Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Michelstadt } spontane line-up Märklin Store loc(s).

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re: Michelstadt } De Zürich---München loc is binnen gereden.
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Michelstadt } De Zürich---München loc is binnen gereden.
Citaat van: h0_miessie op donderdag 31 december 2020, 09:24:43
Citaat van: frank-103 op woensdag 30 december 2020, 10:24:26
Schitterende lok Michel! Horen hier speciale wagens achter of kunnen alle moderne intercity wagens?

Het is zeker een schitterende loc Frank vooral dat blauw maakt de loc zeer fraai.
Nee volgens mij hoeven er geen speciale wagons achter ik heb diverse wagons erachter zien hangen zoals Zwitserse post wagons maar hij is het meest bekend van de moderne IC wagons van de SBB .
Ik kijk vaak op Bahnbilder of ik vraag het aan mijn vriend Wico die is mijn Zwitsers materiaal Wiki. :P
Ik ga je hier even corrigeren op mierenneuker niveau. Als je met deze lok de diensten maar Lindau na gaat doen, waar ze voornamelijk hebben gereden, dan mag niet zomaar iedere IC wagon erachter. De rijtuigen die naar München reden hebben een aangepaste luchtinlaat, zodat er achter de diesels geen uitlaatgassen naar binnen gezogen werden. ;)
Re: Michelstadt } De Zürich---München loc is binnen gereden.
Weet je dan ook welke rijtuigen dat precies zijn?  :)
Lieftste rijtuigen van Marklin, want Michel heeft nog bedenkingen tegen Roco etc.   ;)
Re: Michelstadt } De Zürich---München loc is binnen gereden.
Citaat van: RMW op zondag 03 januari 2021, 17:10:35
Beste Michel,
De beste wensen voor 2021!
Wat een prachtige loc heb je binnengekregen. Ik heb zelf de Re 420 in LION-kleurstelling op mijn verlanglijst staan (art. 37304).
M.v.g.
Maikel (RMW)

Dank je wel voor de beste wensen groet. :thumbup:
Uiteraard ook voor jouw en het gezin de allerbeste wensen voor 2021.
Hij is zeker mooi een schitterende aanwinst op de baan met zijn mooie blauwe uiterlijk.
De 37304 is zeer mooi en staat hier ook hoog op de verlanglijst om te gaan rijden met mijn bestelde blauwe SBB dubbeldekkers trouwens er staat heel veel hoog op de verlanglijst. ;)

Citaat van: Laurent op zondag 03 januari 2021, 20:03:46
Citaat van: h0_miessie op donderdag 31 december 2020, 09:24:43
Citaat van: frank-103 op woensdag 30 december 2020, 10:24:26
Schitterende lok Michel! Horen hier speciale wagens achter of kunnen alle moderne intercity wagens?

Het is zeker een schitterende loc Frank vooral dat blauw maakt de loc zeer fraai.
Nee volgens mij hoeven er geen speciale wagons achter ik heb diverse wagons erachter zien hangen zoals Zwitserse post wagons maar hij is het meest bekend van de moderne IC wagons van de SBB .
Ik kijk vaak op Bahnbilder of ik vraag het aan mijn vriend Wico die is mijn Zwitsers materiaal Wiki. :P
Ik ga je hier even corrigeren op mierenneuker niveau. Als je met deze lok de diensten maar Lindau na gaat doen, waar ze voornamelijk hebben gereden, dan mag niet zomaar iedere IC wagon erachter. De rijtuigen die naar München reden hebben een aangepaste luchtinlaat, zodat er achter de diesels geen uitlaatgassen naar binnen gezogen werden. ;)

Laurent heel erg bedankt voor je uitleg omtrent de IC rijtuigen met hun speciale aangepaste luchtinlaat systeem voor als ze achter diesel rijden maar gelukkig is de blauwe een e-loc dus hoef ik mij om de specials IC rijtuigen geen zorgen te maken. ;)
Uiteraard ben ik wel benieuwd welke fabrikant deze aangepaste wagons heeft uitgegeven.

Citaat van: frank-103 op zondag 03 januari 2021, 20:24:56
Weet je dan ook welke rijtuigen dat precies zijn?  :)
Lieftste rijtuigen van Marklin, want Michel heeft nog bedenkingen tegen Roco etc.   ;)

Goede vraag Frank die heb ik ook gesteld aan Laurent welke fabrikant ze heeft uitgegeven.
Ik heb hier diverse merken rijden zeker ook Roco waar ik er meerdere wagons van het rijden maar ook Liliput NME en zelf een Piko tankwagonnetje rijden hier vrolijk rond in Michelstadt maar Märklin heeft zeker de voorkeur hier. :)

Groet Michel
Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Gister in de namiddag stond DHL met een pakketje uit Duitsland voor de deur met daarin de eerste aanwinsten van 2021 de door mij bestelde blauwe SBB dubbeldekkers.
Helaas heeft Märklin nog niet de stuurstandwagon uitgeleverd dus nog even wachten totdat die ook kan binnen rijden.

De wagons zien er goed uit in deze prachtige blauwe kleur en vooral leuk omdat ik deze in het echt heb zien rijden in Zwitserland weer een leuke herinnering als ik ze langs zie komen op de baan.
De dubbeldekkers zullen voorlopig totdat de stuurstandwagon er is getrokken worden door een rode Re 460 en als de sleep compleet is zal de Re 460 de combinatie gaan duwen zodat de stuurstandwagon waar natuurlijk een machinist in wordt geplaats als eerst het station binnen komt rijden.

Nu maar hopen dat Märklin de stuurstandwagon snel uitlevert.

