Het is soms flink puzzelen in de diverse schaduwstations Marcel om plek te vinden.
Totdat het 4de schaduwstation klaar is gaan de laatste 3 niet Zwitserse slepen van de baan af en terug in de doosjes.
1 niet Zwitserse trein mag er blijven rijden dat is mijn allereerste h0 loc de Captrain uit de startset 29350 blijft toch de eerste aankoop.
Verder is er gisteren een pakketje uit Zwitserland binnen gekomen met spulletjes voor op de wagons ipv wagons.
Ik had er al eens iets besteld maar door een verwijzing van Wico naar Bas kwam ik weer op de site van
swissmodelle uit en ja in deze snoepwinkel blijf je kijken en daar zag ik als harley-Davidson rijder een schitterende vrachtwagen ( Herpa 957205) met reclame voor een Harley-Davidson winkel in Hessigkofen/ Solothurn en ja hup in het winkelmandje leuk voor op de rollende landestrasse die alleen Zwiterse vrachtwagen heeft geladen.
Maar waar ik naar op zoek was waren de Coop (koel)containers dus een set van 4 in het winkelwagentje gedaan 1 met een ananas erop 1 met druiven 1 met aardappelen en de laatste met radijsjes.
Verder kreeg ik als bonus voor mijn bestelling een prachtige vrachtwagen van AWM van de Zwiterse firma Dreie met een oplegger van Die Post wat natuurlijk ook een plekje op de rollende landenstrasse gaat krijgen.
Maar misschien komt hij later bij de het te maken La Post containerterminal te staan maar dat staat nog in de kinderschoenen dit idee.
En meteen gisteren een velletje met Zwitserse kentekens besteld zodat ik de mooie vrachtwagens kan voorzien van Zwitserse kentekenplaten.
Kortom weer een blije Michel die straks heerlijk een uurtje gaat pielen om de spiegels en toeters op de vrachtwagens te monteren met wat secondelijm.
Groet Michel