Bedankt heren voor het meedenken en het feliciteren met mijn diploma!
Gelukkig heb ik nu lang genoeg de tijd om met de baan aan de gang te gaan! Als het iemand leuk lijkt, mag hij / zij (ja er zijn ook vrouwelijke mensen die zich interesseren voor modelspoor!
) eens langskomen op afspraak om eens mee te kijken met mij.
Want 2 paar ogen , 2 paar handen en 2 paar hersenen weten, zien en kunnen altijd meer dan 1 paar, of niet?
Het is wel mooi dat ik het analoge bedrijf op jullie manieren betaalbaar kan houden. Dat scheelt mij in de portemonnee en stress van het digitaliseren en ombouwen van mijn spullen.
Gelukkig noem ik mijn baan niets voor niets ' een opstap voor later', want nu kan ik mooi oefenen met de technieken, het samenstellen van realistische zijlijn treinen en het oefenen met bouwen van scenery.
Wat wel een voordeel is van mijn kleine baan, is dat ik onmogelijk met 2 treinen op 1 spoor kan rijden, omdat ze dan om de zoveel tijd moeten stoppen, en het té chaotisch zal worden
Wat mijn wens is; is 2 treinen op de baan laten rijden en een derde te kunnen invoegen op het station en wat rangeerwerk op het station (= het omlopen van een loc)
En mijn wens voor het aankomende opstel terreintje is in ieder geval het opstellen van 2 treinen en kunnen omlopen met een loc. Ik heb nu (even grof uit mijn hoofd) 5 treinen rijden, misschien wordt dat in de nabije toekomst een 6e, omdat ik nog een (alvast) digitale stoomloc wil aanschaffen. (mijn BR17 van Roco is niet te digitaliseren / om te bouwen, dan zou ik complete nieuwe wielen er onder moeten zetten en dat vindt ik zonde)
Ik ga er vanuit genoeg informatie te hebben gegeven en dat jullie een antwoord hebben gekregen op jullie vragen / voorstellen
Gegroet!
The MaSt