Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Baanplan (zonder plan) KLM Koploper is gearriveerd .

Gestart door Dirk-Jan maandag 16 januari 2012, 19:09:46

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
Met stomheid geslagen door al het schoons je ons weer voortovert. Nu maar snel een definitief plekje zoeken dan kunnen we het gefrutsel in zijn ultieme schoonheid bij volle verlichting bewonderen.

Ennuh natuurlijk gefeliciteerd met je Facebook vermelding. Het zal je maar gebeuren.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
mooie zelfbouw  :favorite:, je waant je in een of ander Frans dorpje;

mvg,
Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
Ik liep hier toevallig tegenaan en moest meteen aan je denken. Blijf kijken, want ook verderop is het misschien nog interessant voor je.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
 @citaat

 :) Ja Henk, dank je voor de link, dat zijn mooie Ferrari F1 wagens en een mooie trailer. B)  :thumbup:
Het past eigenlijk niet in het tijdsbeeld van mijn Vaillant circuit, dat is globaal midden jaren 60. :roll:
Maar ja, ik kan niet beloven dat ik ze niet koop, het kriebelt wel. :-)
En de andere racewagens iets verderop vind ik minder spannend, dat kriebelt gelukkig niet. :D 
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
 @citaat Is die VW Bully niet iets voor jou? :roll:
Persoonlijk vind ik die bus in gebroken wit geweldig!

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
 @citaat

 :) Misschien wel, maar ik wacht wel effe op de PDF van Brekina, kan ik het beter bekijken, het filmpje met alle nieuwigheden duurt zo lang.:|

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Boucherie (slagerij) KLAAR
Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 02 februari 2023, 20:26:24@citaat

 :) Ja Henk, dank je voor de link, dat zijn mooie Ferrari F1 wagens en een mooie trailer. B)  :thumbup:
Het past eigenlijk niet in het tijdsbeeld van mijn Vaillant circuit, dat is globaal midden jaren 60. :roll:
Maar ja, ik kan niet beloven dat ik ze niet koop, het kriebelt wel. :-)
En de andere racewagens iets verderop vind ik minder spannend, dat kriebelt gelukkig niet. :D 

Dat is dus in de tijd van Surtees.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
 :o) Ik heb op de spoorbaan maar 1 station en de Preisers van Amsstadt stappen wel op de trein maar gaan nergens heen. :D
Dat moet anders dus ik ga het Faller station B-107 trachten na te bouwen, het idee voor dit station deed ik op bij hans63 ZIE HIER.
Het is een station wat je niet vaak ziet of het is mij niet eerder opgevallen, in ieder geval een leuk model. B)
Te koop is het station niet of nauwelijks, dus ik ga wel in wat plastic en karton snijden.
Als eerste foto's gezocht op het www en de eerste lijnen uitgezet op een Auhagen plaatje.
De raampartij voorzie ik denk ik van dun profiel, het plastic "glas" wat ik gebruik is erg dun en ik heb geen zin om naar de winkel te rijden. :D
Bij het model zitten er lijntjes in de raampartij, dus een dun profieltje zal ook niet misstaan denk ik. :roll:
Ik ga er mee aan rommelen, ben benieuwd of het wat word.

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Leuk project(je) Dirk-Jan. :thumbup:
Zoals altijd ga ik je weer volgen want jouw projecten zijn altijd het neusje van de zalm wat betreft creatie en afwerking(en).

Trouwens wat een leuk WOSA toetsenbord heb je laptop.

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
ja, ik was ook afgeleid door dat toetsenbord  >:-D

ook opmerkelijk dat Faller onder dat zelfde nummer verschillende stations heeft uitgebracht;

je zal er vast weer iets moois van maken;

