Goedenavond Modelspoor Vrinden,
Tom: Dank! Netjes werken zit in mijn genen en inderdaad, sommige foto's geven een onverwachts mooi beeld.
Wico: Lekker hé dat mooie groen. Daar wil ik wel wonen...
Henk: het is inderdaad een mooi plekje voor mijn CS2, staat niet in de weg en is enigszins weggewerkt. De verschillende graskleuren zijn er wel maar die zie je in het echt beter. Voor mij variatie genoeg het is tenslotte lekker zomers. Er komen vast nog bomen, struiken en onkruid bij. Dat zal wel met een plotse inval komen van: Dat moet dáár staan.
Ruud: less is more, dat klinkt erg goed en daar ga ik vaak ook voor. Toch komt er nog wel begroeiing bij maar natuurlijk wordt niet alles vol gepoot.
Hans (pinkf): Ja, vanuit jouw spoorbaanbeleving is het in BDS maar een saaie bedoening. Jij zou dat met liefde en veel inzet graag volplempen met kastelen, flats, fabrieken en andere bouwsels waar jij jouw hand op kan leggen. Net Nederland, bouw lekker het Westen vol en laat ons in het oosten maar lekker genieten van fris groen gras! Ieder zijn meug... Best leuk zulke verschillende belevingen van de hobby.
Hans (Hanzi): Ook op BDS komt er nog meer leven maar dat is pas nadat het landschap grotendeels klaar is. Dan komen er nog verschillende scènetjes om de meer "dagelijkse" taferelen het geheel te laten leven. Heb geduld maar ze komen ooit echt....
Mies: Geweldig dat ik jou zo kan laten genieten en heerlijk Zen het weekend in gaat!
Bert: Dank! Kun je al bijna gaan denken over een nieuwe baan bouwen in jouw nieuwe huis?
Martin: In Hoofdletters nog wel. Ik ga er bijna van blozen want ik pruts gewoon lekker op mijn eigen manier en ook ik wordt vaak blij verrast door het eindresultaat! (al gaat er ook veel fout)
Wim: Ook bedankt. Ga je Sinterklaas nog uitzwaaien als hij weer naar ons koude landje gaat?
Martin V: Gaaf. Zo hoor ik het graag, klinkt heel erg positief. Ik ga er gewoon van blozen!
Tony: Kalenderplaten. Ik heb er toevallig vanmiddag twee stuks opgestuurd. Nu maar afwachten of er één door de selectie komt!
Vandaag ben ik bezig geweest om de bovenleiding terug te plaatsen aan de masten. Die stonden al jaren niets te doen behalve in de weg staan. Daardoor zijn er een paar gesneuveld maar dat is weer opgelost. Ik heb de bovenleiding van een grijze tint voorzien om het glanzen wat te temperen. Het plaatsen vind ik een crime, niet mijn leukste klusje. Bij het oorspronkelijke bovenleidingdraden hangen ging het makkelijker en ook strakker maar het staat er weer. Eigenlijk valt het niet echt op maar toch is het meer af.
Wordt vervolgd!