Citaat van: erik01 op zaterdag 29 juni 2024, 09:18:59Dit zijn hele mooie aanwinsten.
Extra mooi voor je met deze herinnering
Veel rijplezier al is dat met de liliput autowagons een uitdaging.
Dank je Erik.
Ja inderdaad de herinneringen maken het feest compleet.
Met het rijplezier gaat het zeker goed komen en de uitdaging valt wel mee met de prachtige Liliput wagons want die blijven stil staan in het rangeergedeelte.
Citaat van: Wico op zaterdag 29 juni 2024, 09:22:23Michel,
Heul, heul, heul smaakvolle verjaardagscadeaus die je hebt uitgezocht en/of gekregen
. Je hebt duidelijk een goede smaak voor Zwitsers materieel
. En die vlag is een kers op de taart!
Groeten,
Wico
Het Zwitsers materiaal is weer aardig uitgebreid en geven mij een heerlijk glimlach op mijn gezicht.
De schitterende Holcim vlag is zeker de
Kers op de (verjaardags)taart.
Citaat van: iTom op zaterdag 29 juni 2024, 09:57:03
Ik dacht zal je er een paar dagen laten wennen aan Abraham.
Alsnog hartelijk gefeliciteerd en hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Ik ben al heel lang gewent aan Abraham Tom we kennen alkaar al wat jaartjes.
Heel erg bedankt voor je felicitatiegroet en ja ik heb met de naaste familie een heerlijk dag gehad.
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 29 juni 2024, 09:59:59
Je bent weer verwend met de mooie en kleurrijke wagons, kan je mooie slepen mee maken.
Jammer dat die Liliput wagons niet lekker rijden.
Misschien proberen om er vrachtwagens op te zetten met wat lood of zoiets in de laadbak, dan heb je wat extra gewicht, het zou kunnen helpen.
Het gaan zeker kleurrijke slepen worden Dirk-Jan met deze prachtige Zwitserse wagons.
De mooie blauwe Liliput wagons zullen nooit rijden door Michelstadt zijn zuiver en alleen gekocht voor decoratie om het rangeerterrein op de fleuren met hun mooie kleur.
Citaat van: frank-103 op zaterdag 29 juni 2024, 10:31:17Mooie wagens heb je gekregen voor je verjaardag Michel! En inderdaad jammer dat die Liliput wagens niet soepel rijden, misschien zijn ergens tips te vinden om dat te verbeteren?
Ze zijn inderdaad erg mooi Frank.
Erik(01) zei het al eens tegen mij dat ze beroerd rijden dus ga ik er ook niks aandoen of veranderen vind ze gewoon mooi en ze zijn Zwitsers en ze staan prachtige opgesteld in het rangeergedeelte.
Citaat van: trein-ice3 op zaterdag 29 juni 2024, 11:32:57Gefeliciteerd. Je bent goed bedeeld Michel, ik moet zelf maar aan extras zien te komen.
En dat lukt me ook aardig, Dirk :-{)
Dank je Dirk.
Ja ik mag dit jaar niet klagen (doe ik trouwens nooit als ik wat krijg van mijn vrouw of kinderen) gelukkig zit mijn vrouw vaak bij mij op zolder dus weet ze mijn liefde voor Zwitserland en dat geeft ze dan door als tip aan mijn kinderen.
Zelf aan de extra's komen is ook leuk alleen iets minder spannend als je het uitpakt want de uitkomst is dan al vaak bekend.
Ja dat het je aardig lukt daar heb ik alle vertrouwen in.
Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 29 juni 2024, 11:36:03Nou Michel, je geliefden hebben je flink verwend
Opnieuw proficiat, nu met de nieuwe aanwinsten!
Groeten,
Erik.
Ik ben zeer verwend Erik door mijn familie.
Je proficiat groet wordt wederom zeer gewaardeerd door mij.
Citaat van: Trainspotter op zaterdag 29 juni 2024, 11:49:58Prachtige cadeau's Michel.
Velen voor mij hebben het al gezegd: had ik maar zo'n vrouw. Heerlijk meebabbelen tijdens visite en kijk eens wat jij op jouw verjaardag krijgt.
Vrgr,
Wilko
Iedere vrouw heeft zijn charme Wilko.
Mijn vrouw weet mijn 2de liefde en heeft daar gelukkig geen moeite mee integendeel ze helpt zelfs mee om die liefde brandend te houden.
Citaat van: Freek op zaterdag 29 juni 2024, 17:16:38Gefeliciteerd. Schitterende kado's, U is aardig verwend. Ik denk dat je dag niet meer stuk kan!
Dank je wel Freek.
Door de vele prachtige cadeautjes kan mijn
dag jaar niet meer stuk.
Volgend jaar mag ik de 60 aantikken wie weet wat ik dan mag ontvangen / uitpakken al ben ik met alles tevreden wat ik van de familie krijg.
Citaat van: Rudibeer op zaterdag 29 juni 2024, 17:36:39altijd leuk om mooie "spoordingen" te krijgen
Helemaal mee eens Ruud.
Citaat van: Hanzi op zaterdag 29 juni 2024, 18:20:42Mooie aanwinsten weer Michel!
Wel zonde om die blauwe Liliputters op een opstelspoor te zetten. Wat is er mis mee? Zitten er al M-wielen onder?
Ja ze zijn zeker mooi Hans.
Nee vindt ik niet echt zonde hoor van diverse mensen al gehoord dat ze voor de honden niet rijden onderstel is vrij slap en de wieltjes heb ik niet omgewisseld met Märklin asjes omdat ik ze toch niet laat rijden maar puur als decoratie materiaal gebruik.
Maar ik kan altijd eens de Märklin asjes van de rollende lande strasse wagon eronder zetten die ernaast staat "geparkeerd".
Citaat van: ernstcramer op zaterdag 29 juni 2024, 19:40:44Allemaal mooie cadeaus Michel! Je moet binnenkort een serre aan je zolder bouwen om alles kwijt te kunnen...
Mooi he zo'n cadeau. Lijkt me dat het voor je kleinzoon ook wel een hele belevenis was dat de vlag gelijk werd opgehangen...
Dank je Ernst.
Ik ben bezig met de eerste uitbreiding van de schaduwstations Ernst maar dat gaat aardig vol raken al als het in dit tempo doorgaat gelukkig kan ik nog wat niet Zwitsers materiaal van de baan halen maar eens houd het op misschien in de toekomst maar verhuizen voor een grotere hobby ruimte ?
Ja we hebben samen wel lol gehad met de vlag ophangen zeker omdat opa wat woorden sprak toen we achter de bovenleiding moesten zijn met de punaises de vlag moesten vast maken.
En zo vaak komt hij nooit op zolder want ze telefoonbeeldscherm is veel leuker als opa zijn "saaie" treintjes.
Citaat van: Hanzi op zaterdag 29 juni 2024, 22:15:54Om 'm bij de Holcim fabriek uit de vlaggenmast te jatten, dát was pas een hele belevenis
!
Dat zou zeker een belevenis zijn Hans maar deze heeft hij gewoon via marktplaats gekocht.
En hij is daar veels te lief voor omdat eventueel te doen zijn opa daar in tegen.
Groet Michel