Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer minimaal € 25 euro in onze Stichting 3rail Shop en krijg de 3railforum jaarkalender 2026 gratis!!

Michelstadt } 2x PanGas en Eisenbahn-Romantik muss bleiben!

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Re: Aanwinsten uit Dortmund en Göppingen Michelstadt 2.0.
Hey Michel,
Dat zijn mooie aanwinsten. Veel plezier ermee. :D :thumbup:
Je mist trouwens nog 1 Volkswagen t1 met marklin opdruk. :P
http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Schuco/159-4-0-263679-013002-0-0-0-0-0-0-grp-nl-p-0/ein_produkt.html

Groeten,

Remco
Re: Aanwinsten uit Dortmund en Göppingen Michelstadt 2.0.
Hoi Michel,

Prachtig aanwinst heb je daar gekocht, hoop morgen ook op de beurs iets leuks te kunnen kopen.

Hoop op een Kof of zo anders een autootje wil zeker iets meebrengen van daar.

Groeten

Peter
Foto's voor Tony van de vrachtwagen uit Göppingen voor Michelstadt 2.0.
@Remco, dank je wel. :thumbup:
En je tip van het vrachtwagentje heb ik doorgemaild naar mijn vriendin hopelijk begrijpt ze de hint. ;)
Mooi vrachtwagentje trouwens die zou zeker niet misstaan bij de andere vrachtwagentjes. :) :)

@Peter, de nieuwe loc is zeker prachtig morgenochtend wordt hij geijkt en dan rijd hij meteen mee in het dienstrooster. :)
Ik weet zeker dat jij wat moois vindt op de beurs ik zit morgen met spanning te wachten in je topic. :)
Veel plezier morgen op de beurs hopelijk vindt je de Köff. :thumbup:

Speciaal voor jouw Tony wat foto's van de vrachtwagen uit Göppingen.
Het is een mooie zware vrachtwagen die een mooi plekje op de baan gaat krijgen. :P :P
Re: Foto's voor Tony van de vrachtwagen uit Göppingen voor Michelstadt 2.0.
Mooie wagen.
Die auto komt uit de museumset 2007, dat is die wagen met het standbeeld er liggend op.
Vaak heeft marklin in zijn afprijshoek delen liggen van museumwagensets en daar zit veel moois tussen. Ik heb indertijd daar de vrachtwagen van Carl Stahl gekocht voor weinig.

Märklin fahren-ärger sparen

Die is nog mooier dan ik dacht, Michel  :thumbup:

Als trucker zal jou zoiets ook wel extra aanspreken !

Grtz Tony
-Michel:
Dat is een heel mooi camionneke,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Hoi Michel,

Jij hebt wel smaak  :) :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Weer een schitterende nieuwe loc op jou baan, het is altijd leuk om even in Guppingen rond te kijken.
Helaas is het een eind weg, meestal kom ik er eens per jaar tijden de georganiseerde evenementen.

Veel plezier ermee.

Mvg,

Peter Degeluidsman
@Maarten, bedankt voor de info. :thumbup: :thumbup:
De kleur van de vrachtwagen kwam mij al bekent voor omdat mijn zwager de jaarwagon met beeld in zijn vitrine had staan.
Maar ook zonder wagon is het een mooie robuuste vrachtwagen. :) :)

@Tony, in het echt hier op de keukentafel is hij nog mooier. ;)
Dit soort zware vrachtwagens spreken mij zeker aan. :thumbup:

@Jørg, dat heb je goed gezien. :thumbup:
De kleur is ook mooi. :thumbup: :thumbup:

@Peter, Dank je wel. :thumbup:
Het is zeker altijd leuk o in Göppingen te zijn je vindt altijd wel iets wat je aanspreekt ook ben ik nog even langs de fabriek gereden blijft ook een mooi gebouw. :thumbup: :thumbup:
Naar de georganiseerde evenementen ben ik nog nooit geweest dus dat wordt wel een tijd denk ik om te gaan. ;)
Ook heb ik het geluk dat ik altijd bij vrienden kan slapen als ik richting Göppingen ga scheelt weer geld wat ik extra kan investeren in Märklin. :D
Straks deze mooie loc ijken en hup spelen maar. :) :)
Veel speelplezier vandaag!