Groet Michel
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Leuk die aanwinsten Michel, zeker als daar herinneringen aan Zwitserse vakantie aanhangen.
Met de stuurstandwagen op kop wordt dat een blikvanger in Michelstadt.

Luc
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Hoi Michel, mooie aanwinsten :thumbup: en zo meer blauw op de baan ;)

Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Michel, mooie aanwinsten weer, gefeliciteerd ermee. Heel veel plezier ervan!! En dat de stuurstand maar gauw mag komen...
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Hallo Michel,

Je toont al weer snel mooie aanwinsten, en nog even geduld voor de stuurstand rijtuig. :P

M.vr.gr. Erwin
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Da's niet verkeerd, Mies !
Die dubbeldekkers vind ik eigenlijk allemaal wel mooi om te zien  :favorite:
De nog ontbrekende stuurstandwagen is de afmaker om naar uit te kijken. Altijd fijn, om iets achter de hand te hebben om naar uit te kijken  :P

Grtz Tony
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
 :o) Pppfff.... nu pas? Het jaar is al 14 dagen oud en nu pas nieuwe aanwinsten. :D
Maar efkes serieus, dat zijn hele mooie dubbele dekkers, leuk voor het Zwitserleven Gevoel. :thumbup: O:-D

Dirk-Jan
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
-MICHEL,
Beter laat dan nooit! Wat een geweldig mooie set wagons achter die 460. Dat wordt flink genieten vanachter de "directie-stoel" bij jouw treintafel. Jij weet wel wat je bestelt bij vriend "M". Ook dat andere treinwagon zal er zeker aankomen. Ja, er is vraag naar! Dus dat wordt weer wachten op de DHL, die alles komt afleveren bij jouw voordeur. Dus wordt het wel tijd om de chauffeur van koffie te voorzien, zoals het een gewoonte is geworden; dat wordt door DHL onthouden, hoor! Maar nu wacht er natuurlijk nog veel meer werk. Zijn ze voorzien van verlichting? Komen er nog passagiers in? Ja, ja, dat gaat nog een flinke 'inlegpuzzel' worden. Maar als dat nu éénmaal voorbij rijdt, dan wordt het driedubbel genieten!! Echt een mooie kleurencombinatie; goede keuze!
Veel suk6 ermee en over dat treinplezier zullen we het maar niet hebben.
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Hallo Michel,
Gefeliciteerd met je jongste aanwinsten.
Zijn mooi, maar voordat de stuurstand er is zullen ze vast al wat km gereden hebben.
Groet,
Erik

Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Mooi, Michel.

Ik vind die Zwitserse rijtuigen altijd al erg mooi. Zowel qua vormgeving als qua kleur. Maar deze stelen wel de show  :P :P.

Veel plezier,
Groet,
Roel
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Citaat van: frank-103 op zondag 03 januari 2021, 20:24:56
Weet je dan ook welke rijtuigen dat precies zijn?  :)
Lieftste rijtuigen van Marklin, want Michel heeft nog bedenkingen tegen Roco etc.   ;)
Zijn er nog niet van Märklin, bij LSM zijn ze aangekondigd geloof ik.
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Hoi Michel,

Altijd lekker hoor extra Zwitsers materieel op de baan. En deze zien er wel heel goed uit :thumbup:. En dan nog de stuurstand in het vooruitzicht om het helemaal af te maken :P.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst. Zijn prachtige rijtuigen in voorbeeld en model.
Heel veel plezier ermee in Michelstadt!
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Citaat van: lucdiels op donderdag 14 januari 2021, 09:31:02
Leuk die aanwinsten Michel, zeker als daar herinneringen aan Zwitserse vakantie aanhangen.
Met de stuurstandwagen op kop wordt dat een blikvanger in Michelstadt.
Luc

Het zijn zeker leuke herinneringen Luc die nu vaker naar boven komen als ik deze prachtige dubbeldekkers zie rijden over de baan.
Ja hopelijk komt de stuurstandwagon snel zodat de sleep compleet is.

Citaat van: Eric-Paul op donderdag 14 januari 2021, 09:31:19
Hoi Michel, mooie aanwinsten :thumbup: en zo meer blauw op de baan ;)
Dank je Eric-Paul. :thumbup:
Ja dat geeft de preisertjes een goed gevoel meer blauw op de rails dan weten ze zeker dat ze een (zit)plekje hebben van en naar het werk. ;)

Citaat van: Hans Biere op donderdag 14 januari 2021, 09:31:21
Michel, mooie aanwinsten weer, gefeliciteerd ermee. Heel veel plezier ervan!! En dat de stuurstand maar gauw mag komen...

Dank voor je felicitatie Hans. :thumbup:
Met het plezier komt het helemaal goed hoor. :P
Dat hoop ik ook Hans dat hij snel uitgeleverd gaat worden.

