Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Baanplan (zonder plan) Achtergrond gebouwen

Gestart door Dirk-Jan maandag 16 januari 2012, 19:09:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Citaat van: Tony op zondag 26 februari 2023, 19:19:20Oja, waren er ook mooie banen te zien ? En zo ja, heb je daar beelden van ?
:o) Ik had zelf geen tijd om foto's te maken maar ik heb een mannetje ingeschakeld voor wat sfeerbeelden. :D
Ik was op de beelden aan het zoeken naar de autootjes die ik gekocht heb. B)

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/315387/modelspoorparadijs-trein-o-fielen-halen-hun-hart-op-in-alkmaar

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Leuk je weer eens te zien, Dirk-Jan !  :P
Al is het maar op de foto (en filmpie).

Dit speurwerk naar verborgen schatjes komt mij ( en de rest van de treinfanaten hiero ) heeeel bekend voor  B)
Zo ook de vreugde en voldoening van het vinden van zo'n fijn geprijsd pareltje, dat - na het afrekenen - behoedzaam in de meegebrachte tas glijdt.........
En dan later thuis de buit tevreden en op je gemak op tafel zetten, om er nog eens volle bak van te genieten  :favorite:

Grote dank dus voor het publiceren van deze fraaie plaat  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Zie ook hoe volleerd Dirk-Jan met de ellebogen naar buiten de volledige bak afdekt, zodat dat ene pareltje niet in andermans tas verdwijnt :o).

Groeten,
Wico
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
 @citaat

 :-)  :-)
Ja, precies, opzouten met dat volk, eerst ik. :D

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Dag Dirk-Jan.

Nou dat waren 2 seconds of fame!
Had je daar toestemming voor gegeven? :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Nou lees je het eens van een ander, je bent dus een trein-o-fiel ............. (daar ben ik ook al eens voor uitgemaakt maar dan in het echie)
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
 @citaat

 :) Ach, ze geven er maar een koosnaampie aan, ik vind het allemaal prima. :thumbup:
Trein-o-fiel, treintjesnerd, treintjesgek, enz.enz., ik heb al veel voorbij horen komen in mijn leven.
En eigenlijk nooit negatief, altijd op een leuke manier bedoeld.
Ik ben blij dat ik zo'n leuke hobby heb en dat al 55 jaar. (met tussenpozen)
En ik ken er genoeg die geen hobby's hebben, hobbyloze-o-fielen dus. :D

 @citaat  @citaat
Erik, dat heb ik zeker, want bij binnenkomst hing er een keurig plakkaat met daarop vermeld dat er beelden werden opgenomen en dat je daar dan mee akkoord bent.
Keurige boodschap in een aantal regels, netjes en duidelijk.

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs IN BEELD
@citaat Het koosnaampje dat Henk (Lobomotion69) aan Die Dekselse Dirk-Jan gaf, vind ik nog wel de meest toepasselijke  :D
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=70305.msg1502304#msg1502304   

In dit geval een eretitel  :thumbup:

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
 :) Het station begint vorm te krijgen, de basis is er van het middeldeel en de zijgebouwtjes.
Ik ben een beetje zoekende; ik wil het zo origineel mogelijk nabouwen maar het moet ook een beetje realistisch zijn.
(in hoeverre je natuurlijk een niet bestaand stationnetje realistisch kan noemen  :roll:  )
De W.O.S.A. normering gaat hier niet op, die geld alleen in Amsstadt.
Ik maak er wel wat van, al bouwende voort bedenk ik het.
 :o) En die Joker en Harley Quinn hebben een taakstraf, 2000 uur balie werk. >:-D
Tis tenslotte Gotham, het moet nou ook weer niet te realistisch zijn. :D

En ik heb ook een Line-up gekiekt met de laatste aanwinst erbij, en het is dus een Round-up, want de loks staan niet op één lijn. :o)

Dirk-Jan
 
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
 B)
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Mooi vakwerk, Dirk-Jan  :thumbup:
Al is het bordje Gotham City best nog wel even wennen op dit nu al fraaie station  O:-D

De draaischijf line-up is smashing  :favorite:
Misschien kun je dat kleine lokkie ook nog streamlinen, dat zou helemaal top zijn !
( Hoeft niet echt hoor, maar skills heb je er wel voor, lijkt me. )

Grtz Tony

Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Zo, daar staat wel ff een paar kilo aan stoomlocs; mag 't een onsje meer zijn ;) ?
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Het stationnetje Gotham City is prachtig geworden Dirk-Jan. :thumbup:
Zeker het ronde dak maakt het kijken zeer aangenaam.
De line-up heeft een heel hoog smul factor ja zelfs Miessie die weinig tot geen stoomlocs heeft rijden kan hier van genieten. :P

En hou de Joker en Harley Quinn naar goed in de gaten met die 2000 uur balie taakstrak het blijven tenslotte linke jongens. :D

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Dirk-Jan,

Station wordt mooi, zeker door het vele glas in de hal waardoor je een mooie inkijk/doorkijk hebt. En de round up verdient natuurlijk full size foto's en niet van die priegelplaatjes onder je bericht. Bijna WOSA kalender waardig, ware het niet dat een Re460 het beeld "verstoort" 8o.

