Citaat van: wimpietje op donderdag 22 februari 2024, 07:15:58Nou , nou, dat is nogal wat Miche, proficiat
Het is zeker wat Wim en we gaan gewoon door met het rijden.
Dank voor je felicatie Wim.
Ik wou dat ik 10% van jouw scenery vingers had dan was mijn modelbaan pas echt mooi geworden rijden en scenery een gouden combinatie.
Citaat van: erik01 op donderdag 22 februari 2024, 07:29:45Het is een indrukwekkend aantal meters dat gereden is op je baan.
Het geeft vooral aan hoeveel plezier je hebt met het laten rijden van al dat mooie materieel.
Het zijn zeker indrukwekkende aantallen Erik en vergt soms wat onderhoud aan het materiaal lees locjes.
De ene loc moet echt om de 30 uur gesmeert worden maar heb er ook bij die nog nooit vet of olie hebben gehad en rijden nog geruisloos.
Klopt helemaal met dat plezier maar ook het onderhoud als ik een locje hoor piepen en kraken geeft mij veel voldoening omdat hij daarna weer heerlijk geruisloos mee rijd in het dienstschema.
Citaat van: Wico op donderdag 22 februari 2024, 08:37:19Michel,
Van harte met deze fantastische mijlpaal.
Ik kom waarschijnlijk nog niet aan 10% daarvan, maar onze prioriteiten liggen ook anders
.
Groeten,
Wico
Dank voor je felicitatie Wico.
Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 22 februari 2024, 09:21:25Van harte proficiat met weer een nieuwe mijlpaal, Michel!

Het zijn er maar weinig, die dat kunnen evenaren 
Jammer dat ze daar geen lijstje van bijhouden 
Groeten en felicitaties,
Erik.
Dank je wel voor je felicitatie Erik.
Misschien zijn er wel meer ik zou het niet weten eerlijk gezegd ja.
Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 22 februari 2024, 10:10:18
Mooie mijlpaal heb je bereikt.
Denk er wel aan dat met al dat rijden de puko's ook slijten, in Miniatur Wunderland moeten alle Märklin rails eruit, puko's te ver afgesleten.
En eerst goed ontnuchteren voordat je weer verder gaat rijden, zo'n fles Prosecco is toch zo'n 12%.
Het is zeker een mooie mijlpaal Dirk-Jan.
Met de puko's valt het wel mee ik zie er nog niks vreemds aan wel moet ik soms de puntstukken van de willes soms schoonmaken waar soms een zwarte koekachtige substantie opzit even eraf schrappen met alcohol schoonmaken en de boel rijd er weer netjes overheen.
Helaas zijn mijn aantallen kilometers kinderspel vergeleken met Wunderland.
Gelukkig ben ik wel wat gewent met alcohol Dirk-Jan dus ik ben voorzichtig met rijden opo zolder.
Citaat van: RMW op donderdag 22 februari 2024, 17:20:20Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal en nog vele mooie modelspoorkilometers toegewenst.
M.v.g.
Maikel (RMW)
Dank je wel voor je felicitatie Maikel.
Ik doe mijn best om er meer bij te krijgen.
Citaat van: Hanzi op donderdag 22 februari 2024, 17:32:16Top Michel, en houdt Koploper dan ook nog per loc bij wat de gereden afstand is?
En wat is die afstand dan van de loc die het verste heeft gereden?
Ja Hans koploper houd dat bij onder het kopje service km en ook de uurtjes wat de loc gereden heeft.
Helaas zijn er toen ik problemen had met mijn Ecos de nodige gegevens verdwenen meestal van de MFX locs maar ik heb een top 4 voor je samengesteld van de locs die het meeste gereden hebben.
1) de Railpool loc (Märklin 36607) 46,805 km en 718 uur gereden
2) de Crossrail loc (Märklin 36605) 45.581 km en 697 uur gereden
3) de krokodil loc (Märklin 3303) 32,500 km en 517 uur gereden
4) de BLS connect loc (Märklin 36852) 26,000 km en 445 uur gereden
Citaat van: Freek op donderdag 22 februari 2024, 19:03:51Gefeliciteerd met deze mijl(en)paal.
Das een behoorlijke afstand Michel. Je zal het als preiser maar moeten lopen ...............
Dan je wel Freek voor je feliciatie.
Ja dan waren ze beentjes erg ingekort vrees ik van het Preisertje.
Groet Michel