mvg,
Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Dirk-Jan,

Leuk, leuk, leuk. Dat zijn dingen waar ik me (nog) niet aan waag, des te interessanter om te volgen hoe jij hier weer iets moois van gaat maken :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Dat toetsenbord is wel een tap à l'œil hoor 😂
Dat station heb ik ook nog nooit gezien
Ben benieuwd wat je ervan maakt 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Citaat van: h0_miessie op vrijdag 17 februari 2023, 15:02:28Trouwens wat een leuk WOSA toetsenbord heb je laptop.
:D Ik moest effe denken wat je nou bedoelde.
Maar inderdaad, de letters W,A,S,D zijn wit verlicht, de rest rood, als je vluchtig kijkt staat er inderdaad WOSA :-).
(die "wosa" toetsen zijn in een game besturingstoetsen)
Mijn laptop is een 17 Inch HP Omen, kan je ook heel goed mee gamen, ook leuk tijdverdrijf. :)
Dat verlichte toetsenbord is wel heel handig, ik kan niet echt blind typen. (wel leuk modelbouwen, dat dan weer wel. :D)
Maar goed, ik ga een leuk stationnetje bouwen, komende dagen wel werken dus werk in uitvoering maar wel op het gemakkie. O:-D

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Dag Dirk-Jan.

Je hebt een fraai Faller station uitgezocht om na te bouwen!
Ik vraag mij af of dat puur een fantasie-model is, want wat zou voor Faller destijds als inspiratiebron hebben gediend om dit bouwpakket te ontwikkelen?
Afijn, veel plezier met deze nieuwe uitdaging  :thumbup:  :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Heerlijk stationnetje om na te bouwen, Dirk-Jan !
Staat hier al heel lang op het verlanglijstje, maar ben het -helaas- nog nooit op een beurs tegen gekomen.
Je zou het terras op de begane grond voor de gezelligheid ook nog groter kunnen maken  :P

Grtz Tony

Ps. mochten er al WOSA-toetsenborden bestaan, dan zijn die vergeeld wit van kleur  :o) !
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Citaat van: Tony op zaterdag 18 februari 2023, 09:31:53mochten er al WOSA-toetsenborden bestaan, dan zijn die vergeeld wit van kleur  :o) !
Klopt. Die heb ik er hier nog één in de hoek staan. Hebben?
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
 @citaat  @citaat
De afmetingen van het terras moet ik nog bedenken, al bouwende zie ik wel. 8)
Je weet, ik werk zonder plan. :-)
Er komt aan weerszijden ook nog perron, dus het wijkt wel af van het originele.

Dirk-Jan

N.B.
 :o) Nou Tony, zo zie je maar, je roept wat en Henk heeft het.
Wel effe zelf ophalen, heb je een leuk uitje. >:-D
Re: Baanplan (zonder plan) Scratch Build Faller station B-107
Volgens mij was het ook bekend als "Kleinbahnhof Seebruck" en als ik het mag geloven is het model met andere kleuren destijds geupdate. Volgens mij een fantasie model maar wel een mooie!
https://img.ebay-kleinanzeigen.de/api/v1/prod-ads/images/23/23da21f7-5271-4fe2-be84-0fd8b957ffa4?rule=$_59.JPG
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
 :) Het middelste deel met de ronding in de daklijn is bijna klaar.
De gebogen daklijn klopt niet helemaal met het origineel maar een 8) kniesoor die daar op let. :D
En mijn eerdere plan om het raam te maken met materiaal wat ik heb is toch aangepast, mijn lokale treineboer maar weer met een bezoekje verblijd.
Daar een plaatje dun plexiglas (of hoe het ook heet) gehaald, dat spul is er prima geschikt voor.
En er bleef ook een Walthers Miss Bettie's diner aan mijn handen plakken, ter plekke bedacht om er een klein U.S.A hoekje van te maken.
Het station is (waarschijnlijk) een fantasiemodel van Faller, dus het wordt een Amerikaans stationnetje in een klein stadje/dorpje.
Er is in die hoek van de modelbaan maar plaats voor een paar gebouwtjes, dus het word echt klein gehuchtje, en ik noem het gehuchtje Gotham. :o)
De volgende stap is het grote raam maken, nog een binnenmuurtje en dan verder met de zijgebouwtjes.