Wico
Hoi Michel,

Ik zie dat je de Duitse economie weer een flinke gesponsord hebt. :P
Leuke spulletjes allemaal weer. :thumbup:

Gr.
René
@Wico, helaas was er weinig speelplezier de laatste dagen had ik wat problemen met name met FX locs die spontaan niks meer deden.
Blijven stil staan kon de verlichting niet meer uitkrijgen ook op de Ecos als koploper aanstond deden ze niks maar was koploper uit toen reden ze wel weer met de Ecos.
Dus zoeken en zoeken locs opnieuw aangemeld en ze reden weer op de Ecos alleen met koploper weer niet dus weer verder zoeken en zoeken.
Toen vroeg ik mijn koploper vrienden om raad en die zeiden dat het denkelijk een adres probleem kon zijn sommige locs schijnen 2 adressen te hebben en omdat ik de FX locs de adressen op één volgend ( 24 tot 38)had gedaan kon daar misschien het euvel in zitten.
Dus de 4 probleem locs een ander adres gegeven en sinds gisteravond reed alles weer lekker. :thumbup:
Vanochtend weer gereden en alles reed weer vlekkeloos de eerste 200 schaalkilometers zitten er weer op en de dag is nog niet eens voorbij. :) :)
Kortom weer wat geleerd van koploper weet nu 11% ervan. ;) ;)

@René, ja ik help de Duitse economie graag op peil te houden trouwens de Nederlandse economie ook hoor zag gisteren een mooie loc bij Harlaar daar was ik om mijn jaarwagonbon in te leveren en die mocht ik kopen van mijn vriendin voor mijn aanstaande verjaardag. :P
Helaas zat er één voorwaarde aan hij moest in de doos blijven tot mijn verjaardag. :(
Dus helaas geen foto's van deze prachtige mooie loc zo blijft het wel spannend voor de trouwe kijkers van mijn topic. ;) :)
-Michel:
Ja die foto's hebben we dan nog tegoed,  >:-D
Zolang het percentage van de kennis maar blijft stijgen ben je goed bezig,  >:-D
@jørg, nog iets minder dan 2 maandjes wachten ze zijn om voor dat je het weet. ;)
Het percentage stijgt langzaam maar stijgt wel gelukkig. :D
Michel,

Ik herken de frustratie als je lekker wilt rijden en door onbekende (technische) oorzaak loopt de boel ineens niet meer :(. De oplossing is vaak niet zo heel ingewikkeld, maar je moet het wel even weten :O. Gelukkig helpt het forum (en de leden) vaak bij het vinden van een oplossing. Blij voor je dat alles weer loopt zoals het hoort :thumbup: :thumbup:.

Gefeliciteerd met je nieuwe loc. Je houdt ons wel in spanning. Een foto van de doos is ook een leuke opwarmer voor ons hoor :D :D.

Groeten,
Wico
Wico,

Gelukkig raakte ik niet gefrustreerd zou ik wel gehad hebben een tijd terug maar door de treinenhobby ben ik heel rustig geworden en aangezien ik een paar locs heb gingen deze er vanaf er zou van zelf wel een oplossing komen. :)
Gisterenmiddag na het werk mijn Zwitserse Cargo loc (36851) weer op de baan gezet die was voor zien van een andere decoder zodat deze mooie loc nu sluitverlichting heeft en schijn werpers.
Ik weet het je hebt er weinig aan voor het geld maar ik vindt sluitverlichting prachtig mooi en dan vooral bij deze mooie loc. ;) ;)
De locs zijn gisteren opnieuw in de Ecos gezet en in koploper ook heb ik ze meteen weer geijkt zodat ze vanmiddag weer hun rondjes kunnen rijden op de baan.

