Nog een paar weekjes dan is de molen echt af. De dingen die nog gedaan moeten worden aan de molen zijn klein, maar wel de puntjes op de i.
Zo heb ik de wanden van de achtkant toch maar voorzien van plankenplaat. Ik vond die wanden te vlak en de kozijnen te ver uitsteken.

Verder ook de regenpijpen gemonteerd, helaas vergeten een foto van te maken. Net als de opstap voor de deur. Maar dat komt volgende week wel.
Voor de zelfbouw luchtballon heb ik inmiddels de gondel voorzien van wat kleur.

Het gekopieerde 'dekseltje' wat op de Faller luchtballonen zit. De kopie is aluminiumfolie wat is gevuld heb met smeltlijm. De aluminiumfolie laat ik erop zitten omdat het net wat meer detail heeft dan de smeltlijm. In de eerste poging had ik de folie eraf gehaald vandaar dat ik weet dat je dan redelijk veel detail toch verlies.

Bij de bus waren de vaste onderdelen van het interieur af (kasten, banken en tafels). Het interieur dan ook maar van kleur voorzien. De bekleding op de banken moet nog gedaan worden, maar dan worden decals. Ook nog een kleine aanpassing aan het dak gemaakt (de hobbel aan de achterkant is vlak gemaakt) er moeten nog wat 'paddenstoelen' op het dak worden geplaatst kwestie van een stukje geschikt gietboom voor vinden om die van te maken.

Hoogtepunt is wel dat ik voor deze bus afgelopen week de tekening voor de decals compleet heb kunnen maken.
Voorlopig zal ik mij even proberen te concentreren op de bouw van de twee bussen. Om daarna door te gaan met Plan Vliegtuig. Helaas worden de dagen alweer snel korter en werken sommige dingen toch makkelijker bij echt daglicht.