Citaat van: Karo op dinsdag 28 juli 2009, 15:38:54
Hele mooi foto's een lust om naar te kijken.
Wat ik me afvroeg is wat voor scenery gebruik je.
Daar bedoel ik mee het groen tussen de sporen, zie riet staan en struikjes in donkergroen, heb dat nog nooit gezien maar vind het heel mooi.
Ga zeker zo door wacht met spanning op nog meer foto's
Groetjes Karolien
Hm nogal wat door elkaar.
Verschillende soorten gras van Heki (kort en lang), Foliage van Woodlands (donker en licht), struikjes van Anita decor, mooie dunne mosachtige struikjes van Busch, fleece matten (belaubung) van heki en Busch, lang gras weer van Woodlands, ballast grint van Busch, "bloemenmatten" van Heki. Hier en daar een beetje spetteren met bruine verf.. Waarschijnlijk nog wel iets vergeten ook.
Ik kwam op het idee om dit te doen toen ik een tijdje terug weer een half jaartje heb gewerkt en met de trein reisde van Delft naar Amsterdam. Verbaasde mij hoeveel onkruid er naast en tussen de rails groeide, kijk bijvoorbeeld maar eens tussen Amsterdam WTC en Duijvendrecht. In Delft groeide het onkruid bijna boven het perron uit, terwijl daar toch heel veel treinen per uur passeren. Uiteraard niet bij de pas opnieuw geprepareerde sporen. Ook op wat oudere "treinen"films zie je nogal waat groeien langs het spoor.