Citaat van: Hanzi op zondag 23 juni 2024, 09:12:25Hey Michel,
gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren; je bent van een prima bouwjaar dus dat gaat wel goedkomen !
Hans, heel erg bedankt voor de felicitatie.
Ja '65 is een heel goed bouwjaar.
Citaat van: GWS op zondag 23 juni 2024, 09:12:54STILTE in dit topic. Maar vandaag zal het wel iets drukker worden.
Hartelijk gefeliciteerd met jouw 59e verjaardag! Jij mag nog genieten van die 5 kruisjes, maar dat wordt volgend jaar heel anders. Dan hebt jij er weer 1 erbij voor zeker 10 jaar!
Alleen voelt jij dat nog steeds niet; houdt dat maar zo! De 'geest' blijft jong, toch? Daarom blijft het nog steeds ZWITSERS wat jou aantrekt. Het smaakt altijd naar meer!
Heel erg bedankt Gerard voor de felicitatie en voor de prachtige foto's met de Zwitserse lekkernijen.
Ja mijn dochters waren al aardig er mee bezig "nog 1 jaartje ouwe dan ben je pas echt oud" en meer van dat soort spreuken gelukkig voel ik mij nog 18 jaar in gedachten maar soms 80 wat betreft het lichamelijke na een zware werkdag.
Verder hoop ik dit jaar nog eens Zwitserland aan te doen zodat ik de lekkernijen op je foto's weer eens kan proeven heb er nu al zin en trek in.
Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 23 juni 2024, 09:47:46Dag Michel.
Van harte proficiat met jouw verjaardag!
Een hele fijne dag toegewenst samen met jouw geliefden
Groeten en felicitaties,
Erik.
Hoi Erik, heel erg bedankt voor de felicitatie de dag heb ik gezellig samen met mijn vrouw en dochters en kleinzoon gevierd in kleine kring en in de avond zijn we heerlijk Indiaans wezen eten erg lekker smaakte naar meer eerlijk gezegd.
Citaat van: OmeLaurus op zondag 23 juni 2024, 09:57:22Gefeliciteerd Michel! Geniet van je dag
Dank voor de felicitatie Laurus.
We hebben zeker genoten van de speciale dag met het heerlijke weer erbij.
Citaat van: Wico op zondag 23 juni 2024, 10:07:21Michel,
Van harte gefeliciteerd, maak er (samen) een mooie dag van .
Groeten,
Wico
Wico, ook jij bedankt voor de felicitatie.
De dag was zeker mooie met het prachtige Zwitserse materiaal wat ik heb gekregen van mijn vrouw dochters en kleinzoon en ik kreeg een pakketje van Duitse vrienden opgestuurd afgelopen zaterdag voor mijn verjaardag en ja ook met Zwitsers materiaal.
Citaat van: FransW op zondag 23 juni 2024, 10:14:45Michel, ook van mij nog eens gefeliciteerd. Je hebt een mooie zonnige dag uitgekozen voor je verjaardag.
Frans, heel erg bedankt voor je felicitatie.
En ja het weer zat zeker mee gisteren dus dubbel genieten van de cadeautjes en het weer.
Citaat van: Hans V200.0 op zondag 23 juni 2024, 10:39:35Gefeliciteerd Michel, en maak er een mooie spoorse dag van!
Hans, ook jij heel erg bedankt voor je felicitatie.
Aan de (modelspoor)cadeautjes te zien die ik heb gekregen was het zeker een spoorse dag.
Citaat van: ramdani op zondag 23 juni 2024, 10:41:46gefeliciteerd Michel, nog vele jaren (modelspoor)plezier ;
mvg,
die andere Michel
Michel, heel erg bedankt voor je felicitatie groet.
Ik ga mijn best doen om er nog vele jaren bij te plakken al heb ik dat voor een groot gedeelte niet zelf in de hand.