Zal vanmiddag foto's van de Cargo loc met sluitverlichting maken en van de loc althans van de doos dan die ik voor mijn verjaardag al heb gekregen. :D
Michelstadt } Cargo loc (36851) voorzien van nieuwe verlichting.
De Cargo loc (36851) wat ik trouwens een prachtige loc vindt mede door het grote witte woord Cargo in de mooie blauwe en rode kleur van de loc is voorzien van nieuwe verlichting zowel schijnwerpers als sluitverlichting.

De loc is nu nog mooier mede door de sluitverlichting al moet die uit als er wagons achter hangen maar dat doe ik niet want vindt die verlichting veel te mooi.
Trouwens bij alle locs die ik heb blijft de sluitverlichting branden wagons er achter of niet. :D

Bijgaand wat foto's van de verlichting foto 1 is gewone verlichting foto 2 is met de schijnwerpers aan en foto 3 is met de sluitverlichting aan.
Foto 4 is samen met de G2000. :thumbup:
Hopelijk zullen er meer locs met het woord Cargo volgen in Michelstadt. :thumbup:
Re: Michelstadt } Cargo loc (36851) voorzien van nieuwe verlichting.
michel gaat een verzameling beginnen met loks waar cargo opstaan.
mooie lok en veel plezier ermee :thumbup: :thumbup:
Forum Moderator

Hoi Michel,

Jij maakt van een hobby loc een volwaardige loc  :thumbup: :thumbup:
Die G2000 is wel erg mooi.

Mvg,

Peter Degeluidsman
-Michel:
Die Cargo's zijn wel heel mooi duo, ben er ook over aan het nadenken om zo een G2000 BB in de Railion versie ( 37200) aan te schaffen, staat aangekondigd dat die gaat uitkomen.
Hoi Michel,

Die 36851 met extra verlichting ziet er heel goed uit. Mooi koppel ook met je nieuwe Cargo loc. Je weet dat ik ook meerdere Cargo locs heb rondrijden en beleef er nog steeds veel plezier aan. Ik heb nog wel een tip. De bovenleidingen etc. van de 36851 zijn wel erg rood en plastic. Ik heb die (voorzichtig) losgehaald een klein likje verf gegeven (zoals bij de SBB Cargo 37446) en dat ziet er gelijk een stuk beter uit. Als je wilt kan ik wel even een foto maken/posten van beide locs.

Groeten,
Wico 
@Tim, helaas moet/wil ik nog veel rails kopen anders was ik zeker aan de nieuwe verzameling Cargo locs begonnen. :D
Maar gelukkig heb ik alle tijd en zal er zeker één of meerdere mijn rails pad kruizen. ;)
Met het plezier zit het wel goed dat heb ik al als ik ze beiden naast elkaar ziet staan. :thumbup:

@Peter, het geeft net dat beetje extra aan deze mooie loc. :)
Ja de G2000 is zeker mooi en zal op jouwe prachtige nieuwe baan zeker niet misstaan. :)

@Jørg, dank je wel voor je compliment ze zijn zeker mooi. :thumbup:
De Railion versie is ook erg mooi alleen omdat ik al een Cargo uitvoering in mijn collectie locs had ben ik voor de Cargo uitvoering gegaan. :)
De RheinCargo diesel die ik vorige week in Göppingen kocht hadden ze ook in een Railion uitvoering was ook zeker niet verkeerd maar ik was toch voor de RheinCargo uitvoering gegaan anders kon ik weer vele wagons van Railion erbij gaan verzamelen in de toekomst. :D
En dat komt niet ten goede van de nog te kopen rails. ;)

@Wico, het geeft net dat kleine beetje extra aan deze mooie loc. :thumbup:
Ja jouw verzameling Cargo locs is een drijfveer en motivatie voor mij om ook langzaam aan deze mooie locs met Cargo erop te gaan beginnen.
Zat er nog over de denken om helemaal Zwitsers te gaan rijden maar dan zou ik vele mooie locs moeten verkopen (wat ik niet wil ;)) of in de vitrine moeten zetten en dat wil ik ook niet echt locs moeten rijden en sommige zijn best wel te mooi om weg te doen. :D

