Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 29 oktober 2023, 13:58:17Oei, dat koersbord is jaloersmakend mooi, Mies! 
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Groeten,
Erik.
Hij is prachtige hé Erik.
Dit fraaie koersbord gaat een heel mooi plekje krijgen op zolder en dan maak ik hem zo dat ik hem iedere maand om kan draaien zodat beide kanten bewonderd kunnen worden.
Citaat van: Lobomotion69 op zondag 29 oktober 2023, 14:03:34Mooie aanwinsten en heel veel beterschap.
2 x keer dank je wel Henk.
Citaat van: Dirk-Jan op zondag 29 oktober 2023, 14:23:27
Die Giruno zien we wel als de trein compleet is, we wachten het is alle rust af.
Enne mooi TEE koersbord, die verdient een mooi plekje.
En dan maar rustig aan uitzieken, beterschap.
Kreeg vandaag mail deel 3 is onderweg Dirk-Jan ik ben benieuwd hoe de prachtige Giruno sleep over de baan heen zal rijden.
Die gaat zeker een mooi plekje krijgen op zolder.
Helaas vandaag wel gewerkt mede omdat er vele ..........zieken zijn.
Morgen ook weer ondanks het niet 100% goed voelen zei mijn moeder altijd je meldt je pas ziek als je 40 graden of meer koorts hebt daar onder kan je gewoon werken met wat extra kleding aan en dat heb ik dus gedaan lekker gezweet en straks heerlijk weer op de bank leggen.
Dank je wel voor je beterschapswens Dirk-Jan.
Citaat van: RMW op zondag 29 oktober 2023, 14:53:10Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ik wens je daarnaast van harte beterschap toe.
M.v.g.
Maikel (RMW)
Dank je wel Maikel voor je aanwinsten felicitatie en je beterschapsgroet.
Citaat van: Dirk59 op zondag 29 oktober 2023, 15:07:36Dat zijn mooie aanwinsten, zeker ook de koersborden. Van harte beterschap.
Ze zijn zeker mooi Dirk.
Dank je wel voor je beterschapsgroet.
Citaat van: Wico op zondag 29 oktober 2023, 16:09:15Michel,Jij bent toch ook een bofkont met zulke goede vrienden
. We wachten ongeduldig af tot Märklin een nieuwe set aan je levert en dan kunnen we de Giruno in volle glorie voorbij zien komen.
Enne beterschap natuurlijk!
Groeten,
Wico
Ik mag zeker van geluk spreken met zulke goede vrienden Wico.
Uitbreidingsset nummer 3 is onderweg ik kan niet wachten hopelijk past alles nu wel goed in elkaar en kan het lang verwachte genieten beginnen met deze langste passagierstrein in Michelstadt.
En bedankt voor je beterschapswens.
Citaat van: Hans Biere op zondag 29 oktober 2023, 16:12:17Ha Michel,
Mooie aanwinsten! Heel veel plezier ervan. Nog even wachten op set 3 en dan kun je "los". Ik benieuwd naar de beelden van je complete Giruno. Intussen snelle beterschap!
Met het plezier gaat het zeker lukken Hans dat weet ik zeker.
Deel 3 is onderweg kreeg ik vandaag te horen van mijn leverancier.
De beelden zullen hopelijk spectaculair zijn Hans van deze prachtige snelheidstrein.
Langzaam gaat het wat beter maar het houd nog niet echt over en bedankt voor je beterschapsgroet.
Citaat van: Lobomotion69 op zondag 29 oktober 2023, 17:03:46Oh ja, jij hebt toch een BMW? Bedacht net dat een aantal jaren geleden BMW een reclamefilmpje de wereld in had geslingerd waarin ze vertelden dat je, na een rit van 500km in een BMW, uitgerust en fris uit de auto stapt. Dus als je je beroerd voelt, gaan met die banaan (oh nee, BMW) en je bent weer zo fris als een hoentje.
Henk, ik heb gedaan wat je schreef ben 82€ lichter aan benzine en voel mijn nog steeds beroerd heb je nog meer goede tips voor mij ?
Citaat van: wimpietje op zondag 29 oktober 2023, 17:54:07Veel beterschap Miche, die sets zijn prachtig hoor
Dank je wel Wim voor je betersschapgroet.
Ja ze zijn mooi hé.
Citaat van: Trainspotter op zondag 29 oktober 2023, 18:06:44Michel,
Mooi bord😍
Vroegah stond ik op de Haagse sporen en zag alleen maar de TEE's naar Parijs en Zürich. De samenstelling van deze heb ik nooit gezien (dan op foto's).
Veel beterschap.
Vrgr,
Wilko
Het bord(je) is zeker mooi Wilko.
Wou dat ik toen naast je stond bij de Haagse sporen want dat leek mij een prachtig gezicht om deze schitterende treinstellen aan te zien komen en weer weg te zien rijden.
Dank voor je beterschapswens.
Citaat van: RoelMarklin op zondag 29 oktober 2023, 20:27:09Hoi Michel,
Sneu dat je even moet uitzieken. Ben blij dat je het bordje mooi vindt. Jaloersmakend mooi, als ik het goed begrijp
.
Groet,
Roel
Mijn vrouw begon van de week toen dacht ik als ik het maar niet krijg maar op vrijdagochtend sloeg de griep toch toe helaas weinig uitzieken maar dinsdagmiddag vroeg thuis en woensdag vrij dan heerlijk niks doen en heerlijk op de bank onder een deken naar live beelden kijken van
Zürich HBF op Youtupe .
Ik ben zeker blij met het koersbord Roel wie zou er niet blij mee zijn met dit puntgave koersbord.
Citaat van: brund55 op maandag 30 oktober 2023, 15:06:11Hoi Michel,
Mooie aanwinsten weer
Veel plezier ermee & beterschap
Jij ook 2 x bedankt Dick.

Zoals jullie al hebben kunnen lezen bij sommige antwoorden is de uitbreidingsset nummer 3 onderweg naar Michelstadt ik ben benieuwd en kan niet wachten om deze schitterende trein over de sporen van Michelstadt te zien rijden vol spanning wacht ik af en kijk steeds naar de GLS app waar de doos is.
Groet Michel