Citaat van: ikke650 op donderdag 14 januari 2021, 09:34:24
Hallo Michel,
Je toont al weer snel mooie aanwinsten, en nog even geduld voor de stuurstand rijtuig. :P
M.vr.gr. Erwin

Ik moest er even op wachten maar daar zijn ze dan eindelijk en ik ben er zeer zeer blij meer Erwin.
Geduld is een schone zaak maar ook een ongduldige. ;)

Citaat van: Tony op donderdag 14 januari 2021, 09:40:03
Da's niet verkeerd, Mies !
Die dubbeldekkers vind ik eigenlijk allemaal wel mooi om te zien  :favorite:
De nog ontbrekende stuurstandwagen is de afmaker om naar uit te kijken. Altijd fijn, om iets achter de hand te hebben om naar uit te kijken  :P
Grtz Tony

Zeker niet verkeerd toch Tony.
Klopt het heeft altijd iets aparts mijn DB dubbeldekkers met standaard verlichting is ook nog steeds een sleep waar ik naar moet kijken als hij op de bovenbaan aankomt rijden. :P
Inderdaad weer om wat naar uit te kijken naar de komst van de stuurstandwagon net als mijn nog enigste bestelde loc die nog in het verschiet zit dan houd het voorlopig even op gelukkig komt Märklin straks met de nieuwigheden dus wie weet wordt het lijstje toch wat langer. ;)

Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 14 januari 2021, 10:06:15
:o) Pppfff.... nu pas? Het jaar is al 14 dagen oud en nu pas nieuwe aanwinsten. :D
Maar efkes serieus, dat zijn hele mooie dubbele dekkers, leuk voor het Zwitserleven Gevoel. :thumbup: O:-D
Dirk-Jan

Ja Dirk-Jan nu pas. :D
Met het Zwitserleven gevoel zit het wel goed hoor met deze prachtige blauwe dubbeldekkers. :favorite:

Citaat van: GWS op donderdag 14 januari 2021, 10:55:27
-MICHEL,
Beter laat dan nooit! Wat een geweldig mooie set wagons achter die 460. Dat wordt flink genieten vanachter de "directie-stoel" bij jouw treintafel. Jij weet wel wat je bestelt bij vriend "M". Ook dat andere treinwagon zal er zeker aankomen. Ja, er is vraag naar! Dus dat wordt weer wachten op de DHL, die alles komt afleveren bij jouw voordeur. Dus wordt het wel tijd om de chauffeur van koffie te voorzien, zoals het een gewoonte is geworden; dat wordt door DHL onthouden, hoor! Maar nu wacht er natuurlijk nog veel meer werk. Zijn ze voorzien van verlichting? Komen er nog passagiers in? Ja, ja, dat gaat nog een flinke 'inlegpuzzel' worden. Maar als dat nu éénmaal voorbij rijdt, dan wordt het driedubbel genieten!! Echt een mooie kleurencombinatie; goede keuze!
Veel suk6 ermee en over dat treinplezier zullen we het maar niet hebben.

Het is zeker genieten Gerard vanuit mijn commandocentrum. :P
Of Märklin mijn vriend is weet ik niet hoor maar weet wel dat ze goede spullen verkopen waar ik dik tevreden mee ben met die kwaliteit.
Helaas was dit niet onze vaste DHL chauffeur die normaal in de buurt rond rijd en zijn eerste indruk was niet al te best dus die koffie blijf lekker in de pot zitten Gerard.
Nee de rijtuigen zijn niet voorzien van verlichting maar dat gaat er zeker wel eens in komen wanneer weet ik nog niet de tijd zal het leren wel komt er een machinist in vindt ik toch wat leuker staan zeker als de stuurstandwagon het station in komt rijden.
Preisertjes komen pas heel veel later als ze er überhaupt in komen want deze prachtige dubbeldekkers verdienen wel mooie preisertjes en geen Chinezen preisertjes wat toch stukken minder leuker is om naar te kijken.

Citaat van: erik01 op donderdag 14 januari 2021, 10:59:51
Hallo Michel,
Gefeliciteerd met je jongste aanwinsten.
Zijn mooi, maar voordat de stuurstand er is zullen ze vast al wat km gereden hebben.
Groet,
Erik
Dank je wel Erik. :thumbup:
Ze hebben al de nodige rondjes gereden gisteren door het spiraal en schaduwstation en op de bovenbaan dat zal voorlopig ook zo blijven iedere nieuwe aanwinst rijd de eerste tijd erg veel zodat ik er heerlijk van kan genieten. :P

Citaat van: RoelMarklin op donderdag 14 januari 2021, 11:23:41
Mooi, Michel.
Ik vind die Zwitserse rijtuigen altijd al erg mooi. Zowel qua vormgeving als qua kleur. Maar deze stelen wel de show  :P :P.
Veel plezier,
Groet,
Roel

Ik ben het helemaal met je eens Roel wat betreft de Zwitserse rijtuigen.
Zeker in deze kleuren combinatie die ik persoonlijk erg fraai vindt.
Deze stelen zeker de show Roel als ze naast een andere passagierstrein staan in het station. :)

Citaat van: Laurent op donderdag 14 januari 2021, 12:38:25
Citaat van: frank-103 op zondag 03 januari 2021, 20:24:56
Weet je dan ook welke rijtuigen dat precies zijn?  :)
Lieftste rijtuigen van Marklin, want Michel heeft nog bedenkingen tegen Roco etc.   ;)
Zijn er nog niet van Märklin, bij LSM zijn ze aangekondigd geloof ik.

Oke dank je wel voor je antwoord Laurent is zal een kijken bij LSM en wie weet brengt Märklin ze ook wel gauw uit.

Citaat van: Wico op donderdag 14 januari 2021, 12:44:44
Hoi Michel,
Altijd lekker hoor extra Zwitsers materieel op de baan. En deze zien er wel heel goed uit :thumbup:. En dan nog de stuurstand in het vooruitzicht om het helemaal af te maken :P.
Groeten,
Wico

Het is altijd leuk om weer een deel van het inmiddels al tweede schaduwstation met Zwitsers materiaal te vullen nog even en het niet Zwitserse materiaal moet van de baan af. ;)
Gelukkig hebben René en ik nog wat gevonden waar we de schaduwstation kunnen uitbreiden met een stuk of 8 lange opstelsporen kan het niet Zwitsers materiaal daar heen verhuizen indien nodig. :)
Ze zien er heel goed uit en zijn echt een blikvanger op de baan waar ze ook rijden.
En nu wachten op de stuurstandwagon maar dat gaat zeker goed komen Märklin zal zijn best doen om deze sleep zo snel mogelijk compleet rond te laten rijden hier. :P

Citaat van: marcel op donderdag 14 januari 2021, 21:25:26
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst. Zijn prachtige rijtuigen in voorbeeld en model.
Heel veel plezier ermee in Michelstadt!

