Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Michelstadt } aanwinsten uit Koblenz.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Re: Michelstadt } Märklin store locs line-up.

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

@citaat @citaat
Enorm indrukwekkend zo, Michel :cool:
Een bijzondere verzameling, daar kan geen forumlid aan tippen hooguit de MärklinStore zelf  :lol:  :thumbup:

Groeten,

Erik.

Swiss rail .. what else?

Michel,

Zo in combinatie is het helemaal een stoer gezicht om dat op je baan te zien rijden :thumbup:. Mensen zullen jaloers zijn dat jij vijf van die wagons hebt, want ze worden maar heel weinig (en dan tegen de hoofdprijs) aangeboden.

Groeten,
Wico 
Stoere slepen die zwarte wagens met rode opschriften. Is eigenlijk een moderne versie van de zwart-rode stoomlocs die ik in overvloed heb. Maar die zwart-rode slepen mogen er ook zijn. Ieder zijn voorkeur zeker...

Luc

Als het maar Zwitsers is.

@citaat  @citaat  @citaat  @citaat

Allereerst bedankt voor je uitvoerige berichtje en ja vele dingen die je schrijft zijn herkenbaar. ;)
Het begon toen ik voor het eerst een Märklin store loc zag in een nieuwsbrief mede door de kleurencombinatie en omdat ik toen een lichtelijke voorkeur had voor alles wat Märklin was.
En de Märklin store wagons verzamel ik niet gewoon omdat ik er niks mee heb voor de locs heb ik een zwak en daar houd het bij op.
Ze zien er zeker fraai uit Marcel maar ze moeten wel hun geld lees rijplezier opleveren voor dat ze een plekje in de speciale vitrine moeten krijgen dan zijn ze "afgetrapt" en opgereden maar je idee van deze speciale vitrine hou ik zeker ingedachten waar de kleuren zwart en rood de boventoen voeren. :thumbup:
Je verzameling van de gelede containerwagens mag er zeker zijn en zal een prachtig gezicht zijn om die te mogen aanschouwen.
Citaat van: loc1200 op zaterdag 14 december 2024, 08:30:26En bezint voor ge begint helpt bij ons niet meer...
Ik vrees dat je gelijk hebt al kan het mijn niks schelen als ik nu het rijdend materiaal zo langs mij heen zie rijden. :P  :favorite:

@citaat  @citaat  @citaat
Je weet het mooi te verwoorden Erik indrukwekkend is het zeker. :thumbup:
Of ik de enigste ben met deze bijzondere verzameling weet ik niet want (helaas) laat niet iedere forumlid zijn materiaal hier zien.
En ik heb de prachtige verzameling nog niet mogen ontdekken in de Märklin store in Utrecht (zou wel een mooie reclame zijn als die er stonden in een mooie vitrine).

@citaat  @citaat
Het is zeker een fraaie sleep en het is genieten als deze prachtige sleep voorbij komt rijden Wico. :thumbup:
Ja helaas zijn ze niet echt makkelijk te verkrijgen en wat je schrijft als je er 1 ziet vraagt men de hoofdprijs ervoor tijdens mijn laatste keer in Houten jaren geleden vroeg er iemand 85 euro voor. 8o

@citaat
Ja dat is hij zeer zeker luc. :thumbup:
Inderdaad ieder zijn voorkeur als heb ik als niet erg stoomfanaat wel een stoomlocfestival op mijn baan gemaakt zou ik dan toch stiekem van stoomlocs houden ? ;)

Groet Michel

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

Citaat van: h0_miessie op zaterdag 14 december 2024, 08:08:36@citaat 
Ik zou 1 van de 5 locloodsen kunnen voorzien van teksten van Märklin dan is de Märklin locloods daar Ernst uiteraard wel in de zwart/rode kleurencombinatie.
Ik ga het in gedachten houden je idee. :thumbup: ...