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Plexiglas is in de dertiger jaren van de vorige eeuw uitgevonden in de UK en daar noemen ze het perspex. Verder niet zo heel belangrijk hoe je het noemen wilt.
Was je treinenboer wel blij toen hij je eindelijk weer eens zag.
Dat de ronding niet helemaal klopt is ook niet zo erg. Dan kunnen ze je in ieder geval niet beschuldigen van plagiaat. Je hebt er een eigen slag aan gegeven.
Een Miss Bettie, wat leuk. Compleet met fastfood? Om het echt te veramerikaniseren heb je dan nog een hardware of general store nodig en een Adams house. Misschien ook nog een OK-corral. Komt dat dorpje dan onder de Batman grot? Hoe toepasselijk.
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
 @citaat
Mijn treinenboer is altijd blij als ik kom, en ik kom er best vaak, laatst heb ik hem nog van een 6 wissels en aandrijvingen afgeholpen.
En met regelmaat schratch build materialen, ik woon er maar amper 10 minuutjes vandaan. :)
 :o) Het is eigenlijk een wederzijdse blijheid, ik spullen en hij krijgt dan altijd wat eurootjes van me. :D

En ik weet nog niet de verdere invulling van het hoekje, alles is nog mogelijk.
En de Batgrot hangt een stukje naar links, dus er vrij schuin onder. :P
Dat heb je met een baanplan zonder plan, het ontaardt in een niet logische indeling en opstelling. :-)
Maar ik vind het wel een leuk geheel, niet geheel volgens de modelspoorbaandelingsnormen ISO. :D

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
een KFC of andere Amerikaanse keten kan misschien ook ;);

mvg,
Michel
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Ziet er goed uit Dirk Jan. Als ik het zo lees is er veel belangstelling voor de huur van de overige aanbouw.
En ISO normen voor modelspoorbaanindelingsnormen (man,man, 3x woordwaarde) is bij een scratchbaan niet van toepassing.
Als het maar "smoelt".
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Dag Dirk-Jan.

Prachtige vorderingen zie ik voorbij komen!  :thumbup:  :thumbup:
Leuk idee om hier Gotham Station van te maken.
Met een stukje JoeNaaitMeSteeds kun je alle kanten op :eek:
Ik hoop dan op minimaal één Art-Deco gebouw ... :roll:
Succes met de afbouw -o.a. buigen van het dak- en het denken aan JanKees :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
 @citaat

 :roll: Nou, dat Art-Deco gebouw weet ik nog effe niet.
Ik snap wel waar je op doelt want het station met de ronde daklijn zou je Art-Deco kunnen noemen.
Maar juist die ronde vormen zijn wel een dingetje om te maken.
Ik ga eerst maar eens dit afbouwen, dan de Walthers joenijtet steets dijner en dan bedenk ik het wel.
Dan heb ik al twee gebouwen met ronde vormen, best al heel erg Art-Deco. :D  :P

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Art Deco? Nee dat is het niet. Wel artistiek, dat dan wel weer.
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Mooie vorderingen aan het stationnetje van Gotham. :thumbup:
De rondingen vindt ik zeer geslaagd en geeft een leuke speelse look aan het stationnetje. :P

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Echt heel knap hoe jij zo strak kan bouwen, gewoon uit plaatjes kunststof! Ik realiseer me dat dubbel nu ik zelf ook bezig ben een klein schuurtje om te bouwen. Zelfs rond snijden lukt je gewoon heel netjes.
Mmm... rond dak... ik heb een ronde motor weg te werken bij m'n ja-knikker maar wil het schuurtje zo compact mogelijk... Eureka: een rond dakje :biggrin:.
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Dat heb je knap voor elkaar, Dirk-Jan  :thumbup:
Het kleine Gotham kan nu al trots zijn op het lokale station !
Daar wil iedereen wel uitstappen voor een lekkere hamburger en een gezellig rodeo-festijn  :P
En in de toekomst na afloop nog even een drankje op het terras, voordat de trein vertrekt.

Met de verdere bebouwing van je gehucht kan je nog je je fantasie lekker de vrije (uit)loop laten gaan  :o)

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
Ik moest even checken, maar mijn belangwekkende reactie ontbreekt nog :). Maar het is wel makkelijk want ik sluit me gewoon bij alle voorgaande complimenten aan O:-D. En de keuze voor Gotham city is reuze, het was al te lang stil in die hoek. Station had ik ook nog nooit eerder gezien, maar wijkt behoorlijk af van de geijkte modelletjes. Dubbele bonuspunten dus om dit na te bouwen :thumbup:.

