Of het nu allemaal klopt maakt voor mij niet uit, als we maar lol hebben is het motto.
Nu even 2 weekjes rustig aan doen en 3 dagen niet autorijden.
Woensdag een echo gehad en er werd maar 1 vervelende klier gevonden en dat was ik zelf.
Vanmiddag moest ik onder het mes, er werd een groter deel van de verdachte melanoom weg gesneden en nu moet ik 2 weken rust houden en 3 dagen niet auto rijden.
Over 14 dagen de uitslag en men verwacht dat die wel goed zal zijn dus daar hou ik me dan maar aan vast.
Het was deze week wel een gedoe, kon woensdag zelf niet weg komen met mijn Aygootje omdat ik wel winterbanden heb maar die er niet meer onder laat zetten.
Waarom niet, wel met zulk weer ga ik de deur niet uit met mijn autootje.
Maar met het
Dikkelippenbusje ook wel de lokale Drechthopper netjes naar het ziekenhuis gebracht.
Die reden alleen voor de mensen die Zorg nodig hadden.
Ook vandaag daar weer gebruik van gemaakt omdat ik niet terug auto mocht rijden.
Onze dochter zou me naar en van het ziekenhuis rijden maar ik wilde niet dat zij het risico van gladheid moest nemen terwijl ik wederom het busje had geregeld.
Respect voor de chauffeurs van de regio Drechthopper busjes, ze konden niet vlak bij huis komen maar liepen wel ondersteunend mee om te zorgen dat ik niet zou vallen.
Zijn gewoon KANJERS
Verder valt er nu even niets te melden over de bouw van mijn Havenbaantje