Iedereen weer bedankt voor de positieve reacties.
Geeft mij weer een volmaakt gevoel.
Vandaag plek gekozen waar de schuifdeuren komen en waar de toegangsdeur naar het kantoor komt.
Achter het dichte gedeelte een grote goederen lift zodat de goederen naar de desbetreffende etage kunnen.
Moet nog wel iets bedenken om op het dak een huisje te maken waar de grote wielen van de lift in zitten.
Of er hangt gewoon een grote elektrische takel in wat met een haak en een strop de spullen naar boven takelt.
Het e.e.a. hangt af van wat er aan budget nog beschikbaar is
Ik twijfel nog een beetje over de ramen, welke gaan het worden.
Lastig, zelf vind ik de kleinere ramen wel meer passend maar er zitten ook ramen bij waarvan een deel klapbaar is en dat is ook weer zo'n ding waar van je denkt gaat dat lukken of niet. Het zijn wel grotere ramen dus in mij idee wat moderner.
In het lage gedeelte is inmiddels ook het dak geplaatst, nu nog verder zoeken naar de afvoer van het hemelwater van het hoge en lage gedeelte.
Als het mee zit gaat er vanavond de tweede laag primer over dan kan dat ook lekker drogen vannacht.
Jullie zullen wel begrijpen dat na de laag primer de bedoeling is dat het geheel een beetje op wat verweerd beton moet gaan lijken, ook weer een uitdaging of niet.
We gaan het zien