Ben nu al benieuwd naar het hele hoekje inclusief diner en ....

20180723_211256_resized_1.jpg

Kwestie van een paar hoekprofieltjes, wat styreenplaat en het plexiglas heb je al ;).

Groeten,
Wico
 
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
 :) Dank voor je belangwekkende reactie, tis nog zinvol ook. >:-D  O:-D
Het is wel een heel gaaf café natuurlijk maar naast het station met terras en de diner word dit dan het derde gebouw waar met kan eten/drinken.
Er is maar plek voor een gebouwtje of 3 a 4. :?
En dan krijg je het idee dat die Amerikaanse Preisers vreetzakken zijn. :-)

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) UPDATE 24-2 Scratch Build Faller station B-107
@citaat zijn ze in het echt toch ook  :D

mvg,
Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
 :) Er waren dit weekend de Noord-Hollandse Modelspoordagen in Alkmaar.
En daar ben ik natuurlijk geweest en aldaar een paar mooie nieuwe aanwinsten gescoord.
De stroomlijn locomotief BR03.10 (Märklin 3489) had ik nog niet, nu wel dus. :D
En wat autootjes, 3 voor bij de nieuwe Gotham diner en de Mercedes W 111 Heckflosse  voor een later te maken projectje.
Het zijn een Jeep Gladiator, een Chevrolet Bel Air en een Ford Mustang. B)
WOSA Herr inspector Otto en halfmalle broer Hüne Federfuchser zijn bijzonder verheugd met de aankoop van de lok.
Ze vinden de lok compleet 100% WOSA waardig, dat er een delta decoder inzit vertel ik ze lekker niet. :P
En Hüne vind de Mustang erg mooi, maar ja, wie niet, smaak heeft hij maar krijgen doet ie em niet, past er toch niet in. :D
(voor wie het niet weten; Hüne is door een gietpers afwijking erg groot geworden en ook halfmal, best zielig natuurlijk. :?
Maar bij mij heeft hij samen met zijn broer een mooi leven, dus wees gerust. O:-D )


Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
De foto van Hüne riep een bepaalde herinnering op...

Alleen zeker niet van een halfmalle! Maar van Rigardus Rijnhout. Naar verluidt een van de aardigste en tevens grootste mensen op deze wereld. Dat laatste viel kennelijk meer op... En bracht hem bekendheid als de Reus van Rotterdam. Met epische foto's als eeuwige herinnering. Deze komt van de site van RTV Rijnmond.

Mooie aanwinsten trouwens, Dirk-Jan!

Groet,

Peter


Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Was die Rigardus dan reus en slangenmens? Je wilt me toch niet vertellen dat die Porsche zijn auto is waar hij dagelijks mee rondkart. Daar geloof ik geen snars van. Met mijn lengte van 190cm pas ik er al niet in.
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Mooie aanwinsten Dirk Jan.
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Citaat van: Lobomotion69 op zondag 26 februari 2023, 17:37:38Daar geloof ik geen snars van.
:roll: Het lijkt me dat de foto met de auto is genomen om het verschil in grootte te laten zien. 8)
https://www.dehavenloods.nl/nieuws/algemeen/32356/het-verhaal-van-rigardus-rijnhout-de-reus-van-rotterdam

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Nee natuurlijk was deze Porsche niet Rijnhouts auto! Kom op zeg... Kon hij niet betalen ook.
Er zijn talloze foto's waar de man alleen maar op staat om zijn lengte te tonen.
Hij fietste door de hele stad, op een speciaal voor hem gemaakte en versterkte fiets.
Ooit schijnt er er poging gedaan te zijn hem een auto te geven. Een Fiat Topolino. Zonder voorstoelen. Maar ook dat kan een stunt geweest zijn...

Groet,

Peter
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Heb hem nog meegemaakt, woonde bij mijn moeders moeder in de straat.