Tuurlijk mag jij foto's plaatsen van hoe jij dat gedaan hebt met de verf aan de bovenleidingen zou de dan misschien ook info kunnen geven over de verf welke je gebruikt hebt.
Maar dat is dan ook het enigste wat ik doe aan de loc om het plastiek te verminderen want ik heb mijn locs het liefst maagdelijk schoon. ;)
Dus ik zeg foto's maken en plaatsen maar ik kijk er naar uit. :) :) :) 
Michel,

Ziet er allemaal weer top uit hoor, gaat helemaal de goede richting op bij Michelstadt  :D  :thumbup: :thumbup:

Groeten

Peter
Michel,

Hierbij de foto's van mijn "schilderkunsten". Het is maar een likje verf hier en daar, maar ik vind het een heel verschil met de originele rood/plastic leidingen op de hobby locs. De SBB Cargo loc 37446 (onder) is door Märklin van kleur voorzien. De DB hobby loc (boven) heb ik zelf op dezelfde manier geschilderd. De verf die ik heb gebruikt: Revell Aqua Color. Om de leidingen van kleur te voorzien heb ik de loc opengeschroefd en de leidingen (heel voorzichtig!!) uit het dak losgemaakt. Dat werkt het makkelijkst. Misschien kun je hier wat mee.

Groeten,
Wico 
@Peter, dank je wel. :thumbup:
Ik hoop ook dat het de goede kant opgaat met Michelstadt. :)

@Wico,
Dank je wel voor je uitleg en voor de foto's. :thumbup: :thumbup:
Ziet er meteen heel anders uit de bovenleidingen. :)
Ik zie dat je 3 kleuren gebruikt hebt zwart en zilver ? en bruin ? zal de kleuren ook aanschaffen zodat ik de bovenleidingen ook van kleur kan voorzien.
Alleen de bovenleidingen hoor de rest van de loc(s) blijven mooi schoon weatheren vindt ik prachtig maar allen op een ander zijn loc. :D :D
Bijgaand 2 foto's hoe mijn loc er uitziet inderdaad erg plastiekachtig de bovenleidingen. :P
Citaat van: h0_miessie op woensdag 27 april 2016, 15:50:28
Ik zie dat je 3 kleuren gebruikt hebt zwart en zilver ? en bruin ? zal de kleuren ook aanschaffen zodat ik de bovenleidingen ook van kleur kan voorzien.

Kleuren: zwart / bruin / ijzer (eisen).

Groeten,
Wico
Bedankt ik ga ernaar op zoek naar de kleuren. :thumbup:
Zo ik ben weer bijgelezen in je draadje.
Leuke aanschaffingen weer en een interessant reisje.
maar ook
bedankt voor de  :idea: voor de bovenleidingen :arrow: :thumbup:,
zelf heb ik er ook n paar die ik nu ff kan "behandelen"
Cees,

Leuk dat je weer bijgelezen bent. :thumbup:
Zulke reisjes zijn altijd leuk om te doen eerst gezellig naar Dortmund geweest met Peter en Sander en daarna naar Stuttgart naar vrienden waar ik gemiddeld 3 a 4 keer per jaar heen rij. :thumbup:

Het goede idee om de bovenleiding te verven komt van Wico. :thumbup:
Ga van de week even kijken voor verf als ik in Duitsland 2 treinenwinkel ga bekijken één in Losheim en de andere in Aken. :thumbup:
En als ik de verf gevonden heb kan ik donderdag het gaan uitproberen op de Cargo loc. :)
Prachtig gedaan Michel. :thumbup: Trouwens een mooie verzameling Cargootjes en... ondertussen weeral 2 dagen verder (om het pakje te openen)  >:-D >:-D
Staf,

Ja ik ben er dik tevreden mee. :)
Er zijn er nu 2 Cargootjes in Michelstadt hopelijk worden dat er in de toekomst meer en meer en ........ :D
En ja nog minder dan 2 maanden. ;)
Michelstadt } even naar Duitsland voor een paar dagen.