Groeten,
Wico   
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
@citaat Inderdaad Wico, het pak vla verstoort de complete round-up!
Het zal wel jaloezie of nieuwsgierigheid van de machinist zijn, want het zal toch niet de bedoeling van die dekselse Dirk-Jan zijn geweest om zoveel moeite te doen voor een dergelijk verstoorde compositie ... :roll:
En dat terwijl hij zo zijn best doet met de bouw van het station  :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Citaat van: Tony op vrijdag 03 maart 2023, 23:39:07Misschien kun je dat kleine lokkie ook nog streamlinen
8o Zou kunnen, maar gaat niet gebeuren. :P
Da's een ouwe trouwe Br89 met een wagon kolen erachter, die komt daar uit het tunneltje vanuit een andere wereld. :o)
En kolenvervoer gaat gewoon kalmpies aan, hoeft niet snel. :D

@ Hans; het mag een onsje meer zijn, maar ik heb nog geen nieuwe locomotief op het oog, wensenlijstje is leeg. :)

@ Michel; linke jongens?? Harley Quinn is een meisje. (gespeeld door Margot Robbie, lijkt niet op een jongen) :-)

@ Wico en Erik; Die Re460 met wagon is de "Heizer" uitvoering, past toch prima in het plaatje van stomers? B)
 
En ja Wico, die full size foto's zou een stuk beter zijn. 8)
Hoe doe jij dat?

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 04 maart 2023, 10:17:32@ Michel; linke jongens?? Harley Quinn is een meisje. (gespeeld door Margot Robbie, lijkt niet op een jongen) :-)

Weet je dat heel zeker in deze (rare) tijd ?  :D

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 04 maart 2023, 10:17:32... Die Re460 met wagon is de "Heizer" uitvoering, past toch prima in het plaatje van stomers?

Slecht argument: bla, bla, bla, chocoladevla! :mrgreen:
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 04 maart 2023, 10:17:32En ja Wico, die full size foto's zou een stuk beter zijn. 8)
Hoe doe jij dat?

Dirk-Jan,

Na het uploaden van de foto de cursor in je bericht op de plaats zetten waar je een foto wilt hebben en dan bij de betreffende foto op de "voeg toe" knop drukken. Dan wordt de foto in het originele formaat in je bericht getoond.

Chris_Ludlow.jpg
bron: Chris Ludlow

Groot voordeel daarbij is dat je nu ook tekst tussen c.q. onder de foto's kunt plaatsen.

Groeten,
Wico
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
 @citaat
 
Thanks, toppie. :thumbup:
Ga ik effe mee aan de slag in het testhoekje. 8) (als ik thuis ben)
 :o) Zal eens tijd worden dat ik daar de moeite voor neem, had ik al lang al moeten doen. O:-D

@ Michel; google Margot Robbie maar eens, lijkt me geen omgebouwde. 8)  :D

@ Erik; :P ik vind het gewoon een mooie lok en meende dat die met het plaatje erop van een stoker er wel bij paste.
Ik vind het wel mooi, dusse jammer dan joh. :mrgreen: 

Dirk-Jan (de man die het weten kan. O:-D)
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Hoi Dirk-Jan,

Station is een echt pareltje, zo ge-scratched-build.
En dan ook op een Faller snijmat, dat kan geen toeval zijn  ;) .

Vraagje: Hoe heb je dat dak zo mooi gebogen gekregen?

Mvg,
Hans63
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 04 maart 2023, 11:25:32google Margot Robbie maar eens, lijkt me geen omgebouwde. 8)  :D

Heb je daar geen lokkie van,
man die (niet alles) weten kan?  :P

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 3-3 Scratch Build Faller station B-107 en Round-up
 @citaat  @citaat

Hans, ik heb het dak gemaakt van een plaatje karton wat ik had liggen.
En dan zachtjes vouwen en rolbewegingen maken.
Toen op de dakzijde waterproof schuurpapier geplakt met een pritt stift, dat maakte het karton ook een beetje vochtig.
Na drogen blijft de vorm er goed inzitten, maar de kantjes zijn wel wat kwetsbaar.
Daar komt nog een randje op, misschien scheelt dat dan wat.

