Inmiddels zijn ze bij ons de buitenboel aan het renoveren, nieuwe draairamen en nieuw glas en verder wordt buiten alles geschilderd.
Ramen en deuren worden tevens voorzien van anti inbraak sloten, sluitingen en scharnieren. Hoop volgende week van de rommel af te zijn en dan ziet alles er weer fris en fruitig uit en kunnen we weer voorlopig vooruit.
Ondertussen beetje rustig aan bezig met de hobby, het lag allemaal een beetje op zijn gat.
Merk nu dat de zin wel weer beetje terug komt, beetje rustig aan dan breekt het lijntje niet.
Ik had inmiddels van Faller wat onderdelen binnen voor de klokkenfabriek, de klepel zit nu op zijn plaats.
In totaal kan ik nu 3 van die klokkenstoelen maken maar ik hou het denk ik bij 1 en van de rest gewoon her en der wat los spul gebruiken voor de scenery aankleding.

De Locloods is ook al weer wat verder klaar, de deurtjes hangen er in en zijn 2 servo's geplaatst.
Was wel weer passen en meten. De deurdrangers (of heten die anders) wilde de deurtje niet helemaal goed openen maar uiteindelijk met wat uitproberen gaan ze nu ver genoeg open (bijna haaks) zodat de loc niet vast loopt tussen de deurtjes.

Eerst strip gemaakt voor de binnen verlichting. Toch handig zo'n multifunctionele zaagmachine.
In de geleider paste precies het strip styreen zodat ik daar makkelijk de led's en kapjes in kon plaatsen.

Binnen de loods beetje aankleden met wat werkbanken, kasten en allerlei andere rommel.

Moet nog wel de ramen zemen.

Van binnen

En van buiten.

Verder regelmatig genieten van het mooie weer en als het regent dan beetje met de hobby stoeien.