Als het maar Zwitsers is.

Michelstadt } even naar Duitsland voor een paar dagen.
Gisteren vertrokken voor een paar dagen weg naar Duitsland richting Monschau en aangezien wij te vroeg waren bij het hotel dus maar zijn doorgereden naar Losheim naar de alom bekend treinenwinkel.

Daar kocht ik een mooie wagon met DHL containers (47705) waar ik er al een van heb en 3 Revell aqua verf potjes waar Wico het over had wat betreft het verven van de bovenleidingen van de Cargo loc.

Vandaag met het meissie naar Keulen geweest eerst bij de treinen winkel Lindenberg geweest helaas niks gekocht want die vroeg zulke hoge prijzen dat ik oversloeg. :|
Daarna de winkelstraat door gehuppeld en kwamen wij uit bij de Dom wat een prachtige ding zeg mooi hoog en groot best imposant eigenlijk.

Op het plein erachter ligt het Hauptbahnhof van Keulen een prachtig gebouw met veel glas aan de voorkant.
Tuurlijk binnen gekeken en gelopen over de perrons en wat foto's geschoten.
Ook zag ik een mooie modelbaan in het achterste gedeelte van het station waar de modeltreinen gingen rijden na inworp van een euro.

Morgen naar Aken waar we natuurlijk de plaatselijke treinen winkel gaan bezoeken dus wie weet komt er nog wat moois mee naar huis toe. ;)

Groeten vanuit Duitsland waar de schnitzels en radlers erg goed smaken. ;) :)  :P
Re: Michelstadt } even naar Duitsland voor een paar dagen.

Swiss rail .. what else?

Dat is een mooi reisje Michel. Leuke aankopen gedaan ook. Ben benieuwd wat er nog meer mee gaat naar Nederland :). Veel plezier nog!

Groeten,
Wico

samen staan we sterker

gehuppeld ?  >:-D

ja, de Dom was het enige wat na de oorlog nog overeind stond...

veel plezier nog en rij voorzichtig... ;)
Michel,

Mooie aankopen, die DHL containers wagons zijn heel mooi.
Staan ook nog op mijn lijstje van wagons.

Groeten

Peter
Hoi Michel,

Altijd lekker om even in Duitsland te zijn. :)
En dat huppelen, was dat voor of na de Radlers :?: :P
Heel veel plezier verder.

Gr.
René

Fijne vakantie samen  @citaat
En wie bij Húnerbein in Aken zonder iets de zaak verlaat.......

Grtz Tony
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail

Dat klinkt als heel gezellig Michel!

Geniet er lekker van saampjes!  :thumbup:
-Michel:
Mooie aanschaf weeral, de collectie groeit gestaag, veel plezier in Duitsland en geniet er maar van.
Schnitzel hmmmmmmmm, maar die Radlers.......en zeker als je het niet verwacht.....bah. Geef mij maar een echt Duits biertje!
Heb je de dom ook nog van binnen bekeken Michel? Van binnen net zo imposant als van buiten.
HuhnerBein vind ik zelf aan de prijzige kant maar het is dan ook wel heel lang geleden dat ik daar binnen was. Hij heeft wel heel veel.
Geniet ervan Michel.
Forum Moderator

Hoi Michel,

Jullie hebben wel een mooie trip uitgestippeld langs allemaal trein gerelateerde plaatsen  :thumbup: :thumbup:

Leuke aanwinst, DHL knalt er lekker uit met die felle kleuren.

In Aken blijft er vast nog wel wat aan jou vingers kleven.