Dat was precies wat ik bedoelde...  ;)
Maar ik sna dat jij ze liever laat rijden  :thumbup:  :thumbup:

@citaat

Ik zal er eens een dagje overnadenken Ernst want het idee is wel heel leuk. :)
Nu rijden er weer prachtige Zwitserse treinen door Michelstadt heen volgende week zijn de losse locs inclusief de Märklin store locs weer aan de beurt.

Groet Michel
Citaat van: h0_miessie op maandag 16 december 2024, 17:43:36Nu rijden er weer prachtige Zwitserse treinen door Michelstadt heen volgende week zijn de losse locs inclusief de Märklin store locs weer aan de beurt.
Doe je goed Michel. Lekker genieten! :)

@citaat
Helaas schiet het er vandaag bij in Bas dat genieten  :(  maar dat gaan we morgen weer zeker en vast goedmaken dat genieten van de rijdende treinen. :)

Groet Michel
Michelstadt } fijne feestdagen en een goed 2025 toegewenst.

Michelstadt } fijne feestdagen en een goed 2025 toegewenst.
Alle lezers en (trouwe)volgers van mijn topic-je wens ik hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2025 toe.
Het was weer een mooi modelspoorjaar in Michelstadt waar vele asjes vele kilometers hebben gereden de nieuwe aanwinsten zich meteen thuis voelde net als ikzelf als ik op zolder ben en geniet van al het moois wat langs komt rijden.
De bestelde Piko Cargo Vectron loc is denkelijk de eerste aanwinst van 2025 want hij is binnen gekomen bij mijn Zwitserse leverancier laat 2025 maar snel beginnen. :P
Maar eerst nog even de laatste aanwinsten van afgelopen weken op de foto zetten en de aanwinsten die van vandaag van de altijd gezellig beurs in Zutphen zijn gekocht.

Groet Michel
Re: Michelstadt } fijne feestdagen en een goed 2025 toegewenst.

Swiss rail .. what else?

Michel,

Ook voor jou en Karin en de rest van het gezin hele fijne feestdagen en een mooi 2025 gewenst. En ik kijk al uit naar de eerste update in 2025 met de SBB Cargo Vectron!

Groeten,
Wico
Michel en alle volgers, ook van mij prettige feestdagen enn voorspoedig 2025 gewenst

Luc

Dag Michel.

Voor jou en jouw geliefden wens ik al het goede voor het nieuwe jaar en hele fijne, maar vooral gezellige feestdagen  :thumbup:

Fraaie Simca heb je gescoord! Ik was vandaag ook in het pittoreske Zutphen, waar het vanmorgen flink druk was, maar in de middag werd het al wat rustiger  :cool:

Groeten,

Erik.
Hoi Michel ook voor jou hele mooie feestdagen en een mooi 2025
Gr henk

The meaning of life is to give life meaning!

Hallo Mies,

Het was weer gezellig in het altijd drukke Zutphen! We zijn weer lekker bijgepraat bij een lekker bakje, volgend jaar weer.... :thumbup:

Ook namens mij fijne feestdagen! :favorite:

Michelstadt } laatste aanwinsten van 2024 ?

Michelstadt } laatste aanwinsten van 2024 ?
Citaat van: Wico op zaterdag 21 december 2024, 16:25:53Michel,
Ook voor jou en Karin en de rest van het gezin hele fijne feestdagen en een mooi 2025 gewenst. En ik kijk al uit naar de eerste update in 2025 met de SBB Cargo Vectron!
Groeten,
Wico

Dank je wel Wico voor je feest en nieuwjaarsgroet. :thumbup:
Uiteraard ook namens mijn vrouw.
Dan kijken we samen uit naar de SBB Cargo Vectron. :P

Citaat van: lucdiels op zaterdag 21 december 2024, 16:32:59Michel en alle volgers, ook van mij prettige feestdagen enn voorspoedig 2025 gewenst
Luc

Namens mij en de volgers heel erg bedankt Luc voor je prettige feestdagen en een goed 2025 groet. :thumbup:  :thumbup:

Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 21 december 2024, 17:40:14Dag Michel.
Voor jou en jouw geliefden wens ik al het goede voor het nieuwe jaar en hele fijne, maar vooral gezellige feestdagen  :thumbup:
Fraaie Simca heb je gescoord! Ik was vandaag ook in het pittoreske Zutphen, waar het vanmorgen flink druk was, maar in de middag werd het al wat rustiger  :cool:
Groeten,
Erik.

