Ja, dan is het zover.
Lijstje gemaakt wat er mee moet voor onze dochter die de verhuizers zal opwachten.
Wij op weg naar ons appartementje, Riet met het dikkelippebusje (De Drechthopper) en ik er achter aan met de auto want die moet wel mee natuurlijk.
We waren keurig op de afgesproken tijd en dan is het wachten op de verhuiswagen.
Dochter belde op dat ze onderweg waren.
Mooi dan gaat het lekker snel en zijn we rond 14:00 uur klaar met het verhuizen.
Nee natuurlijk niet, verhuizers bellen op dat het adres niet klopt, eindigde volgens hen op straat.
Nee hoor het eindigde op weg,
Ok, dan zien jullie ons zo. Na een uur weer de telefoon, de verhuizers.
We kunnen niet onder de tunnels door want die zijn 3,50mtr hoog en de verhuiswagen ook en dan kan de boel vast lopen.
Gekeken waar ze stonden en uitgelegd hoe ze dan moesten rijden.
Uurtje later waren ze er en werd de boedel naar boven gebracht.
Dat was dan weer passen en meten en waar moet dit en waar moet dat.
Uiteindelijk alles redelijk op de plek waar het moest komen en afgerekend met de verhuizers.
Was het toch nog ruim € 100 minder dan de offerte want ze hadden de rijtijd maar niet berekend.
Ondertussen kwamen er allemaal mensen van de zorg en werd het me allemaal een beetje zwart voor de ogen.
Waar waren we aan begonnen.
Onze dochter kwam gelukkig ook naar de nieuwe woning en die regelde verder alles.
Tot slot die dag een kleine TV aangesloten door de KPN man want die kwam ook nog even tussen door de router en andere zooi op het glasvezel aansluiten. De problemen daarmee laat ik maar voor wat ze waren.
Dan maar op tijd naar bed want we waren allebei versleten, Riet omdat ze niks kon doen en ik omdat ik alles wilde doen maar wat niet ging wat ik wilde.