Mvg,

Peter Degeluidsman
 :) Leuk om er effe uit te zijn, en dan toch weer naar de treinenwinkels toe, je hebt het weer goed voor elkaar :D :thumbup:
Veel plezier daar verder in Aken, ook een leuke stad om te bezoeken. B)

Dirk-Jan

P.s. Bewaar nog een paar centen, lees maar in het topic van Tony waarom. >:-D :mrgreen:

@Wico, ik/we vermaken ons altijd wel in Duitsland. :thumbup:
Mocht ik nog wat leuks tegenkomen dan laat ik het zeker zien hier. ;)
Dank je wel gaat zeker goed komen met het plezier. :)

@Wim, ja Wim gehuppeld des te sneller ben ik door die winkelstraten. :D
Ja alles om de Dom was weg dat zag ik op foto's die aan de buitenkant van de Dom hangen.
Dank je wel en dat zal ik doen. :thumbup:

@Peter (peterke33), de DHL wagons zijn erg leuk vindt ik zelf heb er nu 2 maar er komen der nog zeker 4 of 5 bij zodat ik een mooie sleepje heb.
Jouw lijstje lijkt erg veel volgens mij op mijn lijstje. :P :P

@René, zeker weten dat het zeker leuk is in Duitsland. :thumbup:
Voor de Radlers daar wilde ik juist naar toe. ;) ;)
Dank je dat gaat zeker goed komen voor die anderhalve dag nog. :thumbup:

@Tony, dank je wel. :thumbup: :thumbup:
We gaan het zien wat ik in Aken tegenkom. :) :)

@frank, als ik met mijn vriendin er even tussenuit ben is het altijd gezellig. :thumbup:
We gaan er zeker van genieten als eerste zo meteen bij het ontbijt. :)

@Jørg, dat collectie groeit inderdaad gestaagd. :)
Dank je wel gaat helemaal goed komen. :thumbup:
Zag dat jij ook plezier in Euro Disney hebt gehad in je topic. :thumbup: :thumbup:
Zo hoort het ook geniet van het leven er is al ellende genoeg om ons heen.

@Maarten, de Schnitzel zijn inderdaad altijd lekker en radlers vindt ik ook lekker je wordt er niet zo gauw dronken van. ;)
Jawel ook de Dom van binnen gezien eigenlijk nog imposanter als de buitenkant.
We gaan het zien wat Aken brengt.
Met het plezier komt het wel goed hoor. ;)

@Peter (de geluidsman), ja gelukkig zitten we centraal tussen de treinenwinkels en dat is niet expres gedaan hoor.   ;) ;) :D :D
Inderdaad die mooie felle kleuren die over de baan heen rijden zijn altijd mooie blikvangers. :thumbup:
We gaan het zien in Aken wat er blijft plakken. ;)

@Dirk-Jan, heerlijk die korte breaks naar Duitsland. :thumbup:
Aken is inderdaad een leuke stad om te bezoeken dat er een treinenzaak zit is altijd meegenomen. ;)
Na Aken chinees eten in Vaals waar je voor weinig een tafel vol krijgt mmmm. :)
Genieten Michel! Maar zo te zien doe je dat wel. Weeral mooie aanwinsten maar Hünerbein vind ik ook wel aan de prijzige kant.
Voor de scenery ga ik altijd een eindje verderop, de winkelstraat door tot aan een groot rond punt en daar iets verder, links,  heb je een klein winkeltje. Het steekt proppensvol en wordt uitgebaat door een oudere, praatgrage dame. (Zoon is normaal uitbater maar werkt ook nog buitenshuis)
Michelstadt } op visite in Aken.

Michelstadt } op visite in Aken.
@Staf, het was zeker genieten altijd als je niet hoeft te werken. ;)
Hünerbein is zeker aan de prijzige kant maar ja als je toch in de buurt bent dan maar iets kleins maar een souvenirtje is altijd leuk zo ook deze keer weer.
Bij het winkeltje wat jij bedoelt dat is zeker een leuk winkeltje ik ben der ook wel eens geweest helaas ben ik nog niet met de scenery bezig dus ben ik niet langs gegaan deze keer

Deze keer bij Hünerbein een wagon met de bekende VW Märklin bus erop gekocht was de laatste ze dame moest hem uit de etalage halen. :P
En een kleine VW busje met reclame erop van de winkel zelf en omdat het loc bestand weer aardig gegroeid  is de laatste tijd en nog gaat groeien vrees ik 2 preiser doosjes met machinisten gekocht voor in de locs.
Verder niet zoveel op 21 mei is er in Houten weer een beurs dus weer rails kopen en 29 mei heeft Harlaar weer zijn jaarlijkse magazijn verkoop dus wie weet wat ik daar nog vindt. ;)