Dank je wel Marcel. :thumbup:
Ze zijn zeker prachtig inderdaad zowel in het echt al model. :)
Dank je met het plezier komt het helemaal goed hoor iedere keer weer als ze langskomen rijden. :P


Verder heb een foto gemaakt van de combinatie zoals hij nu rijd in Michelstadt en even een kort filmpje gemaakt van de nieuwe dubbeldekkers.

Groet Michel


Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Fraaie wagens Michel!

Toch heb ik het idee dat de locs van de serie Re 4/4II (nu: 420/421) meer overeen met het voorbeeld zijn.
Maar dat is detail zeuren, ik heb ondertussen geen enkele DPZ of Re 4/4II in de juiste kleur (heb alleen de CARGO)  :P

Ter inspiratie van een samenstelling doe ik er onderstaande link bij (voor mij zeer informatieve site):
http://www.reisezuege.ch/index.php?action=5&znummer=4843

Groeten,
Jelmer
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
-MICHEL,
Leuk om direct zo'n filmpje erbij te plaatsen. Alleen duurt het niet lang! Dat vraagt om nog veel meer, maar gezien al jouw werkjes op de 'baan' zal het nog best wel eventjes duren. Maar ook wij hebben geduld. Dan wachten wij met jou gezamenlijk op de komst van de stuurstandwagen, welke zeer zeker deel gaat uitmaken van deze hele mooie en prachtige combinatie. Het "GENIETEN" is al gestart en duuuuuuuurt nog heel erg lang!
Veel rij- en kijkplezier!
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
 @citaat @citaat

Het zijn zeker fraai wagens Jelmer vooral de kleurencombinatie is erg mooi.
Wat betreft de Re 4/4II heb je helemaal gelijk zo zaten de dubbeldekkers ook in de startset 29487 met deze loc erin maar aangezien ik deze loc niet bezit heb ik er de rode Re 460 ervoor gezet komt in ieder geval het grote SBB embleem overeen wat beide locs hebben op de zijkanten. :P
En bedankt voor het plaatsen van de interessante link die uiteraard meteen opgeslagen is.

@citaat

Helaas doe ik op dit moment niks aan de baan Gerard alleen maar lekker veel rijden en wat loc onderhoud.
Voor werkjes heb ik geen tijd en eerlijk gezegd heb ik er ook geen zin in het rijden vindt ik veel leuker op dit moment heerlijk ontspannen kijken naar de treinen die langs komen rijden.
Het wachten is inderdaad op de stuurstandwagen we wachten rustig af wanneer ik bericht krijg dat hij uitgeleverd gaat worden.
Dank je wel met het rij- en kijkplezier komt het zeker goed hoor. :)


Groet Michel
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Hallo Mies,

Dat is een heel mooie stam rijtuigen! :thumbup: Zeker als er ook nog een stuurstandwagen achter komt te hangen. Je hebt groot gelijk: lekker genieten van het rijden. Zelf zit ik op dit moment in dezelfde fase.....

Nu maar goed sparen om al deze rijtuigen van passagiers te voorzien; dat is een behoorlijke investering! >:-D

Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Ik vind de rode Re 460 heel erg mooi bij de stam passen, Mies  ;)
Dat rood komt mooi terug in de deuren van de rijtuigen en de loc zelf is een scheetje  O:-D
Staat hier al jaren in deze outfit op het wenslijstje ( analoog/delta en mits voor een zacht prijsje )

Grtz Tony
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
 @citaat @citaat

Ik ben zeer verheugd als deze prachtige dubbeldekkers lang komen rijden Marcel met hun prachtige kleuren combinatie.
Lekker hé deze rij-fase waar het alleen maar genieten is van het rijdende materiaal althans dat is mijn mening.
Zit wel soms te denken als ik nu dit of dat zo doe maar het komt totaal niet uit mijn handen ach zal ooit wel eens komen maar voorlopig houd ik het bij het rijden en ga ik zo weer bij een loc onderhoud doen want die begon aardig te kraken en te piepen. ;)


@citaat

Helemaal met je eens Tony dat de loc een scheetje is en dat hij een goede combinatie vormt met de dubbeldekkers.
Hopelijk kan je ooit eens één vinden Tony dan zal hij zich snel thuis voelen op één van je prachtige banen.


