Citaat van: Wico op zaterdag 21 december 2024, 16:25:53Michel,
Ook voor jou en Karin en de rest van het gezin hele fijne feestdagen en een mooi 2025 gewenst. En ik kijk al uit naar de eerste update in 2025 met de SBB Cargo Vectron!
Groeten,
Wico
Dank je wel Wico voor je feest en nieuwjaarsgroet.
Uiteraard ook namens mijn vrouw.
Dan kijken we samen uit naar de SBB Cargo Vectron.
Citaat van: lucdiels op zaterdag 21 december 2024, 16:32:59Michel en alle volgers, ook van mij prettige feestdagen enn voorspoedig 2025 gewenst
Luc
Namens mij en de volgers heel erg bedankt Luc voor je prettige feestdagen en een goed 2025 groet.
Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 21 december 2024, 17:40:14Dag Michel.
Voor jou en jouw geliefden wens ik al het goede voor het nieuwe jaar en hele fijne, maar vooral gezellige feestdagen
Fraaie Simca heb je gescoord! Ik was vandaag ook in het pittoreske Zutphen, waar het vanmorgen flink druk was, maar in de middag werd het al wat rustiger 
Groeten,
Erik.
Erik, heel erg bedankt voor de nieuwe jaar en feestdagen groet.
De feestdagen worden zeker gezellig in familiekring lekker bij en met elkaar kadootjes uitpakken spelletjes doen en heerlijk lunchen ik kijk er nu al naar uit.
Ja de Simca is erg leuk al weet men in de lokloods niet van wie die is maar hij maakt de straat wel veel mooier.
In de ochtend was de beurs gezellig druk maar niet zo druk als in Houten waar je vaak wordt omver gelopen wordt omdat men vaak voor je wilt zijn bij een kraampje deze beurs is veel gemoedelijker dus vriendelijker.
Volgend jaar wat je al schreef een mini-3rail-meeting houden ik tel nu de dagen al af.
Citaat van: ÖBB op zaterdag 21 december 2024, 17:47:00Hoi Michel ook voor jou hele mooie feestdagen en een mooi 2025
Gr henk
Dank je wel voor lieve wensen Henk.
Citaat van: Narwal op zaterdag 21 december 2024, 18:55:29Hallo Mies,
Het was weer gezellig in het altijd drukke Zutphen! We zijn weer lekker bijgepraat bij een lekker bakje, volgend jaar weer....
Ook namens mij fijne feestdagen! 
We hebben zeker even lekker bij gepraat Marcel laten we deze "traditie" volgend jaar weer overdoen en dan gezellig met Erik erbij.
Dank je wel voor je feestdagen groet.
Verder zijn er nog diverse aanwinsten bij gekomen zo aan het eind van het jaar.
Op het forum zag ik een set met 2 prachtige groene Hbils wagons van de SBB en deze zouden perfect in een sleep passen en ja hoor de deal was snel gesloten en de wagons rijden al heerlijk mee in een sleep.
Via een pb kreeg ik een tip dat er een mooie Roco wagon te koop stond met een doppeltragwagon met 2 La Post containers erop dus contact gezocht en ja ook deze konden richting Michelstadt komen waar ze in een sleep komen met andere La Post en Die Post wagons komen wat meteen mijn langste Post trein is met 224 cm lengte.
En op de beurs gisteren in Zutphen 2 Roco Coilwagons gekocht die in een sleep komen zodat de sleep nu 8 wagons lang is en een Piko La Post wagon die komt in het nieuwe te maken La Post/Die Post containerterminal te staan van deze mooie wagons wil ik er nog 4 a 5 bij verzamelen zodat het een mooie gele containerterminal gaat worden.
Groet Michel