Morgen weer helaas naar huis maar het wordt mooi weer dus de Harley kan uit de schuur zodat we Hemelvaartsdag lekker over 's lands wegen kunnen schuren. :D :D 

Wat ik nog was vergeten te schrijven van ochtend dat toen mijn vriendin en ik gisterenavond wat wilde gaan eten in Monschau dat ik Martin (oosterom) nog tegen kwam bij de ingang van het restaurant hij ging met zijn gezelschap net weg even de hand geschud praatje gemaakt en weer afscheid genomen altijd leuk om forumleden te ontmoeten op een plek waar je het niet verwacht. :) :)
Was kort maar even gezellig Martin volgende keer drinken we een versnapering. :thumbup: :thumbup:

Gegroet vanuit Duitsland.
Re: Michelstadt } op visite in Aken.

Alles is in orde met je , Michel  :D

Mooi spul mee naar buiten genomen daar  :thumbup:

Grtz Tony
Speciale Gast

:thumbup: Leuke aankopen heb je daar gedaan, dat Hünerbein busje is een mooie herinnering aan :-* jullie tripje naar Duitsland.
Veel plezier met toeren op de brommer, het word er  B) mooi weer voor. :D

Dirk-Jan

Carpe diem

Ha Michel,

leuke trip en een mooie oogst! Veel plezier ervan. Veel plezier ook met "schuren", of is het "scheuren", met de Harley.   :D Voorzichtig!

Swiss rail .. what else?

Ja jongens, die Michel neemt het er wel van. Ik zou bijna jaloers worden ;). Lekker weg met zijn meissie, lekker shoppen voor z'n baan, lekker eten & drinken. Ik zou zeggen voor 120% genieten en gelukkig hebben wij de foto's nog  :D :D.

Groeten,
Wico
Michelstadt } machinisten geplaatst in loc's.

Michelstadt } machinisten geplaatst in loc's.
@Tony, ja hoor alles gaat lekker alleen helaas weer terug in Almere. :(
Dat vindt ik ook. ;)

@Dirk-Jan, dat soort kleine dingen houden de herinneringen in stand. :)
Het wordt zeker weer tijd voor de "brommer" straks even uit de schuur halen en rijden maar.
Vanavond pas na 20.00 uur ivm de herdenking.

@Hans, dank je wel. :thumbup:
En lekker scherp ben je het is inderdaad scheuren net als Bertus en Tinus op de Norton en de BSA. :D
Ben altijd voorzichtig alleen rijden meestal de andere weggebruikers wat minder. :D :D

@Wico, door mijn collega ben ik dit jaar aangewezen op korte tripjes uit omdat hij al om 1 minuut over 12 op 1 januari zijn vakantie dagen had door ge appt naar de chef.
Maar dit is eigenlijk veel leuker volgende maand 6 dagen naar het zwarte woud weer het zelfde concept shoppen voor de baan lekker eten und drinken enz enz. :P :P

Vanmiddag na het thuiskomen ging mijn vriendin boodschappen doen en ik starten koploper want de treinen hadden al een paar dagen niet gereden.
Terwijl alles lekker in de rondte reed las ik dat er een preisertjes vakbond was opgericht de BVDRVDP (Bond Voor De Rechten Van De Preisers).
En aangezien wij in Michelstadt daar geen last mee willen hebben heb ik 5 vacature plaatsten gecreëerd door de gekochte machinisten meteen aan het werk te zetten dus de bond kan tevreden zijn (hoop ik). :D :D

Staat altijd leuk en het zijn de kleine details die het hem doen. :) :)

Re: Michelstadt } machinisten geplaatst in loc's.
Michel,

Dat is gelijk mooi opgelost die vacatures, en dat ze maar beetje voorzichtig zijn dat ze niet uit de bocht gaan.  :D

Groeten

Peter