Erik, heel erg bedankt voor de nieuwe jaar en feestdagen groet. :thumbup:
De feestdagen worden zeker gezellig in familiekring lekker bij en met elkaar kadootjes uitpakken spelletjes doen en heerlijk lunchen ik kijk er nu al naar uit. :P
Ja de Simca is erg leuk al weet men in de lokloods niet van wie die is maar hij maakt de straat wel veel mooier. ;)
In de ochtend was de beurs gezellig druk maar niet zo druk als in Houten waar je vaak wordt omver gelopen wordt omdat men vaak voor je wilt zijn bij een kraampje deze beurs is veel gemoedelijker dus vriendelijker. :thumbup:
Volgend jaar wat je al schreef een mini-3rail-meeting houden ik tel nu de dagen al af. :)

Citaat van: ÖBB op zaterdag 21 december 2024, 17:47:00Hoi Michel ook voor jou hele mooie feestdagen en een mooi 2025
Gr henk

Dank je wel voor lieve wensen Henk. :thumbup:  :thumbup:

Citaat van: Narwal op zaterdag 21 december 2024, 18:55:29Hallo Mies,
Het was weer gezellig in het altijd drukke Zutphen! We zijn weer lekker bijgepraat bij een lekker bakje, volgend jaar weer.... :thumbup:
Ook namens mij fijne feestdagen! :favorite:

We hebben zeker even lekker bij gepraat Marcel laten we deze "traditie" volgend jaar weer overdoen en dan gezellig met Erik erbij.  :thumbup:
Dank je wel voor je feestdagen groet.

Verder zijn er nog diverse aanwinsten bij gekomen zo aan het eind van het jaar.
Op het forum zag ik een set met 2 prachtige groene Hbils wagons van de SBB en deze zouden perfect in een sleep passen en ja hoor de deal was snel gesloten en de wagons rijden al heerlijk mee in een sleep.
Via een pb kreeg ik een tip dat er een mooie Roco wagon te koop stond met een doppeltragwagon met 2 La Post containers erop dus contact gezocht en ja ook deze konden richting Michelstadt komen waar ze in een sleep komen met andere La Post en Die Post wagons komen wat meteen mijn langste Post trein is met 224 cm lengte.
En op de beurs gisteren in Zutphen 2 Roco Coilwagons gekocht die in een sleep komen zodat de sleep nu 8 wagons lang is en een Piko La Post wagon die komt in het nieuwe te maken La Post/Die Post containerterminal te staan van deze mooie wagons wil ik er nog 4 a 5 bij verzamelen zodat het een mooie gele containerterminal gaat worden.

Groet Michel
Re: Michelstadt } laatste aanwinsten van 2024 ?

Wederom gefeliciteerd met de aanwinsten, Mies
ditmaal uit Zutphen  :thumbup:
Ook ik kijk alweer uit naar de beurs van volgend jaar  :wink:

Groeten,

Erik.

Märklin fahren-ärger sparen

Hoi Mies,

Na de Zwarte Cross is er dit jaar in Almere de Zwarte Märklin Expo bijgekomen en dan moeten Kerst en Nieuw nog beginnen  ;)
En in de tussentijd scoor je nog wat mooie wagens  :D
Het is je gegund hoor en je krijgt er nu ook nog flink wat beste Limbowensen voor het nieuwe jaar bij  :P
Wel eerlijk samen verdelen en zuinig aan, want ze zijn voor heel 2025  O:-D

Grtz Tony

Hallo Mies,

Dat ziet er weer goed uit op de baan, en wat een lange trein is dat. Echte luxe dat je daar plaats voor hebt. Kun je lang van genieten want voordat die voorbij is gedenderd ben je wel een stukje verder! :P

Wow, dat zijn weer een heleboel nieuwe wagons erbij zeg. Mooi overzicht!
Geniet van al die slepen het komende jaar2025!!