Citaat van: Peter Alex op zondag 23 juni 2024, 10:46:55Michel, van harte gefeliciteerd, je bent ng maar een jonkie!
Peter Alex, heel erg bedankt namens deze jonkie voor je felicitatie groet.
ja ik heb nog wat jaartjes achterstand op jouw zag ik in je profiel.
Citaat van: Tony op zondag 23 juni 2024, 11:29:21Ook namens Tony gefeliciteerd, Mies !
( Die sukkel kijkt nooit op de kalender )
Nog vele jaren én gereden schaalkilometers gewenst
Grtz Carl
(Je toegenegen petekind)
Carl, mijn mooie petekind heel erg bedankt voor je felicitatie en bedankt vriend Tony ook namens mij.
Tony heeft even andere belangrijker dingen aan zijn hoofd dus geen tijd om op de kalender te kijken maar hij weet dat hij op jouw kan vertrouwen dus komt alles toch goed.
Ja met de schaalkilometers gaat het goed Carl Märklin materiaal rijd hier altijd goed over de puko's heen en de kilometers vliegen erbij iedere dag.
Citaat van: Dirk-Jan op zondag 23 juni 2024, 11:46:40 Hee fijne snuiter, van harte gefeliciteerd en geniet van de dag en je cadeautjes. (en van onze felicitaties )
Dat koekje van Gerard met die big smile is net Miesie als ie weer een mooie nieuwe lok ziet voor op zijn MOETIKHEBBE lijstje.
Heel erg bedankt voor de felicitatie groet Dirk-Jan.
Ik heb zeker genoten van mijn verjaardag gisteren
van de cadeaus mijn familie om mij heen en de felicitaties van de vele forumleden zowel in dit topic maar ook via Whattsapp en de telefoon doen mijn zeker goed en hebben bijgedragen tot een schitterende dag.
Je komt aardig in de buurt met het glimlach koekje Dirk-Jan van Gerard want zo voelde ik mij ook.
Citaat van: Trainhenk op zondag 23 juni 2024, 11:49:17Hallo Michel,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag toegewenst!
Henk
Dank je wel Henk voor je felicitatie.
Met de fijne dag groet is het helemaal goed gekomen.
Citaat van: Trainspotter op zondag 23 juni 2024, 12:53:04Michel,
Vanaf een treinvrij eiland in de Middelandse Zee wens ik jou een zonnig en enorm prettige verjaardag.
Benieuwd naar de rollende cadeau's die je hebt ontvangen.
Geniet van deze dag. 👌
Vrgr,
Wilko
Wilko, heel erg bedankt voor je felicitatie groet vanaf je vakantieadres.
Geniet maar lekker met het gezin op je treinenvrij eiland en ik zal van de week foto's maken van de gekregen cadeaus en het leuke cadeau wat ik van mijn kleinzoon kreeg.
Citaat van: Lobomotion69 op zondag 23 juni 2024, 13:08:02Ook vanuit een totaal verregend Thailand de hartelijke felicitaties. Hoop dat voor jou de zon vandaag schijnt.
Vanuit een zon overgoten Almere Henk bedankt ik je voor je felicitatie groet.
Citaat van: ernstcramer op zondag 23 juni 2024, 13:30:59Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Heel erg bedankt voor je felicitatie Ernst.
Citaat van: RMW op zondag 23 juni 2024, 16:04:23Beste Michel,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een prachtige (treinen)dag van!
M.v.g.
Maikel (RMW)
Maikel, bedankt voor je felicitatie groet.
Ik heb er een heerlijke (treinen)dag van gemaakt en kijk nu al uit naar volgend jaar gelukkig gaat de tijd snel erg snel.
Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties dat doet een mens goed ik zal de vele modelspoor cadeaus deze week op de foto zetten en het laten zien wel kan ik al verklappen dat alles Zwitser materiaal is Holcim-Jura beton-Bertschi-Coop en meer schrijf ik niet.
Groet Michel