Goedemorgen medebouwers,
DJ: Ik ben net als jij tijdens het bouwen soms lomp onhandig. Door de focus op het klusje waar ik op dat moment mee bezig ben mep ik ook wel eens iets om. In dit geval kon het niet anders, de lantaarnpalen moesten eerst worden gepoot omdat ik anders de kabeltjes niet meer kon wegwerken.
Bert: Eigenlijk maak je het met losse modules wel moelijker om iets strak af te werken. Echter, naast de baan bouwen is echter wel veel fijner werken.
Henk: Ik heb inderdaad de binnenkant van mijn gebouwen met zwart papier afgewerkt en de ramen waar geen licht mag schijnen afgeplakt.
Erik: Of het allemaal volledig doordacht is weet ik niet, maar het pakt wel goed uit!
Anne: Dat vindt ik ook een prima manier en zo te zien werkt het ook goed.
Peter: Nu is het zover, de kleur zit er op. Het zijn inderdaad de leukere klusjes, lekker aan de werktafel, ook wel makkelijk.
Jan Willem: Jij gaat dan net wat verder dan ik. Ik vindt het op mijn manier ruim voldoende. De verlichting hoort er zeker bij maar om alles ook nog verder op te delen in kleinere ruimtes met eigen verlichting hoeft van mij niet zo nodig, al geeft dat wel meer speeleffect.
Nou, de laatste uitneembare module is voorlopig klaar. Ondanks dat ik nauwkeurig heb gewerkt zijn er toch weer overgangen die niet mooi vloeiend in de rest over gaan. Jammer, het is niet anders. Als er eenmaal grassen, struiken en bomen gaan groeien zal het waarschijnlijk allemaal wel meevallen. Hoop ik....
De foto's in bouwvolgorde: wit geverfd, in de granietkleur, de lasurverf aangebracht, de weg vastgelijmd en uiteindelijk op zijn vaste plekje.