Citaat van: Wim op donderdag 05 december 2024, 16:49:07Hoi Michel,
gefeliciteerd met deze hypermoderne hybride lok !
Dank voor je felicatie Wim.
Ja deze hypermoderne hybride loc gaat zich zeker en vast helemaal thuis voelen in Michelstadt.
Citaat van: GWS op donderdag 05 december 2024, 16:55:15MICHEL,
veel geluk met deze nieuwe aanwinst. Zal ook zeker in jouw dienstregeling gaan passen. even niet denken aan Zwitserland en nieuwe loks, die er zullen gaan aankomen. het wordt in elk geval een prachtig weekend! Jouw 'schoen' is gisteren al gevuld en dat allemaal zonder liedjes zingen!
(Een Duitse machinist/vriend heeft deze onderstaande foto voor mij gemaakt!)
Allereerst bedankt voor de prachtige foto van je Duitse vriend de machinist uiteraard is de foto meteen opgeslagen en mag als dia meedraaien als schermafbeelding.
Dank je wel Gerard met je gelukswens voor de aanwinst ja zie gaat zich zeker thuis voelen in de dienstregeling van Michelstad.
Ik wacht nog op 1 loc van Piko en op een treinstel van Roco Piko komt misschien dit jaar nog en de Roco 2de kwartaal 2025.
Mijn schoen was zeker gevuld maar aangezien ik het hele jaar braaf ben geweest hoop ik toch dat er nog wat met de kerst komt wat mij blijn gaat maken.
Citaat van: Wico op donderdag 05 december 2024, 17:03:16Michel,
Ik vind het eerlijk gezegd niet het mooiste model van de Vectron, maar de kleurencombinatie blijft fraai. Zeker met die lange schuifwand wagons wordt het een blikvanger op je baan .
Groeten,
Wico
Het is even wennen dit model Wico maar als de motorverlichting brand in het open gedeelte dan is hij toch wel erg mooi hoor.
Zeker de kleuerencombinatie spreekt mij erg aan en straks als hij als sleep gaat rijden met de zwarte lange schuifwandwagons zal hij zeker de aandacht trekken als hij langs mijn stoel komt rijden.
Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 05 december 2024, 17:03:37 Dat is een mooie lok, veel plezier ermee.
Enne bij gelegenheid misschien effe een line-up foto maken samen met je andere store loks.
Dank je wel Dirk-Jan met het plezeir gaat het zeker goed komen.
Misschien morgen na het ijken zal ik eens kijken of er een line-up in zit met de prachtige Märklin store locs ik ga mijn best doen.
Citaat van: frank-103 op donderdag 05 december 2024, 17:32:21Mooie lok Michel! Tijd voor een tweede sleep met Marklin store wagens?
Dank je wel Frank.
De lange zwarte schuifwandwagons met Märklin erop zijn moeilijk te krijgen en als je ze vindt vraagt men er gauw de hoofdprijs voor dus voorlopig maar wisselen tussen de diverse Märklin store locs wat ookn erg leuk is.
Citaat van: iTom op donderdag 05 december 2024, 17:49:41Het gaat er toch alleen om wat jij mooi vind.
Veel plezier met de nieuwe Loc.
Dat is zekr waar Tom.
Met het plezier was het al goed toen ik een telfoontje kreeg dat hij klaar lag om opgehaald te worden.
Citaat van: Trainhenk op donderdag 05 december 2024, 19:11:57Mooie lok Michel.
Veel plezier ermee.
Henk
Dank je wel Henk het plezier van deze mooie loc gaat helemaal goed komen.
Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 05 december 2024, 21:16:00Dag Michel.
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst
Je kent me: het is niet zo mijn ding die e-locs en al helemaal niet de moderne
Maar deze kleurstelling moeten de stoom- en diesel liefhebbers toch wel kunnen waarderen?
Nou ja, als jij het maar mooi vindt, toch?
Groeten,
Erik.
Ja ik weet dat jij meer van het oudere sigment bent is oke maar zelf jij vindt dze kleurencombinatie mooi en dat vindt ik weer mooi.
Ik ben er zeer maar dan ook zeer content mee als is het geen Zwitsers materiaal.
Citaat van: Freek op donderdag 05 december 2024, 21:29:53Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Michel. Kleurcombinatie is zeker goed getroffen. Ga je vast een hoop plezier van beleven.
Dank je wel Freek voor je feliciatie voor deze schitterende loc.
Ja dat Zwarte met het rood spreekt erg aan en als hij het net zo goed doet als zijn voorgangers dan komt het wel goed met het plezier.
Citaat van: ÖBB op donderdag 05 december 2024, 22:14:12Hoi Michel wat een mooie loc. De kleurcombinatie is inderdaad erg mooi. Heel veel rijplezier
Gr henk
Ja hij is in deze kleurencombinatie erg mooi Henk.
Vanaf morgen gaat hij mee tuffen en dan krijg ik er nog meer plezier van / mee.
Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Wow, Mies !
Dat is stoere store loc zeg U is een bofkont !
Deze vind ik zelfs met Märklin erop nog een beauty
Met diesel- en E-sound neem ik aan.
Dat vraagt om een filmpie met zwar(t)e sleep
Grtz Tony
Ik ben zeker een bofkomt Tony dat ik deze schoonheden mag en kan sparen.
Ja sommige walgen van het woord andere dwepen ermee ikzelf ben er gek op op het werk rijd altijd makelijk te onderhouden enz enz maar smaken verschillen natuurlijk en zo hoort het ook.
Jawel met vele geluiden als zal ik die niet vaak gebruiken als er 14 a 15 treinen rijden met geluid aan dan wordt ik zelfs gek op zolder.
Uiteraard ga ik voor je wens van het filmpje mijn best doen.
Citaat van: Lobomotion69 op vrijdag 06 december 2024, 00:43:46Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Deze vind ik zelfs met Märklin erop nog een beauty
Het had een mooie lok geweest zonder die vervuiling ja.
Citaat van: Tony op vrijdag 06 december 2024, 00:29:11Met diesel- en E-sound neem ik aan.
Alleen alstie onder de draad staat, maar ik denk dat dat voor de firma net een stap te ver is. Daarom hebben ze er maar een stoomgeluid in gezet.
Net zoiets als een turbine geluid in een pure diesellok, ook volslagen fout.
Ach dat valt toch wel mee Henk dat woord.
Geluiden doe ik niet aan dus of ze het nu goed of fout hebben maakt mij niks uit ik koop het toch wel mede door dat woord wat erop staat.
Citaat van: Nieuwenhuis op vrijdag 06 december 2024, 07:53:30 Is de azijn in de aanbieding?
Aan ieder antwoord van Henk over het merk denk ik dat Henk groots ingekocht heeft Erik.
Citaat van: ernstcramer op vrijdag 06 december 2024, 12:23:42schitterende lok Michel! En ja: het is net ook al genoemd - ik zie een tweede sleep Märklin aankomen...
Dank je wel Ernst.
Ik weet niet of er een tweede sleep komt A) gaat het tenkoste van een blok wat ik dus minder aan Zwitsers materiaal kan opstellen
zijn de wagons die ik mooi vinst moeilijk te krijgen en als ik er 1 vindt vraagt met gauw de hoofdprijs.
Citaat van: Eifelman op vrijdag 06 december 2024, 15:18:37volgens mij bestond er een BR218 met turbineaandrijving.
Oke wist ik niet Frank weer wat geleerd.
Groet Michel