@ Peter,
Bedankt voor de complimenten. Die gele GATX wagons met DHL opdruk zie je inderdaad heel weinig. Het was ooit een speciale uitgave van Eurotrain (Märklin 46540), gespot door een forum vriend in Houten. Door zijn tip kon ik deze set voor een goede prijs aan mijn verzameling toevoegen.
@ Luc,
Die Zwitsers zijn een vredelievend volkje, die het liefst neutraal blijven. Maar je moet ze natuurlijk niet boos maken ...
. Voorlopig blijft het bij oefenen voor de dag "waarvan je hoopt dat die nooit zal komen".
@ Tony II,
Nee hoor geen zorgen maken, gewoon lekker genieten van mijn baan en materieel
.
@ Wim,
Ik ben een blij dat je hebt genoten van mijn filmpje. Eerlijk gezegd kan ik er zelf ook met plezier naar kijken en genieten van al het moois dat op mijn baan zijn rondjes rijdt
.
@ Michel,
Het was zondermeer een erg geslaagde en gezellige dag. Het blijft altijd leuk om forum vrienden mijn vorderingen te laten zien. En over onze hobby raken we nooit uitgepraat
.
@ Tim,
Ook jij bedankt voor je positieve woorden. Jaloers hoef je helemaal niet te zijn als ik kijk naar jouw eigen baan/topic
.
@ Gerard,
Het is een hele opgave om van Friesland naar Zeeland af te dalen, maar gelukkig had je deels privé vervoer
. Ik ben dus ook extra blij dat het ook voor jou een geslaagde dag was!
Dromen over de toekomst van mijn baan doe ik zelf ook regelmatig. Hoewel ik een mooie ruimte tot mijn beschikking heb, is mijn fantasie regelmatig groter dan dat ik daadwerkelijk kan bouwen. Maar dat mag de pret niet drukken
.
Groeten,
Wico