 @citaat
Erik, nee, ik heb daar geen lokkie van. :P
Ik ben mijn kindertijd al een tijdje voorbij, ik heb en bouw een hele volwassen modelspoorbaan. :mrgreen:

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) SPECIAAL VOOR ERIK UT ALMELO
 :o)  Erik, hier voor jou het pak vla in groot formaat, dit was toch de bedoeling?  >:-D

IMG_0909 B 2.jpg

 :) En Wico, bedankt voor de uitleg. :thumbup:
( :oops: Had ik wel eens eerder kunnen uitzoeken natuurlijk)

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) SPECIAAL VOOR ERIK UT ALMELO
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Baanplan (zonder plan) SPECIAAL VOOR ERIK UT ALMELO
Huh?
Re: Baanplan (zonder plan) SPECIAAL VOOR ERIK UT ALMELO
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) SPECIAAL VOOR ERIK UT ALMELO
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 04 maart 2023, 20:21:44:o)  Erik, hier voor jou het pak vla in groot formaat, dit was toch de bedoeling?  >:-D

Prachtige....

              .... achtergrond, Dirk-Jan!  :P

Bedankt voor de genomen moeite !!!

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Alle stoomlokneuzen dezelfde kant op.
 O:-D Na de grappen en grollen dan nu een serieuze foto van al mijn stoomlocs op een halfrond rijtje voor de liefhebber;

Alle neuzen dezelfde kant op.jpg
Van links naar rechts een Br44.690, Br53.0004, Br05.001, Br53.0001, Br05.003, Br10.001, Br03.10, Br89.008


Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Alle stoomlokneuzen dezelfde kant op.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Alle stoomlokneuzen dezelfde kant op.
Hoi Dirk Jan, die stoomloc mag er wezen  :) veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: Baanplan (zonder plan) Alle stoomlokneuzen dezelfde kant op.
Mooie serie stoomlocs Dirk Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
 :(  Vorige week was er in een ander topic wat verbazing over een driehoekig type treinstel. :roll:
Ik heb dat toen nog proberen te duiden met een voorbeeld van een verbeterd prototype, maar ook dat leidde tot ongeloof. :o)
Aangezien ik al 55 jaar warme banden heb met Tante M* heb ik haar afgelopen week maar effe opgebeld en
ze wist mij te vertellen dat men al bezig is met handmonsters van de eerste versie, dat betreft een diesel uitvoering.
(Tante M* bouwt alleen een nieuw product als het grote voorbeeld al bestaat)
Dus ik met gierende banden naar Göppingen, de fabriek ingeslopen en een handmonster weten te bemachtigen. B)
Tante M* is al oud, die ziet en hoort slecht, dus ze weet van niks. ;)
Hieronder dan de wereld première van het handmonster. B)
(en voor de onwetenden; een handmonster is nog maar een begin, het uiteindelijke model ziet er natuurlijk veel gelikter uit. B) )

1.JPG

2.JPG

En hieronder de bewijslast mocht er iemand twijfelen dat ik het handmonster niet zou hebben;

3.JPG

4.JPG

5.JPG   

 :o) N.B.
Een bekende modelbouw fabrikant weet er al van, die komen met driehoekige tunnelportalen.



Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Heel smaakvol, Dirk Jan!
Is deze machinist een Oempa Loempa of een gewone Heinz?
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Voorwaar een magnifiek stukje knutselfrutsel werk. Overigens heb ik nooit geweten dat jij over een voiture beschikt die in staat is om de hele route van het Noordse Holland naar Göppingen met gierende banden af te leggen. Moet je dan vaak banden wisselen?
(Over milieuvriendelijkheid zullen we het nu maar niet hebben)
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Je driehoekige Toblerone treinstel ziet er prachtig uit Dirk-Jan. :thumbup:
Denk als Märklin (tante M) dit ziet op je baan dat zullen ze wakker schrikken en dit lekkere fraai stukje rijplezier in productie nemen. :P
En omdat het wat met Zwitserland te maken heeft zal ik hem dan zeker aanschaffen want wie wil zo een prachtig exemplaar nu niet op de baan willen hebben. :)

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
In een dergelijk treinstel kun je met recht de koppen bij mekaar steken. Of zou het dan headbangen worden?
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Ik had dit ook al gehoord en was ook onderweg naar Göppingen; door de rookwolken -ik weet nu waar ze vandaan kwamen- onderweg heb ik de reis vroegtijdig moeten staken.
Mooi dat jij 'm hebt weten te bemachtigen en hier de beelden met ons deelt! :thumbup:  :)
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Heerlijk en begeerlijk zo'n choco-express, Dirk_Jan  :favorite:
Daar zullen de Zwitserse Märkininsiders wel snel op toehappen. Ongeacht de prijs en mits puur met nootjes  :P
Dat handmonster kun je waarschijnlijk over een jaar of 10 voor goed geld verpatsen als aanvulling op je pensioen.
Zuinig op zijn dus !

