Citaat van: AlbertG op donderdag 03 februari 2022, 16:53:25
Hoi Michel,
Dat zijn hele mooie wagens. Gefeliciteerd met deze aanschaf.
Dank voor je felicitatie Albert.
Ze zijn zeker mooi.
Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 03 februari 2022, 17:13:50
Echt Michel, serieus? Vindt jij dat mooi, die reusachtige zwarte grafbakken met koeieletters. Nou ja, ieder zijn smaak hoor. De mijne is het zeker niet. Maarruh waar ik nu wel benieuwd naar ben, betaalt Märklin nog een beetje voor die reusachtige reclame uitingen?
Geintje hoor, dat snap je toch wel?
Je scenery gaat er wel met sprongen op vooruit.
Ja Henk ik vindt ze serieus mooi die wagons met koeieletters Märklin mijn favoriete merk erop.
Van Märklin kreeg ik geen geld maar wie weet misschien in de toekomst wel.
Ik doe mijn best met de scenery het plaatje zit nu definitief in mijn hoofd nu nog de uitwerking maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Citaat van: Wico op donderdag 03 februari 2022, 17:22:06
Michel,
En een mooie nieuwe wagon en verder met de scenery, nou dat noem ik een win-win situatie. En natuurlijk leuk dat ik jou weer geïnspireerd heb om een mooie parkeerplaats aan te leggen .
Een paar gratis tips: de slagboompjes even rood verven, staat een stuk beter . En de heggen prik ik na het lijmen altijd vast met kopspelden, dan blijven ze mooi in de vorm staan .
Succes!
Wico
Deze prachtige lange zwarte grootvolume wagons zijn één van mijn favoriete wagons zeker nu de sleep weer wat langer lees mooier is geworden.
Ja ik ben er klaar voor om weer verder te gaan met de scenery de boel rijd lekker door dus gaan we ondertussen met de scenery verder.
Bedankt voor de gratis tips daar ga ik zeker gebruik van maken.
Straks heb ik een afspraak dan wat eten en daarna komt de scenery aan de buurt ik heb ook transparante kit gekocht om de preisertjes vast te zetten dus het weekend wordt scenery weekend met een kleine tussendoortje want mijn kleinzoon speelt een uitwedstrijd en die vindt het altijd leuke als opa komt kijken bij het voetbal.
Citaat van: wimpietje op donderdag 03 februari 2022, 18:10:45
Er komt wat binnen bij jou zeg, de baan wordt voller en voller.
Ja Wim de volgende 2 wagons van Roco zijn onderweg uiteraard weer Zwitsers van de SBB.
Het wordt inderdaad voller en voller maar met wat herindelen van de blokken kom ik aardig weer goed uit zodat er weer bij gekocht kan worden.
De gereserveerde lijst bij mijn Duitse dealer is weer wat langer geworden.
Citaat van: GWS op donderdag 03 februari 2022, 19:04:14
-MICHEL,
JIj wordt overladen met loftuitingen en tussendoor nog tips ook! Nou, dat vraagt om nog wat foto's dit weekend van al jouw gemaakte scenerywerkjes. Wat een toeval met die wagon! Dat is een gouden greep voor jouw laatste mooie sleep! we maar denken, dat het eventjes stopt met wat er gaat binnenkomen. Ook die aller laatste wagon van "M", die komt jij vast en zeker nog heel toevallig tegen ergens tijdens het internetten. Heeft jouw 'hofleverancier' die niet staan?
Aan suk6 ontbreekt het jou in geen geval en zelfs die scenery gaat al aardig de juiste kant op! Gefeliciteerd met de laatste aanwinst en veel suk6 met het beplanten van de heggen en het maken van de slagbomen!
Fijn werk-weekend aan de modelbaan!
Uiteraard zal ik gebruik van de tips van Wico gebruik maken maar ook de tips die in het verleden gegeven zijn daar maak ik regelmatig gebruik van Gerard.
Ja omdat ik toevallig bij de wagons keek zag ik deze schoonheid en nu rijd hij heerlijk over de baan heen het kan snel gaan tegenwoordig met dat internet.
Dank je wel voor de felicitatie gaat helemaal goed komen.
Citaat van: Hanzi op donderdag 03 februari 2022, 19:28:05
Mooie sleep, Michel
Dank je Hans leuk om te lezen dat je hem mooi vindt.
Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 03 februari 2022, 19:38:54
Mooie tante M* sleep zo samen met de lok.
Citaat van: Wico op donderdag 03 februari 2022, 17:22:06
de slagboompjes even rood verven, staat een stuk beter
dan wel afgewisseld met wit, dus om en om, dus niks even, neem er maar effe de tijd voor.
Dirk-Jan
Het is zeker een mooie sleep zo Dirk-Jan waar ik veel kijkplezier van heb.
Zat ik ook aan te denken om het rood/wit enz te doen zal even pielen worden maar gelukkig heb ik dit weekend alle tijd hiervoor om het te doen.
Citaat van: Tony op donderdag 03 februari 2022, 22:17:28
Hoi Mies,
Al zie ik normaal gesproken liever Märklin bescheiden ónder het materieel staan, in dit geval levert het wél een imposante trein op
Langer dan dit hoeft de sleep ook niet te zijn.
Kort en krachtig
Carl is reuze benieuwd naar je groenkunsten; dus doe je best
Grtz Tony
Ik zie het ook graag onder mijn materiaal staan Tony maar voor deze schoonheden maak ik graag een uitzondering net als de 2 andere slepen waar Märklin mooi in beeld staat op de wagons.
Dit is voorlopig goed zo deze sleep wat je zegt kort maar krachtig en ik zal proberen om Carl tevreden te stellen met mijn groenkunsten want wat is nu mooier als een trotse petekind.
Citaat van: Timaximus op vrijdag 04 februari 2022, 07:45:03
Blijft mooi die zwart-rode Marklin sleep.
MvG,
Timaximus
Ik kan je alleen maar gelijk geven Timaximus.
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 04 februari 2022, 07:55:23
Ha die Michel.
Wat een prachtige en indrukwekkende trein met al dat zwart en Märklin rood!
Leuk dat ook de scenery weer een mooie "boost" krijgt.
Veel plezier en succes met alle bouwerij.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Het is zeker een indrukwekkende sleep(je) geworden met de 4 de wagon erbij AlbertJan.
Ja mede door wat topics kreeg ik weer zin in de scenery en is het plaatje in mijn hoofd klaar nu gaan we plaatje uitwerken.
Dank je wel ik ga mijn best doen AlbertJan.
Citaat van: Jelmer op vrijdag 04 februari 2022, 08:59:31
Mooie aanwinsten Michiel!
Misschien toch maar eens afspreken, neem ik 2 restauratie rijtuigen mee, kun je eens uitproberen of je leuk vind of toch zo laat met die SBB stam.
Groeten,
Jelmer
Leuk om te lezen dat de aanwinsten mooi vindt Jelmer.
Je bent altijd welkom om eens langs te komen in Michelstadt en ja ik ben wel benieuwd hoe het zal staan met de restauratie rijtuigen erbij.
Zodra jij kan in een weekend geef dan maar een seintje dan spreken we gezellig wat af.
Groet Michel