Citaat van: h0_miessie op dinsdag 19 september 2023, 19:29:31Dirk,
Ik ben blij dat je heerlijke vakantie achter de rug is want nu komen de prachtige update's weer te voorschijn.
Je berg zag er voor de vakantie al erg mooi en goed uit ik ben benieuwd na de verdere vorderingen aan de berg kan alleen maar mooier worden.
De Leichstahlwagen-set is er één om door een ringetje te halen zo mooi en staat erg fraai achter de Ce 6/8 II.
Hopelijk vindt je het niet erg maar deze set gaat hier op de verlanglijst(je) en ze mogen ook hier rijden hoor dan hoeven ze niet de doos in.
Succes met de verdere vorderingen en kom maar op met de volgende update's ik zit er klaar voor.
Groet Michel
De vakantie was zeer geslaagd Michel, Denemarken is toegevoegd aan onze favoriete landen.

de trein naar het waddeneiland Sylt

Kopenhagen CS
De berg gaat langzaam steeds meer op een berg lijken. Zou het allemaal wat vlotter willen maar de rug werkt niet zo mee

. De Leichstahl wagons horen eigenlijk wel rond te rijden maar de ballast ploeg loopt wat achter, is dus veiliger voor de preisertjes als er niet gereden wordt

.
Van het weekend ga ik proberen wat foto's online te krijgen, nog even blijven zitten dus
Citaat van: erik01 op dinsdag 19 september 2023, 20:08:52Hallo Dirk,
Als liefhebber wordt ik natuurlijk heel blij met de laatste foto.
Mooie stam met schitterende loc. Veel rijplezier
Erik, het rijplezier staat hier even in de wacht maar zo gauw de seinen hier op groen gaan wordt het ook hier weer genieten.
Citaat van: Wico op dinsdag 19 september 2023, 21:19:38Dirk,
Goed bezig met het berglandschap, ik ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien als het aangekleed is
.
Mooie set rijtuigen ook. Die rijden hier ook rond, maar dan oudere uitgave zonder binnenverlichting en getrokken door een groene Ae 6/6
.
Groeten,
Wico
Wico de berg zal eerst de definitieve kleur krijgen deze week, en dan volgende maand hoop ik dat het gras gaat groeien

. Voor de bomen en struiken moet ik de groenafdeling wat meer onder druk zetten, het gaat erop lijken dat we daarvoor op het nieuwe jaar moeten wachten.
De Ae 6/6 is ook geen verkeerde loc om voor deze stam rijtuigen te zetten, zal er daarmee zeker ook goed uitzien.
Citaat van: hans63 op woensdag 20 september 2023, 11:08:54Lekker bezig Dirk
Die viadukt-pijlers zijn goed gelukt.
Mvg,
Hans63
Dankjewel Hans, we doen ons best en dan lijkt het soms nog ergens op ook

, en anders beginnen we weer op nieuw.
Citaat van: Janvis op woensdag 20 september 2023, 12:10:41Dat ziet er allemaal donders mooi uit.
Dat stuk tunnel met die bovenleiding is echt super mooi, erg mooi ook hoe de rails is bewerkt/geweatherd.
Jan dank je voor het compliment. De bewerkte rails is mij honderd procent meegevallen. Je probeert wat met een kwastje en dan dit resultaat, dat had ik zelf ook niet verwacht

. Moest wel een nachtje drogen/wachten, het leek namelijk in eerste instantie een flop te worden.