Groet Michel
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Hallo Mies,

Zo gaat het mij op dit moment ook, ik wil en moet nog heel veel maar kom nergens mee aan de slag. Maar dat geeft niet want uiteindelijk bouwen we om te genieten van het rijden! :P

Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
Hey Mies,

Die loc en de dubbeldekkerwagens zien er uit om van te smullen.  Dat Zwitsers rollend materieel is altijd een streling voor het oog.
Re: Michelstadt } De eerste aanwinsten van 2021 zijn binnen.
 @citaat @citaat

Inderdaad Marcel we genieten van het rijden de één wat meer dan de andere want verschil moet er zijn.
En dat je een (tijdelijke) writer's block heb is helemaal niet erg lekker genieten van het rijden met je prachtige materiaal en langzaam komen de ideeën en motivatie om weer wat aan de scenery te doen terug dat weet ik zeker.
Want door het rijden zie je bepaalde dingen weer vanuit een andere hoek en dat geeft weer nieuw inzicht. :)


@citaat

Leuk om te lezen Ivan dat je smult van deze prachtige combinatie. :)
Ik had het niet beter kunnen verwoorden zoals jij het zo mooi beschrijft "een streling voor het oog". :thumbup:



Zelf heb ik gisteren weer aan twee locs onderhoud gedaan omdat ze aardig wat uurtjes gereden hadden leuke werk terwijl alles lekker doorrijd om mij heen.
Vandaag staat er één op het programma waar wat Trix vet ingedaan moet worden dan kijk ik meteen alles na slipbandjes slepertje wordt schoongemaakt enz.


Groet Michel
Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Omdat ik door de lock-down verplicht thuis zit vermaak ik mij iedere dag een paar uurtjes op zolder.
In de ochtend rij ik even met het niet Zwitserse materiaal omdat het anders niet aan rijden toe komt omdat ik graag met Zwitsers materiaal rij.
Jullie raden het al en in de middag rij ik met mijn Zwitsers materiaal wat ondertussen al de nodige uren gereden heeft.

En gisterenmiddag voor het rijden bedacht ik misschien wel leuk om een filmpje te maken hoe het onderste schaduwstation leeg gereden worden en dat na verloop van tijd (7,51) de eerste loc weer beneden aankomt in het schaduwstation.

Zoals jullie weten heb ik 3 schaduwstations onder mijn baan het bovenste schaduwstation daar staat mijn niet Zwitserse materiaal Zweed Duits Nederland Oostenrijk
Op het middelste schaduwstation staan 2 lange sporen met Zwitsers materiaal en 2 lange sporen met niet Zwitsers materiaal.
En op het onderste schaduwstation staat alleen maar Zwitsers materiaal.

Op alle etages houd ik een spoor (spoor 4) vrij van de 7 sporen zodat als ik met andere schaduwstations ga rijden ze over heen kunnen en door kunnen rijden zonder oponthoud.

Dus bij deze een lekkere lang film van het uit en in rijden van het onderste schaduwstation.
Veel kijkplezier toegewenst.

Groet Michel


Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Met dat plezier zat het wel goed Michel  :thumbup:
Fijn rijplezier zo te zien.

Bij mij doet het kriebelen om ook weer verder te werken aan mijn klimspiraal en zo de schaduwstations te kunnen leegrijden.

Groet, Arjan
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Mooi hoor, een genot om er naar te kijken.
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2013

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
-MICHEL,
Wat een 'lumineus' idee, om zoiets aan ons te vertonen! Nu begrijpen we dat jij altijd in jouw treinkamer aan het 'spelen' bent. Eveneens dat jij een lange tijd aldaar verblijft. Want voordat alle onderstations geheel leeg zijn en alles van plaats is verwisseld, dan bent je een flinke tijd 'zoet'! Het is in één woord echt geweldig, wat jij in die paar jaar hebt weten te fabriceren. Gelukkig maar dat jouw computersysteem jou een beetje behulpzaam is. Dank voor jouw 'onderblik van deze gebeurtenis! Mooi gedaan. En wat een flink aantal 'spullen' is er al in jouw bezit. Diep onder de indruk, hoor!
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Mooi, mooi, mooi.

Maar ik voel mij ook een beetje genept ... hoezo leegrijden??  :D :D

Maar het vele (soms erg bekende) materieel wat voorbij komt maakt natuurlijk alles goed  :thumbup: :thumbup:
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Hoi Michel,

Hoe fijn is dat om al dat mooie Zwitserse materieel voorbij te zien komen. Dat kwartiertje ontspanning kon ik goed gebruiken :thumbup:. Het lijkt wel of er geen eind komt aan al dat diverse materieel, het één nog mooier dan het ander. En lekker divers met personen en goederen vervoer uit diverse tijdperken. Lekker hoor :P.  Dat schreeuwt om nog een filmpje met al dat materieel bovengronds in het volle daglicht :D.

Groeten,
Wico
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Mooi Michel.

Sommige locs hebben van die knipperende lichten. Is dat iets dat komt door de filmopname of heeft het een andere betekenis?

Groet,
Roel
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Nou daar rijdt wel wat voorbij zeg! Petje af hoor Michel  :thumbup: Dat is genieten  :)
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Daar rijdt zeker mooi spul :)
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Hoi Michel,

Je hebt een hele collectie bij elkaar verzameld in de loop van de tijd.
Een genot om naar te kijken, gaat in een snel tempo trouwens achter elkaar door.
Mis alleen nog een paar Zwitserse vrachtwagen voor op de RoLa. Daar is nog plek voor..
Jij komt zo de Loc down wel door.
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Prachtig materiaal komt daar voorbij Michel.  Mooie combinaties ook.  Heerlijk rustgevend om naar te kijken.  :thumbup:

Grtz, Tim
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Dat lijkt wel magie, Mies  :O

Ik neem aan, dat dat allemaal zo door jou geprogrammeerd is en dat jij met een drankje en hapje in je handen zit te kijken wat er boven allemaal voorbij komt  ;)
Of stuur je ook nog bij ?
Hoe dan ook, knap voor elkaar  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Wat een heerlijk filmpje, ik heb het helemaal uitgekeken  :)
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
 @citaat
Precies, helemaal uitgekeken, maar er nog zeker niet op uitgekeken  :thumbup: :thumbup:
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Citaat van: ArjanBosman op donderdag 21 januari 2021, 15:19:44
Met dat plezier zat het wel goed Michel  :thumbup:
Fijn rijplezier zo te zien.
Bij mij doet het kriebelen om ook weer verder te werken aan mijn klimspiraal en zo de schaduwstations te kunnen leegrijden.
Groet, Arjan