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Hoi Michel,

Dat is weer een mooie uitbreiding!
Kunnen ook meteen in je excel bestand.
Hoe gaat het daarmee?

Henk

Swiss rail .. what else?

Michel,

Kijk wat extra Zwitsers materieel is nooit weg en dit zijn ook nog eens kleurige blikvangers :thumbup: . Ik ben nu al nieuwsgierig hoe je je  La Poste terminal aan gaat pakken :).

Groeten,
Wico
Het zijn kleurrijke modellen Michel, die gaan jouw baan nog meer ... juist ja kleur geven  ;)

Luc

Fantasietjes op de baan

Prettige feesten iedereen

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 22 december 2024, 12:41:12Wederom gefeliciteerd met de aanwinsten, Mies
ditmaal uit Zutphen  :thumbup:
Ook ik kijk alweer uit naar de beurs van volgend jaar  :wink:
Groeten,
Erik.

Dank je wel voor je feliciatie voor de mooie aanwinsten uit het pittoreske Zutphen Erik. :thumbup:
Dat is wederzijds dat uitkijken heb er nu al zin in. :)

Citaat van: Tony op zondag 22 december 2024, 12:55:21Hoi Mies,
Na de Zwarte Cross is er dit jaar in Almere de Zwarte Märklin Expo bijgekomen en dan moeten Kerst en Nieuw nog beginnen  ;)
En in de tussentijd scoor je nog wat mooie wagens  :D
Het is je gegund hoor en je krijgt er nu ook nog flink wat beste Limbowensen voor het nieuwe jaar bij  :P
Wel eerlijk samen verdelen en zuinig aan, want ze zijn voor heel 2025  O:-D
Grtz Tony

Ja mooie he die zwarte sleep he Tony. :P
Ja we gaan gewoon door met verzamelen al is het alleen maar om de slepen wat uit te breiden.
Bedankt voor de Limbowensen Tony en ik zal ze goed verdelen over het hopelijk mooie jaar 2025. :favorite:

Citaat van: Narwal op zondag 22 december 2024, 14:14:15Hallo Mies,
Dat ziet er weer goed uit op de baan, en wat een lange trein is dat. Echte luxe dat je daar plaats voor hebt. Kun je lang van genieten want voordat die voorbij is gedenderd ben je wel een stukje verder! :P

Die gele streep sleep mag er zeker wezen Marcel en ja langzaam maar zeker komen er steeds meer langere treinen door Michelstadt wat het uitzicht alleen maar mooier maakt Marcel. :thumbup:

Citaat van: ernstcramer op zondag 22 december 2024, 14:16:59Wow, dat zijn weer een heleboel nieuwe wagons erbij zeg. Mooi overzicht!
Geniet van al die slepen het komende jaar2025!!

Soms het snel Ernst wagonnetje daar wagonnetje hier en dan lopen de aantallen snel op. ;)
Ik ga mijn best doen Ernst om er van te blijven genieten. ;)

Citaat van: Trainhenk op zondag 22 december 2024, 15:05:33Hoi Michel,
Dat is weer een mooie uitbreiding!
Kunnen ook meteen in je excel bestand.
Hoe gaat het daarmee?
Henk

Dank je wel Henk ja zo blijven we maar doorsparen verzamelen. :D
Ja gaat lekker Henk al heb ik nog maar een klein gedeelte in een Exel bestand gezet straks een paar dagen vrij en kan ik lekker meer invullen dus dat kome goed Henk. :thumbup:

Citaat van: Wico op zondag 22 december 2024, 17:22:38Michel,
Kijk wat extra Zwitsers materieel is nooit weg en dit zijn ook nog eens kleurige blikvangers :thumbup: . Ik ben nu al nieuwsgierig hoe je je  La Poste terminal aan gaat pakken :).
Groeten,
Wico

Dit Zwitserland virus blijft geweldig Wico en zeker die kleurige wagons die de sleep mooi opfleuren zijn een lust voor het oog.
Ook ik ben nieuwsgierig naar het La Poste terminal ik heb 2 opties op het oog ik heb er 2 foto's bij gedaan.
Optie 1 is naast de locloods met de rolbrug waar ik zit te denken om een overdekt gedeelte te maken waar 2 of 3 postwagons in kunnen en de rest wordt dan gelost via de containerkramen of optie 2 het stoomloc evenement weghalen en daar de La Post terminal te maken inclusief loods voor wat La Post vrachtwagen dus (moeilijke) keuze straks met mijn vrijdagen even goed de boel bekijken en wat passen en meten.

Citaat van: lucdiels op maandag 23 december 2024, 08:34:33Het zijn kleurrijke modellen Michel, die gaan jouw baan nog meer ... juist ja kleur geven  ;)
Luc

Ja Luc het wordt steeds kleurrijker in Michelstadt wat het kijken zeer aangenaam maakt. :P

Citaat van: wimpietje op maandag 23 december 2024, 08:55:53Prettige feesten iedereen

Dank je wel Wim. :thumbup:
Jij en de familie ook goede feestdagen en een goed en vooral gezond 2025 toegewenst.

Groet Michel

Hallo Mies,

Op de foto's te zien wordt de scenery stiekem ook steeds meer! :thumbup:

Ja Marcel het groeit maar langzaam heel langzaam en zeker niet zo snel als de kilometers die er gereden worden. ;)

Groet Michel
Hoi Michel zijn weer erg mooie aanwinsten. Zal een mooie sleep worden.
Fijne kerstdagen 🎅🏻
Gr henk
Michelstadt } kerstcadeautje.

Michelstadt } kerstcadeautje.
 @citaat

De slepen waar de aanwinsten in zitten zijn zeker mooi geworden Henk. :)
Jij en de familie ook fijne kerstdagen toegewenst.

Meestal pakken we de kerstcadeautjes uit de 2de kerstdag als de kinderen en kleinzoon komen lunchen maar hedenochtend kreeg ik van mijn vrouw al een kerstpresentje in mijn handen gedrukt en ik moest er voorzichtig mee doen spannend heel spannend.
Dus voorzichtig het cadeaupapier verwijderd en de doos opengemaakt en zag daar een prachtige Märklin wandklok die uiteraard een heel mooi plekje op zolder gaat krijgen.
Maar was het nu een kerstcadeau of een hint dat ik beter op de tijd moet letten als ik op zolder ben zou ik daar te veel tijd door brengen ?  ;)
Wie zal het zeggen. >:-D
Kortom ik ben zeer blij met dit vroege kerstcadeautje. :favorite:

Groet Michel
Re: Michelstadt } kerstcadeautje.
Citaat van: h0_miessie op woensdag 25 december 2024, 10:38:08Maar was het nu een kerstcadeau of een hint dat ik beter op de tijd moet letten als ik op zolder ben zou ik daar te veel tijd door brengen ?  ;)
Je kan nu niet meer te laat voor het avondeten zijn als je de hele dag op zolder hebt gezeten :)

Swiss rail .. what else?

Michel,

Leuk cadeau voor onder de kerstboom :favorite:.

