@ Tony,
Ik ben inderdaad een gelukkig mens. Voorlopig rijdt ik nog "simpele" rondjes omdat de digitale besturing grotendeels nog moet worden aangelegd. Het lijkt dus een beetje op analoog rijden, en jij weet als geen ander hoeveel plezier je daar al aan kunt beleven

.
@ Gerard,
De Max Bögl trein is nog een "jeugdzonde" voordat ik me focuste op Zwitsers materieel. Ik heb toen veel Duits materieel verkocht, maar ik vond het zonde om deze weg te doen. Met deze diesel loc stel ik me voor dat Max Bögl ook af en toe een klus in Zwitserland uitvoert. Het blijft een fantasiewereld hè

. Binnenkort kun je overigens nog een "tegenvaller" verwachten

.
@ Luc,
Ik kon deze loc voor een zacht prijsje overnemen, dus de deal was gauw gesloten

. Ik heb bewust voor relatief lange rechte stukken gekozen, zodat de samengestelde treinen lekker de ruimte hebben.
@ Peter,
Hij valt zeker niet uit de toon bij al zijn elektrische Vectron broertjes die hier al rondrijden. Binnenkort wordt er zelfs nog een (dubbele) uitbreiding verwacht

.
@ Bas,
Bedankt voor de complimenten. Ik doe ook wel mijn best om er een mooi geheel van te maken. Ik ben regelmatig samenstellingen en volgordes aan het aanpassen om de fraaiste combinaties te maken

.
@ Wim,
Ik vind het dan wel weer leuk dat de Vectron bij verschillende maatschappijen in zoveel uitvoeringen en kleurstellingen rondrijdt. Dat brengt een beetje variatie op de baan!
Groeten,
Wico