Leuk om te lezen Arjan dat je de film met plezier heb bekeken. :)
Het rijd zeer fijn hier in Michelstadt elke keer als ik rij rijd het fijn en mooi rond de hele tijd en komen de loc goed aan hun kilometertjes.
Ik zag het begin al in je topic van je spiraal met de rails op de grond misschien helpt dit filmpje om snel verder te gaan aan je mooie plannen.
Ik kijk er in ieder geval naar uit naar je vorderingen. :P

Citaat van: iTom op donderdag 21 januari 2021, 15:23:40
Mooi hoor, een genot om er naar te kijken.

Dank je Tom voor je mooie berichtje ik ga er helemaal van blozen. :oops:

Citaat van: GWS op donderdag 21 januari 2021, 15:34:27
-MICHEL,
Wat een 'lumineus' idee, om zoiets aan ons te vertonen! Nu begrijpen we dat jij altijd in jouw treinkamer aan het 'spelen' bent. Eveneens dat jij een lange tijd aldaar verblijft. Want voordat alle onderstations geheel leeg zijn en alles van plaats is verwisseld, dan bent je een flinke tijd 'zoet'! Het is in één woord echt geweldig, wat jij in die paar jaar hebt weten te fabriceren. Gelukkig maar dat jouw computersysteem jou een beetje behulpzaam is. Dank voor jouw 'onderblik van deze gebeurtenis! Mooi gedaan. En wat een flink aantal 'spullen' is er al in jouw bezit. Diep onder de indruk, hoor!

Ach ik wilde iedereen mee laten genieten met het opstarten van een rijdag in dit geval rijmiddag want is blijft een genot Gerard om de treinen waar dan ook te zien rijden in dit geval uit het onderste schaduwstation.
Gelukkig heb ik hulp gehad van vele vrienden die mij op afstand via de telefoon en bij mij vele weken langs zijn geweest om mij te helpen om het zo mooi te laten rijden met koploper.
Zij zullen later dit jaar in het zonnetje worden gezet als ik iets speciaals heb bereikt in michelstadt.
De verzameling groeit natuurlijk niet zo snel als ik zou willen maar geduld is een schone zaak en het genieten als er weer iets wordt bezorgd of gekocht is nu zeer groot want het moet geen gewoonte worden natuurlijk. 

Citaat van: Eric-Paul op donderdag 21 januari 2021, 15:40:31
Mooi, mooi, mooi.
Maar ik voel mij ook een beetje genept ... hoezo leegrijden??  :D :D
Maar het vele (soms erg bekende) materieel wat voorbij komt maakt natuurlijk alles goed  :thumbup: :thumbup:

Dank je voor je compliment dat je het mooi vond Eric-Paul. :thumbup:
En sorry voor de misleiding zal het de volgende keer boven stil zetten zodat hij helemaal leeggereden wordt of een grotere baan bouwen dat ze nog langer onderweg zijn om terug te komen. :D
Ja dat herkenbare spul rijd heerlijk in de rondte hier hoor die hebben zich goed aangepast aan de dienstregeling. ;)

Citaat van: Wico op donderdag 21 januari 2021, 17:28:33
Hoi Michel,
Hoe fijn is dat om al dat mooie Zwitserse materieel voorbij te zien komen. Dat kwartiertje ontspanning kon ik goed gebruiken :thumbup:. Het lijkt wel of er geen eind komt aan al dat diverse materieel, het één nog mooier dan het ander. En lekker divers met personen en goederen vervoer uit diverse tijdperken. Lekker hoor :P.  Dat schreeuwt om nog een filmpje met al dat materieel bovengronds in het volle daglicht :D.
Groeten,
Wico
Zelf geniet ik nog steeds van het Zwitsers materiaal iedere dag Wico het is een lust voor het oog om de vele verschillende treinen langs te zien komen. :)
Blij dat ik je een kwartiertje ontspanning kon geven door deze film dus ik schrijf graag gedaan.
Ja de variatie tussen goederen en passagiers treinen is goed verdeeld hoor hier in Michelstadt.
Ik zal eens een leuke locatie uitzoeken voor de camera op de bovenbaan zodat het Zwitsers materiaal nog meer bewonderd kan worden. :P

Citaat van: RoelMarklin op donderdag 21 januari 2021, 17:30:57
Mooi Michel.
Sommige locs hebben van die knipperende lichten. Is dat iets dat komt door de filmopname of heeft het een andere betekenis?
Groet,
Roel

Dank je Roel leuk om te lezen dat je het mooi vond. :)
Ik denk dat dat door de opnamen komt want ze hebben het namelijk niet als ze stil staan of rijden.
Ik zag het zeg ook toen ik de film op de laptop zag en ben het meteen gaan controleren maar gelukkig niks aan de hand met de locs.

Citaat van: wimpietje op donderdag 21 januari 2021, 17:56:28
Nou daar rijdt wel wat voorbij zeg! Petje af hoor Michel  :thumbup: Dat is genieten  :)

Erg leuk om te lezen dat je genoten hebt Wim. :) :thumbup:
Ja het Zwitser materiaal begint nu meer te worden als het niet Zwitserse en dat doet mijn zeer veel vreugd al ga ik straks wel weer een paar uurtjes rijden met het niet Zwitserse materiaal.

