Citaat van: Trainspotter op donderdag 19 oktober 2023, 22:02:12Wow, 6* đ
Vrgr,
Wilko
Dat was mijn eerste indruk ook Wilko toen ik hem uit de doos haalde.
Citaat van: erik01 op donderdag 19 oktober 2023, 22:14:00Ha Michel,
Gefeliciteerd je met deze mooie set.
Daarnaast nog meer moois in aantocht. Zal duimen dat die uitbreiding wel goed past.
Succes met de uitbreiding van je baan.
Dank je wel voor je felicitatie Erik.
Ik hoop ook dat de uitbreidingset(s) goed door de keuring komen in Michelstadt want dan de Giruno heerlijk compleet rondjes rijden.
Straks wat hout halen en vast wat voorbereidingen treffen zodat ik met René de boel kan afmaken lees netjes afwerken.
Citaat van: Daan op vrijdag 20 oktober 2023, 06:41:43Hele fraaie wagons
Dat zijn het zeker Daan.
Citaat van: frank-103 op vrijdag 20 oktober 2023, 07:57:51Mooie sleep zo Michel en hopelijk zijn de andere uitbreidingssets voor je Giruno wel meteen goed!
Het is zeker een fraaie sleep (132 cm) met 6 van deze prachtige wagons achter elkaar Frank.
Dat hoop ik ook dat uitbreidingssets nummer 1 en 2 wel goed zijn en dat de nieuwe set nummer 3 ook goed zal zijn ik heb er alle vertrouwen in MĂ€rklin blijft toch een wereldmerk ook al gaat er wel eens wat fout.
Citaat van: Hans Biere op vrijdag 20 oktober 2023, 09:11:23Citaat van: h0_miessie op donderdag 19 oktober 2023, 21:45:57Gisteren kwam er een doos van mijn Duitse leverancier met daar in mijn 6 bestelde Roco wagons beladen met draadhaspels.
Prachtige wagens, Michel. En de Re 6/6 als trekkracht voor deze wagens zal zeer zeker niet misstaan. Wat mij betreft ook één van de mooiste en beste MÀrklin modellen van dit moment.
Heel veel plezier ervan!
Prachtig zijn ze zeker Hans een plezier om naar te kijken.
De Re 6/6 wordt er straks voor gezet en dan gaat de sleep naar zijn opstelplaats want dit weekend rij ik met de losse locs rond komen die ook weer eens aan rijden toe.
En ik heb het helemaal met je eens dat het één van de mooiste en beste model is maar zeker ook de uitstraling wat een robuustheid straalt er vanaf zoiets van hier ben ik en geniet maar lekker van mijn bewegingen op de baan.
Citaat van: Wico op vrijdag 20 oktober 2023, 09:33:30Heel mooie wagons
. En met zo een stoere Re 6/6 kunnen er nog makkelijk zes extra achter
. En goede uitbreidingsplannen want je hebt nooit genoeg Zwitsers materieel.
Groeten,
Wico
Dank je Wico.
Er zouden er zeker nog 6 achter kunnen maar helaas heeft mijn baantje niet van zulke lange sporen en parade baan als jouw prachtige baan anders waren die 6 er zeker bij gekomen.
Gisterenmiddag toen ik even een powernappie deed droomde ik wel dat deze prachtige wagons over jouw baan heen reden en dat zag er best goed uit al zeg ik het zelf.
En ja Zwitsers materiaal kan je nooit genoeg hebben dus de laatste uitbreiding wat ik nog kan doen aan opstelsporen is bijna een feit kan ik weer wat meer sporen vullen en de volgende sleep komt er alweer aan 6 grijze zelflossers van de SBB klein en kort sleepje maar wel een hele erg mooie sleepje.
Citaat van: brund55 op vrijdag 20 oktober 2023, 10:24:31Hoi Michel, mooie aanwinsten weer
Dank je wel Dick.
Ja ik ben er zeer maar dan ook zeer content mee.
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 20 oktober 2023, 10:38:32
Wagons zien er mooi gedetailleerd uit.
Wel apart dat plastiek draadhaspels kunnen roesten.
Dat zijn ze zeker Dirk-Jan een plezier om naar te kijken.
Oostenrijks plastiek wel.
Citaat van: wimpietje op vrijdag 20 oktober 2023, 12:25:30Waauw, prachtig Miche
Mooi verwoord Wim.
Citaat van: Trainhenk op vrijdag 20 oktober 2023, 19:13:15Hoi Michel,
Mooie wagons en zeker de lading.
Dat is weer eens wat anders dan de standaard lading.
Henk
Dank je wel Henk.
Ja deze wagons zijn zeker anders en het misstaat niet straks tussen de standaard ladingen denk ik een leuke afwisseling.
Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 20 oktober 2023, 21:03:01Dag Michel.
Je hebt weer prachtige karren gescoord, die tevens enorm fraai zijn beladen: een schitterende sleep van zes
Proficiat met deze aanwinsten!
Groeten,
Erik.
Dank je wel Erik voor je compliment omtrent de prachtige "karren".
Ikzelf vindt de lading geweldig toen ik ze zag bij mijn Duitse leverancier heb ik ze meteen gereserveerd in januari en ja in het echt zijn ze nog mooier als toen op het plaatje.
6 is het maximale wat er in het grootste deel van het stationsgebied kan rijden anders blokkeren ze de wisselstraat wat weer dan te koste gaat van het rijden met het mooie Zwitserse materiaal omdat dan de treinen op elkaar moeten wachten nu rijd alles lekker door.
Groet Michel