Toen ik eind 2017 met de huidige baan begon heb ik een schaduwstation gebouwd met een lange helling naar boven toe.
Met de tijd is eigenlijk gebleken dat het niet mijn ding is, dus weg ermee.
Het gat naar de bovenbaan gedicht en het eerste stuk helling weg gesloopt, de rest komt wel.
In de hoek tussen het circuit en Allo Allo Nouvion was nog een gedeelte "ik zie nog wel wat hier te gaan bouwen".
Dat zijn een aantal opstel en stations sporen geworden en erachter komt een erg klein stukje Gotham
met het inmiddels gebouwde station en de Diner en nog wat gebouwtjes.

Het blijft behelpen met genoeg fantasie voor een 15 x 15 meter ruimte en dan maar een krappe 3 x 3 meter hebben.
De laatste jaren wat treinen/wagons verkocht en ook wel weer wat gekocht, maar de verzameling blijft overzichtelijk en niet al te groot.
En ik vind het stukken leuker om het in het zicht te hebben, zoals ik al had gedaan met de stoomloks aan de andere kant van de baan rondom de draaischijf.
Geen schaduwstation, geen vitrines, maar op de baan hoort het te staan.
De volgende klus word de bovenleiding aanleg, zal ik wel een tijdje mee zoet zijn.
Vanwege de warmte kalmpjes aan en echt lekker erbij kan ik ook niet, direct gevolg van Baanplan zonder plan.