Groeten,
Wico
Kerst begint goed bij jou Michel! Of er een diepere gedachte achter de klok zit weet ik niet, wel kan je goed zien of het al tijd is voor koffie, lunch of avondeten!  ;)
Haha mooi cadeau Michel, ik denk dat het is om te zeggen je hebt nog tijd over om lekker met de treinen te rijden. Maar leuk origineel cadeau.
Gr henk
Speciale Gast

B) Mooie klok :thumbup:

Citaat van: h0_miessie op woensdag 25 december 2024, 10:38:08Wie zal het zeggen. >:-D
Nou, dat zal je :favorite: lief dan wel zijn die je zal terechtwijzen nadat je een klok hebt gekregen en nog veel te lang boven zit. >:-D

zonder fantasie ook geen creativiteit

Mooie klok Michel, hopelijk zit er geen ingebouwde timer die jou waarschuwt dat de thee klaar is of dat het avondeten al is opgediend...  :D
Veel plezier van/ met de klok,

Gelukkig veel vijf in de klok, zoals nu vijf voor half elf, proost.

Märklin fahren-ärger sparen

Die klok kun je het beste in de huiskamer ophangen, Mies.....
Kun je precies zien, wanneer het tijd is , om naar de zolder te vertrekken  :o)

Grtz Tony

Mooi Kerstcadeau heb je gekregen, Michel  :thumbup:
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst!

Groeten,

Erik.

Citaat van: basjuh1981 op woensdag 25 december 2024, 10:39:51
Citaat van: h0_miessie op woensdag 25 december 2024, 10:38:08Maar was het nu een kerstcadeau of een hint dat ik beter op de tijd moet letten als ik op zolder ben zou ik daar te veel tijd door brengen ?  ;)
Je kan nu niet meer te laat voor het avondeten zijn als je de hele dag op zolder hebt gezeten :)

Dat was ik toch al nooit te laat Bas want 5 dagen per week kook ik de gene die eerder thuis is kook vaak ben ik dat. :)

Citaat van: Wico op woensdag 25 december 2024, 10:43:40Michel,
Leuk cadeau voor onder de kerstboom :favorite:.
Groeten,
Wico

Het was zeker een leuk cadeau van onder de kerstboom Wico. :P

Citaat van: frank-103 op woensdag 25 december 2024, 10:52:09Kerst begint goed bij jou Michel! Of er een diepere gedachte achter de klok zit weet ik niet, wel kan je goed zien of het al tijd is voor koffie, lunch of avondeten!  ;)

Kerst begon zeker goed Frank. :thumbup:  :favorite:
De klok op een mooie plek op zolder zodat ik goed de tijd in de gaten kan houden voor de koffie lunch of andere verplichtingen maar de WhattsApp doet het ook goed hoor. ;)

Citaat van: ÖBB op woensdag 25 december 2024, 10:55:21Haha mooi cadeau Michel, ik denk dat het is om te zeggen je hebt nog tijd over om lekker met de treinen te rijden. Maar leuk origineel cadeau.
Gr henk

Hij is zeker mooi Henk dit cadeau. :thumbup:
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de tijd met het rijden van de treinen ik kan de tijd ook een uurtje terug zetten kan ik weer een uurtje langer rijden. ;)

Citaat van: Dirk-Jan op woensdag 25 december 2024, 12:16:21B) Mooie klok :thumbup:

Citaat van: h0_miessie op woensdag 25 december 2024, 10:38:08Wie zal het zeggen. >:-D
Nou, dat zal je :favorite: lief dan wel zijn die je zal terechtwijzen nadat je een klok hebt gekregen en nog veel te lang boven zit. >:-D

Nee zo is mijn lieve vrouw niet Dirk-jan om mij terecht te wijzen. :D
Gisteren kwam ze een aantal keren naar boven toe om te vragen of de klok beviel en waar hij hing en toen was ze weer naar beneden om heerlijk van haar boek te genieten.

Citaat van: FransW op woensdag 25 december 2024, 12:42:01Mooie klok Michel, hopelijk zit er geen ingebouwde timer die jou waarschuwt dat de thee klaar is of dat het avondeten al is opgediend...  :D

Dank je Frans. :thumbup:
Nee ik heb nog geen timer kunnen ontdekken ik zeg houden zo. :P

Citaat van: erik01 op woensdag 25 december 2024, 12:46:36Veel plezier van/ met de klok,
Gelukkig veel vijf in de klok, zoals nu vijf voor half elf, proost.

