Heb ik in zover ervaring mee dat ik het ook tegen ben gekomen. Het kunnen verschillende dingen zijn.
- Spanning stabiel?
- Heb je de weerstanden gebruikt tussen de Arduino en de SD cardreader?
- Een andere geheugenkaart?
Dit weekend weer lekker met twee dingen tegelijk bezig geweest.
De bestelde tandwielen waren al binnen. Dan ook maar direct geplaatst.

Het stukje tape is gebruikt omdat er nog geen wieken zijn en om wel te kunnen zien hoe snel de motor draait.
Daarna ook weer verder gewerkt aan de kap. Zowel voorkant als achterkant zijn nu 'dicht'.

Verder ook een oud project weer eens uit de kast gehaald. Dit project heeft een kleine introductie nodig.
Viessmann heeft schijnwerpers in zijn assortiment welke bij Conrad ook als bouwpakket te koop zijn/waren. Dit bouwpakket is standaard voorzien van een micro gloeilampje. Wat ik heb gedaan is het micro gloeilampje niet gebruikt, maar een RGB LED in SMD 3528 behuizing. Met minimale aanpassingen aan de schijnwerper past dit erin. De ombouw van de schijnwerpers zelf had ik alweer een heel tijdje terug gedaan. Nu was het tijd om de aansturing af te ronden.

Een kijkje in de schijnwerper, hierbij een blik op de RGB LED.

De elektronica welke wordt gebruikt voor de aansturing. Het kleine printje links van de foto is de elektronica voor de schijnwerpers. De grote print vooraan kan worden gebruikt om lampjes op afstand te besturen, eventueel met een audio signaal waarvan een voorbeeld in onderstaand filmpje.