Bron: Nederlands Foto museum

download.jpeg
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Zo die was echt groot. Groter dan "ons" monster van het Laakkwartier. Monster viel overigens wel mee volgens mij, in ieder geval op wat hogere leeftijd. Ik kwam m wel eens tegen bij Albert Hein toen ik ook nog in het Laakkwartier woonde; hij was wel groot en indrukwekkend maar ook gewoon vriendelijk. Hij had ook zo model kunnen staan voor Hüne ;).
Monster van het Laakwartier
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Bijna jaloersmakende aanwinsten, Dirk-Jan  ;)
En de lok ook nog eens zowat helemaal van gietijzerzink  :thumbup:
Weliswaar blauw i.p.v. bruin, maar een kniesoor die daar op let ! (behalve deze dan)
Hüne kan trouwens lekker achter in de bak van de pickup. Is ook veiliger, want hij heeft geen rijbewijs  :warning:
In het snotje (blijven) houden, die gast !

Oja, waren er ook mooie banen te zien ? En zoja, heb je daar beelden van ?

Grtz Tony
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
 @citaat
Er waren wat leuke en mooie banen te zien, maar geen beelden van gemaakt. :|
Druk met koekeloeren naar de gezochte items en her en der een praatje maken.

En de lok bruin? Ik weet dat deze er is in het zwart, blauw, rood, lichtgrijs en groen.
Bruin weet ik niet van, of misschien een verroest exemplaar bij het grootspoor? :roll:

Dirk-Jan
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Oh ja, mooie aanwinsten. Vooral dat blauwe stomertje mag er zijn. Maar dat geldt eigenlijk ook wel voor die Amerikaantjes :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:.
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Dirk-Jan,

Mooie aanwinsten gescoord en wij krijgen er gratis mooie verhalen bij over de reus van Rotterdam en het monster van Laakkwartier. Leerzaam topic hiero :thumbup:.

Groeten,
Wico 
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Dag Dirk-Jan.

Gefeliciteerd met de prachtige nieuwe aanwinsten!

Groeten,

Erik.
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Prachtige aanwinsten Dirk-Jan. :thumbup:
Daar ga jij en wij als (trouwe) kijker veel plezier van beleven.

Groet Michel
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Tja, wat noem je bruin of rood, Dirk-Jan.......
Ik vind der mijne meer bruin dan rood  O:-D
Kijk maar hieronder  :P
Kujje gelijk zien, of je de jouwesse mooierder vindt  :D

Grtz Tony
2N HIER ALVAST EEN GESTROOMLIJNDE PREVIEW VAN DE WOSA-KALENDER 2023 !!!.jpg
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Hoi DJ,

Jouw station deed me direct aan dit bescheiden station denken in La douce France.
En voor de betere hamburgers ga je in de vs natuurlijk niet naar de Mc of Burgerking maar naar de Carl's jr, tenminste, zo heb ik dat onthouden! https://www.carlsjr.com/
Hachelijk?
Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
 @citaat  @citaat

 :roll: Ja Tony, oké, da's voor mij rood. :P
Maar dat is een mening, geen keihard vaststaand feit, het www staat vol met hoe mannen kleuren zien en ervaren.
En ja, die van jouw is ook een hele mooie kleur, maar die stond niet op de beurs. :|
En ik meen dat Hanzi ook een rode bruine heeft, dan heb ik lekker een blauwe. :D
 :o) En dat blauw kleurt goed bij mijn auto. :-)

 @citaat
Inderdaad Frank, dat is ook een mooie daklijn. B)
De architect houd blijkbaar van ronde vormen, maar ja, dat doen wel meer mannen. :mrgreen:  8)
En die hamburgers van Carl Jr. kende ik niet, maar ik ben ook nog nooit in de U.S.A geweest.
Maar ik vind die keten hamburgers sowieso weinig soeps, die uit mijn eigen keuken vind ik lekkerder. :D
 :o) Zou die Carl Jr. trouwens familie zijn van die Limbabwiaanse Carl?  :roll:
In de Wiki is te zien dat het ook een vrolijke snuiter was, misschien dus toch wel verre familie of zo. KLIKKIE

Citaat van: Wico op zondag 26 februari 2023, 19:53:17Leerzaam topic hiero :thumbup:.
8) Wico, hier boven al weer wat algemene wetenswaardigheden.
U word op uw wenken bediend. >:-D Graag gedaan. O:-D

Dirk-Jan

Re: Baanplan (zonder plan) Aanwinsten treinbeurs
Ha Dirk Jan

Mooie aanwinsten, gefeliciteerd veel speelplezier.