Citaat van: Vince op donderdag 21 januari 2021, 18:01:25
Daar rijdt zeker mooi spul :)

Dank je wel voor je compliment Vincent voor het getoonde materiaal. :) :thumbup:

Citaat van: marcel op donderdag 21 januari 2021, 19:15:41
Hoi Michel,
Je hebt een hele collectie bij elkaar verzameld in de loop van de tijd.
Een genot om naar te kijken, gaat in een snel tempo trouwens achter elkaar door.
Mis alleen nog een paar Zwitserse vrachtwagen voor op de RoLa. Daar is nog plek voor..
Jij komt zo de Loc down wel door.
Het verzamelen van dit schitterende materiaal heeft even geduurd maar dan heb je ook wel wat Marcel. :P
Leuk om te lezen dat je genoten hebt en ja het rijd lekker door als er een blok vrij komt naar boven toe.
Toen ik een paar keer met vrienden in Basel was zagen we ook rollende landenstrasse treinen waar soms wat lege plekken waren te zien dus dat heb ik met mijn twee rollende landestrasse ook gedaan vandaar de lege plekken.
Ik kom zeker de loc(k)-down door op deze manier. :D

Citaat van: Timdh op donderdag 21 januari 2021, 19:30:46
Prachtig materiaal komt daar voorbij Michel.  Mooie combinaties ook.  Heerlijk rustgevend om naar te kijken.  :thumbup:
Grtz, Tim

Dank je wel voor je compliment Tim dat er prachtig materiaal voorbij komt rijden. :thumbup:
Ja meestal bekijk ik wat leuk bij elkaar past wat zeg maar lekker smoeld en dan laat ik deze combinaties ook zo rijden en wordt er niet meer veranderd zolang ik er nog steeds van geniet blijven de meeste zo rijden.
Goed om te lezen dat mijn rustmomentjes door het beeldscherm heen komt om jouw en ik hoop meerdere forum leden te laten meegenieten / rustmomentjes te hebben. :)

Citaat van: Tony op donderdag 21 januari 2021, 22:47:19
Dat lijkt wel magie, Mies  :O
Ik neem aan, dat dat allemaal zo door jou geprogrammeerd is en dat jij met een drankje en hapje in je handen zit te kijken wat er boven allemaal voorbij komt  ;)
Of stuur je ook nog bij ?
Hoe dan ook, knap voor elkaar  :thumbup:
Grtz Tony

Het si ook magie Tony dat automatisch rijden. :P
Meestal zit ik inderdaad in mijn stoel met een muziekje aan op vrijdag altijd Slam met de mixmarathon en de rest van de dagen Spotify of lekker muziek van ennio morricone.
Maar toen ik het filmpje maakte zat ik in het spiraal te genieten van de omhoog en later omlaag rijdende treinen.
Ik heb tijdens dit filmpje niks bijgestuurd kom niet eens bij de pc komen dus alles deed koploper voor mij. :P

Citaat van: Barry1972 op vrijdag 22 januari 2021, 00:03:17
Wat een heerlijk filmpje, ik heb het helemaal uitgekeken  :)
Een mooier compliment kan ik niet krijgen Barry. :P :oops:

Citaat van: Eric-Paul op vrijdag 22 januari 2021, 07:47:57
@citaat
Precies, helemaal uitgekeken, maar er nog zeker niet op uitgekeken  :thumbup: :thumbup:

Ook jij bedankt voor je compliment Eric-Paul dat je de film helemaal heb uitgekeken. :P :thumbup:
En ja ik ben ook nog steeds niet uitgekeken hoor.

Groet Michel
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Ha die Michel.
Wat een prachtig gezicht om al dat fraaie materieel voorbij te zien komen! :thumbup:
Gelukkig zijn er ook "positieve" gevolgen van die ellendige Corona lockdown en kunnen wij lekker mee genieten.

Je mag gerust ook je andere schaduwstations op deze manier leegrijden.

Veel plezier en succes met rijden, bouwen en..... filmen! :D

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Hallo Michel

wat een festijn aan rollend materiaal. Dat is genieten.
Ook de automatisatie schijnt goed te verlopen. De treinen volgen elkaar keurig op.
Doet mij dromen naar het vervolg, een parade in Michelstadt.

Luc
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Hey Michel,

Ook ik heb heerlijk genoten van je treinen film.
Wat rijd het allemaal mooi en rustig op volgorde. Een genot om naar te kijken.
Maar even een vraagje, komen de treinen altijd terug op zijn eigen plaats als ze terug in het schaduwstation aankomen. Hiermee bedoel ik, komen ze telkens in hetzelfde blok terug op het einde van hun route?
Want dat is iets wat ik in mijn schaduwstation wil gaan bereiken.
Dat iedere trein zijn vaste opstelplaats krijgt in het schaduwstation.

Grts Freddy
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Hallo Mies,

De vraag waarom het met de scenery in Michelstadt niet opschiet is met deze avondvullende film wel heel duidelijk beantwoord! En dit is nog maar één van de drie schaduwstations en dan is er ook nog een deel waar alle bovengrondse zaken gebeuren.

Maar nu hebben wij gelukkig ook een keer mee kunnen dromen met jouw rij-dag! Heel veel mooi materiaal en het rijdt ook nog geweldig.


Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Dat moet een geweldig gevoel zijn, Mies !