Dat plezier gaat zeker goed komen Erik. :thumbup:
Moest wel wat schuiven met dingen die aan de muur hingen maar hij heeft zijn definitieve plek gekregen schuin vanaf mijn commandocentrumstoel.
Goed punt dat van de 5 die ga ik er in houden op zolder. :thumbup:

Citaat van: Tony op woensdag 25 december 2024, 13:32:00Die klok kun je het beste in de huiskamer ophangen, Mies.....
Kun je precies zien, wanneer het tijd is , om naar de zolder te vertrekken  :o)
Grtz Tony

De foto is genomen in de woonkamer maar dat vond ze helaas geen goede plek om hem te laten hangen de zolder was al mijn domein dus de woonkamer moest treinen vrij blijven alleen voor de Lego Krokodil is een uitzondering gemaakt. ;)

Citaat van: Nieuwenhuis op woensdag 25 december 2024, 14:55:42Mooi Kerstcadeau heb je gekregen, Michel  :thumbup:
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst!
Groeten,
Erik.

Dit kerstcadeau wat ik totaal niet verwachte is zeker mooi Erik. :thumbup:
Dank voor je felicitatie. :)

Groet Michel

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

Mooie klok hoor.
Wel de tijd in de gaten blijven houden en dat gaat wel goed met zo'n klok.

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Mooie klok Michel.

Hang hem maar goed zichtbaar op zolder.

Henk
Citaat van: h0_miessie op donderdag 26 december 2024, 07:48:41Dat was ik toch al nooit te laat Bas want 5 dagen per week kook ik de gene die eerder thuis is kook vaak ben ik dat. :)
Lijkt mij wel :D

@citaat  @citaat  @citaat
Hij is inderdaad mooi Tom. :thumbup:
Met de tijd in de gaten houden komt het goed hoor ik kan hem perfect zien vanuit mijn stoel. :)

@citaat  @citaat
Bedankt Henk.
Hij hangt op een mooie plek zodat ik de tijd goed in de gaten kan houden. :P

@citaat
Vindt koken leuk beetje proeven en weer wat proeven want ik ga mijn vrouw toch geen troep serveren. ;)  :D

Groet Michel 
Misschien zit er wel helemaal geen diepere gedachte achter het cadeau. Maar met zo'n klok kan je natuurlijk wel goed in de gaten houden of alle treinen netjes op tijd rijden.
Leuke klok Michel maar zorg ervoor dat het zwitsers uur wordt aangeduid  ;)

Luc

@citaat  @citaat
Johan, van deze kant kan ik het natuurlijk ook bekijken. :thumbup:
Gelukkig rijden de treinen al 2,3 miljoen kilometer op tijd met het prachtige Koploper. :P

@citaat
Dank je Luc. :thumbup:
Ik ga mijn best doen om het Zwitserse uur aan te duiden.

Groet Michel

Hey Michel: wat een ontzettend mooi cadeau.
Ik zou zeggen: gewoon van zo'n geweldig cadeau genieten!!

(ik denk dat bedoeld wordt: "wat gebruik jij je tijd goed"...  ;) )

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Citaat van: lucdiels op vrijdag 27 december 2024, 17:50:27maar zorg ervoor dat het zwitsers uur wordt aangeduid  ;)
Wasda? Zwitsers uur. Is dat net zoiets als het Brabants kwartiereke.  :-)

@citaat  @citaat
Genieten doe ik er zeker van Ernst. :)
Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben alleen gaat de gebruikte tijd wel heel erg snel op zolder voorbij. 8o

@citaat
Of een "Haags kwartiertje" Henk. :P

Groet Michel
@ Henk

Het zwitsers uur is een tijd die zo precies loopt als een atoomuurwerk  :P

Luc

De Zwitserse klokken en uurwerken zijn wereldberoemd om hun precisie wat betreft de tijd dus mooi geformuleerd Luc. :thumbup:

Groet Michel

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.