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
@ Frank; tis een gewone Heinz denk ik, Tante M* gebruikt voor handmonsters nooit Oempa Loempa's lijkt me. :o)
@ Henk; ik gebruik banden met de hardste compound en snelheidsaanduiding (Y). :o)
@ Michel; nou, ik hoop niet dat ze het zien, dan weten ze dat ik het was. :mrgreen:
@ Henk; met de koppen bij elkaar de binnenwanden aflikken, zal wel naar chocolade smaken. :P
@ Hans; :O Oeps, sorry van de rook, maar graag gedaan. O:-D
@ Tony; 8o een jaar of 10?? Nog een krappe 6 jaar, dan ben ik klaar. :D
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
 @citaat Dat wordt dan 4 jaar zuinig aan doen, óf de komende 6 jaar sparen........... O:-D
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Dirk-Jan,

Ik was al fan van je scratch build activiteiten, maar met de zegen van tante M* zelf je eigen wagons bouwen vind ik helemaal subliem :D.

Groeten,
Wico
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Dirk-Jan,
fabrikeer maar een mini industrietje op je baan,
er komt een hele boel bestellingen op je af, :o)
alleen das snoepgoed zal je moeten verwerken  >:-D 
wel schoon die rijtuigje, O:-D
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Fraai freubelwerk Dirk-Jan :thumbup:
Met chocolade-bruin interieur? :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Speciaal voor Dirk-Jan: KLIK
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
 @citaat

Henk, dank voor de tip. :thumbup:
Ik weet van het bestaan af, ik heb de Batman wagon, maar daar hou ik het bij.
En ik vind de rest nou niet bepaald mooi, eerder lelijk, maar ja, ik behoor ook niet tot de doelgroep.
Bovendien, als zijnde serieuze modelbaanbaanbouwer wil ik hier natuurlijk wel voor vol worden aangezien. :P
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Handmonster Tante M*
Ha ha, leuk gedaan hoor, fantasie zonder einde, prachtig Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
 :) Er werd en word ook langzaam doorgewerkt aan het stationnetje.
Beetje aan het knoeien en stoeien geweest met de grondplaat, die wilde niet recht blijven, waarschijnlijk door de diverse lijmsoorten.
Bij vorige projecten met een wat grotere grondplaat had ik er al meteen wat onder geplakt om het op te hogen, dit keer niet.
Al doende leert men, ook ik. 8)
Er moeten nog een aantal details gemaakt worden en ik ben nog denkende/zoekende over de weathering.
Het is een midden jaren zestig model van Faller, maar wil het wel licht realistisch verouderen naar de maatstaven van nu
voor het stadje Gotham met een tijdsbeeld van midden jaren zestig.
 :o) Snappen jullie het nog? Ik wel. :D
Zoals meestal bij mij wordt het vast wel iets wat er mee door kan.
De eerste foto is de zichtzijde, die komt aan het spoor.
:o) De achterkant ben ik wel heel serieus aan het maken, maar zie je niet op de baan.

2.JPG

3.JPG

4.jpg

5.JPG

6.JPG 



Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
8.JPG

9.jpg

10.jpg

 B) Nieuwe aanwinst; een Busch Cadillac Eldorado voor Gotham op een plaatje geweatherd fineerhout.
Er komt je figuurlijk wel eens wat aanwaaien, dit kwam twee weken terug met de storm letterlijk aanwaaien, mooi voor latere projectjes. :)
 


Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
:thumbup:

Mooi gedaan!


....zijn er plannen dit als model uit te brengen? :)  ;)
Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
Raak een beetje in de war, zal wel door de leeftijd komen. Kwam die Cadedillac nu aanwaaien of dat plaatje hout? Of allebei, kan ook nog.

Mooie vorderingen aan je stationnetje. Die vent in de kiosk is net echt.
Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
@ Frenk (MB); Zal je net zien, komt Faller er weer mee als heruitgegeven klassieker,
 ze hebben al meer mooie bouwpakketten uit vervlogen tijden opnieuw uitgebracht. B)

@ Henk; Die Caddy is gekocht, het fineer kwam aanwaaien. :P
Valt me mee dat je niet begint over de lectuur, dat zijn afbeeldingen van lectuur uit jouw jonge jaren. :D
Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) ) UPDATE 24-3 Scratch Build Faller station B-107
Ach Dirk-Jan dat is allemaal USA lectuur en daar kon ik nou niet echt warm voor lopen. Heeft nog steeds niet mijn interesse, zeker die zogenaamde comics niet. Heb er nooit iets komisch in kunnen ontdekken.