Ik zou het bijna zelf gaan doen  :D

Grtz Tony
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Mooie video Michel. Tijd dat die Corona klaar is, kan ik weer een keer langskomen. :)
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 22 januari 2021, 11:50:34
Ha die Michel.
Wat een prachtig gezicht om al dat fraaie materieel voorbij te zien komen! :thumbup:
Gelukkig zijn er ook "positieve" gevolgen van die ellendige Corona lockdown en kunnen wij lekker mee genieten.
Je mag gerust ook je andere schaduwstations op deze manier leegrijden.
Veel plezier en succes met rijden, bouwen en..... filmen! :D
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Leuk om te lezen dat je met plezier naar het filmpje heb gekeken AlbertJan. :)
Ja we moeten maar het beste ervan maken van onze tijdelijke beperkingen dus lekker veel op zolder en de asjes laten draaien. ;)
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen met de andere schaduwstation AlbertJan.
Dank je wel met het plezier zoals je ziet komt het zeker goed. :)

Citaat van: lucdiels op vrijdag 22 januari 2021, 14:16:38
Hallo Michel
wat een festijn aan rollend materiaal. Dat is genieten.
Ook de automatisatie schijnt goed te verlopen. De treinen volgen elkaar keurig op.
Doet mij dromen naar het vervolg, een parade in Michelstadt.
Luc

Mooi om te lezen dat je genoten heb Luc. :thumbup:
Ik zelf doe dat ook namelijk iedere keer als ik rij.
Alles rijd lekker automatisch zoals je kon zien het is aanklikken en genieten wat straks bij jouw ook het geval is als jij klaar bent met bouwen van je nu al prachtige baan.
Wie weet Luc komt er ooit eens een film van een parade in Michelstadt wie weet.

Citaat van: Kelderspoorder op vrijdag 22 januari 2021, 19:23:40
Hey Michel,
Ook ik heb heerlijk genoten van je treinen film.
Wat rijd het allemaal mooi en rustig op volgorde. Een genot om naar te kijken.
Maar even een vraagje, komen de treinen altijd terug op zijn eigen plaats als ze terug in het schaduwstation aankomen. Hiermee bedoel ik, komen ze telkens in hetzelfde blok terug op het einde van hun route?
Want dat is iets wat ik in mijn schaduwstation wil gaan bereiken.
Dat iedere trein zijn vaste opstelplaats krijgt in het schaduwstation.
Grts Freddy

Freddy, doet mij vreugd om te lezen dat je ook genoten heb van het filmpje.
Het rijd zeker rustig de snelheid in de schaduwstation(s) is 50 km is een mooie snelheid vind ik om mooi door te rijden.
De treinen gaan iedere keer naar een ander spoor als ze in het schaduwstation aankomen.
Of er een regeling is koploper is omdat te realiseren weet ik niet zover gaat mijn know-how niet met koploper maar dat zal heus wel kunnen denk ik.

Ikzelf heb een lijst met blokken waar de namen van de treinen op staat geschreven zodat ik weet waar iedere trein moet staan aan het eind van een rijsessie dan doe ik alle sporen handmatig bezet in het begin van het schaduwstation en als er een trein aankomt die naar zijn plek moet maak ik het bewuste spoor vrij en rijd hij door naar zijn plek.
Komt er een andere trein aan die niet aan de beurt is moet hij weer een ronde door Michelstadt rijden via het spoor waar geen treinen in blokken staan (spoor 4) soms duurt het een half uurtje voor dat alles goed staat en soms maar een kwartier en maar het geeft weer extra tijd om te genieten van de treinen zeg ik maar.

Citaat van: narwal op vrijdag 22 januari 2021, 19:24:09
Hallo Mies,
De vraag waarom het met de scenery in Michelstadt niet opschiet is met deze avondvullende film wel heel duidelijk beantwoord! En dit is nog maar één van de drie schaduwstations en dan is er ook nog een deel waar alle bovengrondse zaken gebeuren.
Maar nu hebben wij gelukkig ook een keer mee kunnen dromen met jouw rij-dag! Heel veel mooi materiaal en het rijdt ook nog geweldig.

Een filmpje zegt meer als 1000 woorden Marcel wat betreft de scenery. :D
Ja dit was het onderste schaduwstation op de bovenbaan is het  nog leuker kijken zeker als ze soms moeten wachten in het station op het kleine rangeerterrein om verder te mogen omdat het soms (tijdelijk) vol staat.
Het rijd zeker fraai wat het rijplezier ook weer heel leuk maakt in het begin reed het niet al te best maar koploper gaf steeds meer geheimen prijs en de hulp die ik kreeg was dan ook zeer welkom soms maar nu is het dik in orde en geeft koploper maar weer eens aan wat een goed programma het is.

Citaat van: Tony op vrijdag 22 januari 2021, 23:14:17
Dat moet een geweldig gevoel zijn, Mies !
Ik zou het bijna zelf gaan doen  :D
Grtz Tony

Dat geeft het zeker Tony maar ook het handmatig rijden in het grote rangeerterrein geeft mij zeer veel (rij) plezier zo sla ik 2 vliegjes in één klap. ;)
Ik zou je bijna geloven. :D

Citaat van: Laurent op zaterdag 23 januari 2021, 01:02:14
Mooie video Michel. Tijd dat die Corona klaar is, kan ik weer een keer langskomen. :)

Dank je Laurent voor je video compliment. :thumbup:
En ja ik kijk er nu al naar uit. :P

Groet Michel
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Hey man,

Hoe gaat het?
Je heb niet stil gezeten zo te zien, mooie spullen weer aan je collectie toegevoegd, mooi hoor.
Goed bezig.

Gr,
Arnold
Re: Michelstadt } Onderste schaduwstation leegrijden.
Heerlijk om je treinen zo mooi te zijn rijden.
Begrijp dat dit bekijken vanaf je centrale plek , genieten is.

Groet, Erik