Hallo allemaal,
Hallo Peter, jullie ook het beste voor 2021!
Het ligt er zeer mooi en strak bij zo, top gedaan 
Ik ben er zelf ook tevreden over Eric-Paul, het was een hoop werk maar nu kan ik er lekker van genieten.
Ziet er tof uit die zelf bouw wissel! Ben benieuwd hoe het materieel eroverheen rijdt!?
Maar ik bedoel meer hoe het visuele effect is .
Ik snap precies wat je bedoeld Remco, ik ga even op zoek voor je / jullie.
Strak Peter. Die staat ook nog heel hoog op het lijstje. De Engelsman stond echter hoger, maar deze komt er zeker nog bij. Maar eerst nog een aantal Engelsmannen te doen.🤭🤭
@Remco l: materieel zal wel goed gaan, het set bestaat uit louter Märklin railstukken. Met mijn Engelsman ook geen problemen.
Ik denk dat jij met jou ervaring hem nog een stukje mooier maakt Laurent

ik kijk alvast uit naar jou bouwverslag.
Ik denk mooier dan een 24611 en een 24612 tegenovergesteld tegen elkaar.
Dan is het echt rechts links, dit ziet er wel heel strak en gelijdelijk uit?
Er zit natuurlijk nog een klein stukje rails ( afgezaagde kruising ) tussen Barry dat scheelt altijd wel iets.
Peter,
Allereerst ook voor jou de beste wensen voor 2021! De eerste update is alweer een feit. Alles weer lekker strak aangelegd en eer van je werk als hier straks de treinen hun weg gaan vinden.
Groeten,
Wico
Ja er wordt weer lekker aan de baan geknutseld Wico, en het is de bedoeling dat ik de komende tijd weer meer op zolder te vinden ben

Hallo Peter,
De beste wensen voor 2021.
En je eerste update ziet er goed uit.
Belooft een goed jaar te worden voor de hobby. (De rest zien we wel).
M.vr.gr. Erwin
Ik ga mijn best doen Erwin, toch hoop ik dat we als het mooie weer zich weer aandient we lekker eropuit kunnen weer eens lekker naar Parijs of zo

Ha die Peter.
Jij ook de beste wensen voor een goed en gezond 2021 en hopen dat de baanbouw zo door kan gaan als afgelopen jaar! 
Geweldig om de Hosenträger nu in volle glorie op jouw baan te zien.
Deze zal een prachtige aanvulling zijn om al je rij mogelijkheden en is een mooie blikvanger in alle sporen.
Heel veel plezier en succes met de verdere baanbouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
De rij mogelijkheden heb ik al bij anderen afgekeken AlbertJan

je creëert net iets extra op de baan het is leuk dat hij nu eindelijk op zijn plaats ligt.
mooi gedaan met die rails. Het aansluiten van dat blokje, dat ging ook wel?
Met het blokje bedoel je de connector neem ik aan Tony?
Doormiddel van de connector is het geheel redelijk makkelijk uit de baan te halen, de gehele hosenträger is aan elkaar verlijmd en is eigenlijk een wissel geworden ( maar wel een hele grote )

Iedereen bedankt voor de fijne wensen voor het nieuwe jaar, namens Degeluidsvrouw en man wensen wij iedereen ook het allerbeste toe voor 2021 en wie weet krijgen weer weer beurzen zodat we elkaar ook weer eens kunnen ontmoeten.
Mvg,
Peter Degeluidsman