Hallo modelspoorvrinden,
Details zijn altijd leuk, meestal staan ze op de achtergrond, spelen niet de hoofdrol maar als ze er niet zijn dan mis je "iets". Zo ook een hek om te voorkomen dat je zomaar van de weg kan rijden en meters lager terecht komt. Dat geldt dus ook voor verkeersborden, staan ze er niet dan mis je ze.
Klopt inderdaad: Bhf Güglingen ligt net niet in de bebouwde kom maar het scheelt niet veel. Net buiten beeld ligt ergens het genoemde dorp maar daar heb ik helaas niet genoeg ruimte voor om te laten zien. Jullie moeten het er maar bij denken.
Mijn hoofdtaak aan de bouw van mijn baan is nu het aanbrengen van groen: gras, struiken, onkruid en bomen. Dat wordt nog een "klusje" om het realistisch genoeg naar mijn zin/smaak te maken. Ik ga in ieder geval mijn best doen.
Ook wil ik ooit nog een aantal scenes aan de baan toevoegen om alles een beetje tot leven te laten komen. Onder andere natuurlijk bij de houtzagerij maar ook bij de reparatie firma "Langbein" voor agrarische toepassingen bij zijn werkplaats. In Bhf Güglingen moet er bij het laadperron nog "iets" komen, ik denk nu aan de aflevering van een tweetal nieuwe tractoren die ter plekke nog rijwaardig moeten worden gemaakt en ook bij de daar gelegen expeditie moet nog wat meer leven komen. Bij de Landhandel moet er natuurlijk ook meer gebeuren, er is altijd iets in de landbouw te doen in de regio en dat moet dus ook worden bevoorraad.
Kortom: dromen genoeg!